Kukkuu!
Meillä oli tänään toinen neuvola aika ja päästiin vihdoin tapaamaan meidän oikeaa neuvolatätiä, viimeksi meillä oli joku tosi nuori tyttö tuuraamassa
Meillä ei nyt ehkä ihan täydellisesti natsannut yhteen tuon neuvolatädin kanssa, varsinkin kun häntä selkeästi tuntui häiritsevän mieheni väsynyt olemus klo 08 aamulla. Tuntui vähän ikävältä kun tuli sellainen fiilis että tädillä on jo jonkinlainen ennakkokäsitys meistä. Tuntui meitä ja mieheni tatuointeja hiukan kieroon katselevan, mutta antaa tädin katsella
Sydänääniä kuunneltiin ja lujaa siellä tuntui menevän, syke oli 152 :heart: Saatiin samalla kuulla selostus seuloista, kaikki hyvin, jee! :heart: Downin riskisuhde oli 1:18600 joka on kuulemma todella hyvä tulos. Hemoglobiinit oli laskeneet 121 ja neuvolassa käskettiin ostamaan rautalisää apteekista. Apteekkari oli vain tosiaan sitä mieltä etten saisi vielä syödä rautalisiä, jotka on kuulemma liian vahvoja. Onko muilla hemoglobiinit laskeneet ja syöttekö jotain rautalisiä?
Neuvolassa sanottiin että saattaisin tuntea möllin liikkeet jo ensi viikolla, kun olen tämmöinen rimpula. Niitä odotellessa!
Muutamat söpöt pikku bodyt ja ihana talvihaalari on tullut jo hankittua, täytyypi vain ostella neutraalia väriä kun ei tiedä kumpi sieltä tulee =) Itse tahtoisin tietää sukupuolen mutta mies ei, eli vissiinkään ei sitä selvitetä
Mulla on kyllä vahva poika olo, ja untakin näin yksi yö että saatiin pieni poitsu.
Etsinnässä on käytetty Stokken pinnasänky, mies jostain syystä Stockmannilla ihastui siihen ympyrän malliseen palavasti, mutta uutena se maksaa huikeat 650e, ja ei ihan nappaa pinnasängystä niin paljon maksaa :x Ensi viikolla onkin sitten neuvolalääkäriaika!
Tsemppiä ja voimia kaikille!
Minnimys & Mölli 15+0