Kannattaahan tuo käydä vaikkei se litku mitään herkkua aamutuimaan ollutkaan.. Mua häiritsi enemmän ne 3 verikoetta kun neulakammoinen olen..Plaah, lääkärineuvola oli juuri äsken ja kaikki on niin kuin pitääkin, mutta kukaan ei ollut kertonut, että pitäisi käydä sokerirasituksessa. Nyt viikkoja kasassa sen verran, että viikon sisään olisi käytävä. Mä niin toivoin välttyväni siltä. Eihän se sinänsä mikään pakko ole, mutta kai se olisi syytä käydä. Ensimmäisessä raskaudessa ei ollut mitään, joten tuskin kait nytkään. Toivottavasti!
Tulipa paha olo jo pelkästä ajatuksestakin.
Lapanen 15+0
Itsellä tänään taas parempi olo jo. Olen huomannut et alavatsalla heti tuntuu ja yleisvoinnissakin jos on enemmän rasitusta. Eilen oli sellainen päivä joka todennäköisesti ainakin osittain johtui edellispäivän monen tunnin automatkasta.. Ja eilen sit menin vielä lenkkeilemäänkin hölmö.. mut tosiaan nyt jo parempi.
Mä oon ihan täynnä tota verensokerin mittaamista mut vielä yli puoli raskautta saa mittailla.. aamusokerit otan aina ja sit vaihtelevasti aterianjälkeisiä kun jaksan ja muistan. Ongelmahan mulla on noissa aamusokruissa, ei aterianjälkeisissä niinkään joten ne tärkeemmät mitata säännöllisesti..
Ens viikolla sit insuliinit äippäpolilta joten saas nähdä et muuttuuko mittaussysteemi tarkemmaks vielä.
Nyt taidan lähteä päikkäreille kun väsyttää enkä jaksa iltaan asti muuten valvoa =)
StaRR 17+6