Heinäkuun helistäjät Joulutunnelmissa <3 <3 <3

Eli täällä olisi yksi lisää tähän heinäkuun puolella synnyttäviin!:) Eli LA on 21.7.09 ja toista lapsosta odotellaan. (Entuudestaan on poitsu) Synnyttämään mennään helsingin kätilöopistolle. Ikää on 27 vuotta!

Voimia niille joille on tullut huonoja uutisia! Inhottavan paljon niitä on nyt tälle palstalle tullut. :hug:

Pitää tulla paremmalla ajalla uudestaan lukemaan teidän kuulumisia...nyt on pakko jatkaa töitä! :(

Nappa rv9+3

 
Heipsan! Viimestä työpäivää ennen lomaa viedään. Sit kaks viikkoa loikoilua! Jeee!

Cassy Onnea hyvistä ultrakuulumisista :flower: Ehkä nämä hyvät uutiset nyt tästä alkavat eikä kenenkään tarvi enää pettyä d =) b

Tervetuloa Nappa :flower:
 
Hei kaikki!
Eli kävinpä minäkin nyt sitten taas ultrassa ja vaavi oli kovinkin vilkkaalla päällä siellä poukkoilemassa :D Kasvua oli tapahtunut hyvin, viimeksi siis oli vain 1,3cm ja nyt sitten 3,2cm! Kädet näkyi ja jopa silmien aiheet! Vähän ihanaa! Laskettu aika muuttui päivällä eli se on nyt sitten 13.7.09. Meillä on vuosihääpäivä 12.7... :whistle: :heart: Laitanpa ton kuvankin vaikka on vähän epäselvä kuva nyt tolla kameralla...



Cassy: Kiva että oli hyviä ultrakuulumisia! Nyt vaan onnelisena joulua odottamaan!

Kukkaiskeiju ja pöppiäinen 10+4 *menevät nyt tekemään piparkakkutalon*
 
nyt hieman kopsaan toisaalta kirjoittamaani.. *laiska*

Me käytiin tänään yksityisellä ntultrassa, kokeneempi lääkäri katsoi paremmilla laitteilla kuin tk lääkäri, ja hän sai turvotukseksi 2.1 ja meinas kyllä et ei 3vrk pysty niin paljoa muuttumaan, ja jos muutuu, niin isommaksi. Et tuon perusteella hän ei kyllä menisi meinä istukkapunktioon, vaan odottaisi ensin sen veriseulan tuloksen ja menisi sitten vaikka ennemmin siihen lapsivesipunktioon..Eli meillä on maanataina varattu jo aika siihen toimenpiteeseen, ja sinne neuvoi menemään, mutta sanoi että voidaan jutella siellä niistä vaihtoehdoista..koska kumminkin meinas et se keskenmeno riski on olemassa, et sit voi käydä niinkin että tehtäis punktio ja menis kesken ja muutaman päivän päästä tulisi veriseulan tulokset ja ne voivat olla ihan normaalit..että kyllä me varmaan nyt uskotaan tätä läääkäriä ja hieman odotellaan eikä hätiköidä Ihana lääkäri oli, olen hänellä käynyt esikoista odottaessanikin..
Ja voi miten ihanaa oli nähdä taas pikkuinen ja saatiin varmaan joku 15 kuvaakin mukaan :heart: pituutta kaverilla oli nyt 5,4cm ja kovasti siellä touhusi.

Onnittelut kaikille hyvistä ultra kuulumisista, kyllä se vaan hieman mieltä aina huojentaa, edes vähäksi aikaa. Kun ei vielä niitä liikkeitäkään tunne.

Meillä ei muuten eilen neuvola lääkäri edes saanut sydänääniä kuulumaan, vaikka ei mulla kyllä ole kauheasti ylimääräistäkään, ja istukkakin kuulemma on takaseinässä...no ehkä niillä on huonot laitteet..senkin puolesta ihana että käytiin tänään ultrassa..

Uusia oli taas myös tullut, tervetuloa, ja onnea teillekkin odotukseenne :heart:

Ja nyt poitsu heräs, joten :wave:

Piku ja Tintti 11+6
 
Cassy:hienoa,että kaikki on kunnossa =)
kukkaiskeiju:hyvä kuulla hyviä uutisia
=)
Piku:toivottavasti kaikki on tintillä kunnossa.
Niin mulla oli kolmosesta tuota pahaa iltapäivä kuvotusta,mutta kun pojista on ainoosti ollut verivuotoo :/ Mielenkiinnolla kyllä odotan kumpi tää on.
Mukavaa viikonloppua kaikille :heart:
äiti-kengu ja pikku-kengu 11+5
 
Napalle tervetuloa! :)

kukkaiskeiju, jotenkin liikuttava kuva, onnea hyvistä ultrakuulumisista. :heart:

Meidän aamu oli jännitystä täynnä, mulla oli huono olo, meinas tulla kaikki ylös ennen ultraan menoa.. :x
No, sitten melkein koettiin jo kauhunhetkiä kun ultrassa ilmestyi heti selkeä kuva vauvasta mutta ei yhtään liikkunut eikä ensin sykettäkään nähty, aivan kamala hetki!
Luojan kiitos syke löytyi pian ja ultraaja sitten pientä vähän tökki niin johan käänsi meille kylkeä ja laittoi peukun suuhun. :heart: :'( :)
Kaikki oli siis hyvin!!
Turvotusta oli 1mm ja pituutta pienellä jo 6,5cm. :) 4 päivää pitemmällä olis ultran mukaan mutta laskettua aikaa ei lähdetty muuttamaan vaan se olis se 2.7.

Tulipa nyt hehkutusta mutta täytyy sanoa että olo on niin huojentunut ja euforinen, vielä tänään kerrotaan tämä salaisuus tuolle meidän pojalle, kunhan mies kohta tulee töistä kotiin! :D
 
illuusia meidänkään nöpö ei liikkunut ihan heti, enkä nähnyt syketäkään. Voin kertoa että mä säikähdin aika lailla myös.... :/ Onneksi molempien pienillä kaikki hyvin!

Piku jos olisin samassa tilanteessa, tekisin kyllä kaiken muun mahdollisen ennen noita punktioita. Ei tarvi sitten katua... Mulla on kans vahvasti semmonen tunne että Tintti on ihan kunnossa. :)

Rv 12+2 :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:
illuusia meidänkään nöpö ei liikkunut ihan heti, enkä nähnyt syketäkään. Voin kertoa että mä säikähdin aika lailla myös.... :/ Onneksi molempien pienillä kaikki hyvin!
Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:
Piku jos olisin samassa tilanteessa, tekisin kyllä kaiken muun mahdollisen ennen noita punktioita. Ei tarvi sitten katua... Mulla on kans vahvasti semmonen tunne että Tintti on ihan kunnossa. :)

Rv 12+2 :heart:
Juu kyllä osas säikäyttää, mieskin oli aivan vakava..
Mut taitaa olla aamu-uninen tyyppi kyydissä mulla.. :D
 
Eilen eka neuvola, ja oli ihan tuttua löpinää. Kaikki ok.
Puhuttiin myös np-ultrasta ja olin aiemmin vähän miettinyt etten menis koko ultraan, koska jotensakin on vähän ahistavaa. No varasin sen eilen kuitenkin ja nyt koko viime yön näin sitten painajaisia, että taas keskeytynyt km todetaan siinä ultrassa. En sitte nukkunut kolmen jälkeen yhtään :headwall: . Että tällästä, nyt hammaspesulle ja sorvin ääreen :wave: :wave:
Multa kysyi yksi sukulaistäti tänään ihan suoraan, että ookko raskaana, kun toi sun sivuprofiili on mahakas :saint: . Mähän ihan hämmennyin ja sanoin, että ei kommentteja :eek: . Ja hei mulla vasta vkoja 9+?
Jotenkin viime yön jälkeen on vähän epätoivonen olo, että onko siellä masussa kukaan enää elossa. Nyt iskee paniikki :ashamed: , vaikkei mun pitäny panikoida...
 
Äiti-kengu ja Cassy :hug: Kiitos! Niin kyllä me varmaan odotellaan se veriseulan tulos ensin, koska kuulemma tuo turvotus 2.1 on ihan normaaleissa rajoissa ( sanoi että raja on 2.5 ja et hän ei saa yhtäkään tulosta lähellekkään, pienin oli 1.8 jotain), ja jos oltais menty siis vasta nyt ensimmäiseen ultraan, niin ei oltais jouduttu mihinkään jatkotutkimuksiin, vaan sanoi et ois vaan sanonut meille että luultavasti veriseulakin on normaali ja kaikki siis hyvin..Ja tosiaan tää lääkäri oli erikoislääkäri ja työskentelee itse siellä sikiötutkimusyksikössä..että kyllä minä häntä enemmin uskon..ja laitteet olivat paremmat, joten senkin puolesta sai kyllä tarkasti mitatua, ja monasti mittas. Ei suoraan tieten mitenkään haukkunut edellistä mittaajaa, mutta tokas että hänellä on yli 10v kokemus tästä työstä, ja noissa terveyskeskus seulonnoissa voi ultraajana olla sellinen joka on pari päivää noita mittauksia tehnyt. Hänen mielestään kaikkien näitä ultraseulontoja tekevien pitäisi kuulemma ajaa ajokortti! Niin ja sanoihan se tk lääkäri itsekin siellä että pääsette viikon sisään uuteen ultraan paremmilla laitteilla katsomaan, eli sanoisko muuten jos ei olisi epäillyt tulosta??tiedähäntä...

Illusia meilläkään ei pikkuinen silloin ensin liikkunut kauhean paljon vaan piti vähän herätellä, nyt tänään sitten kyllä heti hoksas et liikkuu :heart:

On se vaan ihmeellistä että Tintti oli kasvanut 8mm kolmessa päivässä :) hurjaa vauhtia!

Mymmyryy mää oon kanssa nähnyt nyt ultra unia ja välillä hyviä, ja välillä en :( inhottava kun noi asiat tulee uniin. Toivottavasti ens yönä nukut paremmin.
 
SusSoo
Mymmyryy :wave: kyllä kaikki on hyvin! Uskottavahan se on. Nuo unet on kyllä ihan kamalia. Mulla ne on yleensä vielä jatkounia eli sama meno jatkuu seuraavanakin yönä. Sun täytyy nyt ennen nukkumaanmenoa ajatella jotakin ihanaa ja onnellista asiaa joka ei liittyisi odotukseen ollenkaan. Vaikka jotain unelmien matkakohdetta. Jospa vaikka ensi yönä pääsisit matkalle :xmas:

(.) Mulle tuli aika sinne äippäpolille ultraan ja lääkäriin. Uudenvuoden aattona mennään! Mä en pysty suunnittelemaan nyt etukäteen mitään miten uutta vuotta otetaan vastaan. Toivottavasti me saadaan ensin polilta hyviä uutisia ja sitten vasta pikaisesti suunnitelmat kehiin. Muutenkin kyllä aika hillitysti tulee oltua kun on kaksi pientä lasta, jotka pelkäävät raketteja. Eli ikkunasta katsotaan kun naapurit ampuvat rakettejaan. Tulee sitä paitsi vielä halvaksikin tuollainen ilotulitus :D

Sussoo ja Suloinen 10+0 (Jee!!)
 
Paljon :hug: haleja huonoille uutisille!! Toivottavasti ne loppuisivat jo, vaikka toki niitä ei toivois kenellekään.

Omaa napaa piti tulla nopeasti sanomaan, kun viime viikolla tuli veritippoja ja tuhrua.. Tänään oli sitten ultra ja heti ku täti iski laitteen masulle, ni kauhee vilskehän siellä kävi. Ihanaa.. Miten semmonen pieni voi heilua niin paljo.. Pääperämitta kuitenki hurjat 3,5 cm :heart: Kauheesti käsiä vilkutteli ja hyvä että täti sai sitä niskaturvotustakaan mitattua, joka oli onneks ok. Sydänkin näkyi sykkivän. Ja kuulemma nätti pää :p Omat laskelmatki piti vauvan suhteen paikkansa, tosin laskettu on muka?! 11.7, vaikka mun mielestä 14.7. No ihan miten vaan..

Ennen joulua ehkä enempi ja lukemassa pitää kyllä käydä näitä =)

Joulunodotuksia kaikille!

- Jousku ja pn 10+3
 
SusSoo ehkä toi matkauni
vähän auttoi, en viime yönä nähnyt km- unia, vaan stressasin työasioita
, miten kahdesta seuraavasta viikosta selvitään töissä???
(.) Km asiat on pyörinyt vähän päässä edelleen, mutta päivä kerrallaan.
Sain jostain aamulla vähän puhtia, että aloittelin joulusiivousta
, mutta iski hirveä hedari, joten odottelen, että panadol vaikuttaa
, ja pääsis jatkamaan. Lapset on siivonneet suurimmaksi osaksi jo omat huoneet, joten imuroin ne vaan ja pesen lattiat.
Hyvää päivänjatkoa ja palaan illalla taas löpisemään...
Lisään, että parina päivänä on tullut taas tutut itku/potkuraivarit hyvin takaisin. Mikään ei oo hyvin... Mukavia nää mielialan vaihtelut..
 
uc1
:hug: taas sitä tarvitseville.
Keskenmenon kokeneena kuvittelen ymmärtäväni edes hieman miten pahalta ja väärältä se tuntuu. Voimia ja jaksamista. Toipuminen ottaa aikansa.

Oman ensimmäisen enkelivauvani LA olisi tänään 20.12.2008. Keskenmenon jälkeen olin täysin varma, että tästä jolusta ja kaikista tulevistakin selviäminen on kova paikka. Olin varma, että tulen vihamaan joulua.

Mutta niin vain elämä yllättää ja uusi pikkuinen potkii reippaasti vatsassa.
Tottakai enkelivauva tulee mieleen, mutta kauniina muistona eikä polttavana tuskana. Etukäteen en edes uskaltanut haaveilla, että tulisin näin pian uudelleen raskaaksi (monen vuoden turha yrittäminen takana ennen tämänvuotisia raskauksia), mutta nyt ainakin minulle on todistettu, että elämä ei olekaan aina epäreilua.

Aika pitkä löpina tuli aikaiseksi, mutta lähnnä kai tahdoin vain sanoa, että vaikka tuntuukin, että koko maailma romahtaa, niin ajan kanssa kaiken saa rakennettua uudelleen. Surulle pitää antaa aikansa ja luottaa siihen, että jonain päivänä vielä kaikki on hyvin.

Ja aiheesta iloisempaan. Kävimme ultrassa tiistaina ja en voi todeta muuta kuin, että se oli varmasti tähänastisen elämäni hienoin kokemus. Voi sitä potkimisen ja sätkimisen määrää, joka kohdussa oli meneillään :) Pituutta pikuiselta löytyi 4,9cm ja LA vahvistui 2.7.

Cassy - korjaatko LA kun sinulla on aikaa, kiitos.

Niskaturvotusta kätilö ei löytänyt lainkaan, eli sen suhteen luottavaisin mielin eteenpäin.
Tuleva isä on ollut niin innoissaan esikoisesta, että ei ole pystynyt pitämään salaisuutta itsellään, vaan joka päivä tuntuu löytyvän 5 ihmistä lisää, joille oli ihan pakko kertoa ;)

Ainoa varjo on torstaina alkanut kova flunssa, joka on vetänyt voinnin olemattomaksi. toivottavasti menee jouluksi ohi. Käsittäkseni tavallisesta flunssasta ei ptäisi olla mitään haittaa maha-asukille, joten sen suhteen yritän olla murehtimatta.

Vatsa on kasvanut TOSI paljon, eli vaikeaa enää peitellä raskautta. Johtunee siitä, että olen tosi hoikka ja alunperin mahaa ei ollut oikeastaan yhtään...

Nyt lienee parempi lopettaa, ettei tule romaania, joten joulunodotusta ja tsemppiä kaikille!

uc1
rv 12+2
 
:wave: Lauantait kaikille

uusia oli tullut tervetuloa ja tarrasukkia

Oma napa olo alkaa olla ok laiskottaa pitäis joulusiivous tehdä :attn: kai se tästä kohta pesen lattiat ja ensi yönä ajattelin ottaa maratoonin ja paketoida loput tavarat kunhan saa muksut sänkyyn.

ei muuta kuin Hyvää joulua kaikille en varmaankaan tuu tai no alkuviikolla ehkä mut varmuudeksi :LOL: :xmas:

witchi & nökkönen 11+6
 
Omia kuulumisia lyhyesti: Eilen oltiin työporukan kanssa ravintolassa syömässä ja Jean S:n konsertissa. Ruoka oli mahdottoman hyvää, varsinkin jälkiruoka jotka yleensä jätän väliin, siinä oli jäisiä vadelmia ja lämmintä kinuskikastiketta :p Konsertti ei ollut mun makuun, tuli pää kipeeksi, paha olo ja vatsaan sattui. Onneksi sai istua, niin jaksoi jotenkin olla loppuun saakka. Työkaveritkin huomasivat jo mahan, joka alkaa pömpöttämään kun vähänkin jotain syö.. Kotona olin kymmeneltä ja kyllä uni maistui, saman tien nukkumaan.

Aamulla tuli aamukahvit ylös :x Nauroinkin miehelle, että mulla on varmaan myötätunto krapula, kun mies oli liikeenteessä eilen ja mä oksentelin olan takaa. Viime kerrasta kun oksensin taitaa olla yhtä paljon aikaa kun miehen krapulastakin, mistäköhän moinen johtuu :)

Tänään pitäisi pestä pyykkiä ja tehdä hiukan joulusiivoa vaikka aatto ollaankin pois kotoa, mutta joulupäivänä joudutaan jo tulemaan kotiin kun työt kutsuu. Mä en tiedä miksi tosta siivoomisesta on tullut jotenki niin vastenmielistä, ettei millään jaksaisi tehdä mitään
:ashamed:

Te kenellä on lapsia ja olette kertoneet masuasukista, niin mitenkäs lapset ovat asian ottaneet? Meillä tytsy odottaa kovasti että hänestä tulee isosisko, mutta on kuitenkin aika mustasukkainen jo nyt. Kylässäkin istuisi vaan sylissä ja on koko ajan kimpussa. Omassa sängyssä nukumisesta tuli yhtäkkiä ihan kamala asia, jos vauva sitten aikanaan tulee meen viereen, niin ajatteli kai että sen takia häntä ei enää päästetä viereen. Yritettin sitten selittää, että sängyssä on niin ahdasta, että loppujen lopuksi ei nuku kukaan vaan yö menee vähtäämiseksi. Onhan se tietty ymmärrettävää et on hiukan mustis kun on kuitenkin ollut kohta 5 vuotta ainut ja kaiken huomion keskipisteenä. Niin ja pikkusisko TÄYTYY kuulemma tulla, jos tulee poika, se palautetaan ja täytyy tehdä vauvoja kunnes se tyttö tulee :LOL:

Tämmöstä tänään! Tulen viimeistään maanantaina kertomaan ultrakuulumiset. Hauskaa viikonloppua kaikille =)
 
Heippa kaikille!

Alko sitten viikon loma, onpa ihanaa, kun ei tarvi aamuisin aikaisin herätä yli viikkoon =)
Joulusiivousta ajattelin tänään jo aloitella saunan pesulla ja sitten maanantaina loput. Sitten voisikin jo relata ja hiljentyä joulun viettoon. Ihanaa :heart:

Ällö olo vaivaa edelleen aina jos hieman pääsee vatsa tyhjeneen..ja ainoa ruoka mitä tänään pystyin äklöttämättä ajattelemaan,oli kotipizzan pizza, eli sinne siis oli mentävä. jouluruokia onneks tekee mieli, toivottavasti maistuu vielä ensviikollakin!

Maanantaina olis sitten se eka neuvola, kiva juttu,vaikka tuskin siellä mitään tehdään, sydänääniä varmaan yritetään kuunnella,mutta aika aikaista taitaa olla toivoa,että ne kuuluisivat..

Jouluista viikonloppus kaikille :heart:

Murmelin ja Pikkumurmeli 8+5
 
hellou!
mä olin tänään jouluostoksilla! On se rasittavaa kun on niin paljon ihmisiä, muuten ihan kiva kierrellä. Meidän äiti on toivonu yhtä jalkalamppua, mutta maksaa jotain 100?...Niin kätsynä tyttönä tuunasin sitten itse halpis lampusta aikas lailla saman näkösen! Täytyy sanoa että nyt kun se on viittä vaille valmis niin olen oikein tyytyväinen ja uskon että äitikin kyllä ilahtuu!

kohta lähden kavereiden kanssa "yhdille" ´niin tuli nyt vaan oma napa...soori...
Kukkaiskeiju & pööpöti 10+5

Huomasin muuten kans tänään kun lähdin sinne kaupunkiin ja laitoin vaan fakkutakin, että jos näkisin itteni jossain niin sanoisin olevani raskaana...kyllä tuo masu alkaa näköjään pikkuhiljaa pömpöttään...
 
heipsan


MammaMaraKisu: Te kenellä on lapsia ja olette kertoneet masuasukista, niin mitenkäs lapset ovat asian ottaneet?

Meillä kumpikin pojista ottanut tosi hyvin asian vastaan =)
En itse edes ehtiny asiaa kertomaan kun isompi pojista (5w) oli korvat höröllä kuunnellut mun puheluita :D Siinä se sitten yksi ilta kysyi et "äiti millo se vauva syntyy mikä sun mahassa on?" Ja eiköhän hän kipittänyt kertomaan pikkuveljelleen (4w) että äitillä on taas vauva mahassa...
Isompi ei niin hirveästi asiaa hehkuta kuin nuorempi, vaa kyselee että onko vauvalla kaikki hyvin ja eihän se tule pois enne kuin on valmis :/ (Ehdin edellisestä raskaudesta tohkeissani kertoa pojille, joka menikin kesken :'( )
Nuorempi on ihan tohkeissaan :D Ei ole päivää ettei me juteltaisi hänen kanssa tulevasta vauvasta, vauvan sukupuolesta ja siitä mikä nimi vauvalle tulee :heart:
Niin ja nuorempi on vähän huolissaan että syntyykö vauva ennen hänen syntymäpäiväänsä(19.7) kun vauvan LA on 6.7.
Voin vaan olla tyytyväinen että pojat on ottanut asian näin hienosti vastaan :)


 
Sunnuntaita rapu-ja leijonavaavien äidit :)

Olen ihmetellyt kun täällä on puhuttu keskenmenounista, kummastakaan aikaisemmasta kun en ole sellaisia nähnyt. No viime yönä sitten ekaa kertaa elämässäni sellaista näin. Oli kurja uni. Yöt on muutenkin olleet ihan pirstaleisia pitkän aikaa, jos jompi kumpi lapsista ei herätä (ja he herättävät vuoronperään yhteensä 6 krt yössä) niin sitten valvon kun hikityttää, tekee pahaa, pissattaa, janottaa. Mies ihmettelee kun menen sänkyyn klo 20 ja seksi ei todellakaan ole mielessä itsellä ollenkaan, vaan nukahdan illalla kun pää koskee tyynyyn. Koskakohan meillä on moista mahdettu harrastaa viimeksi?!? Kaiken muun ihanuuden lisäksi naama kukkii muin mummon pelargoniat, muistaakseni esikoisesta (tyttö) oli samanlaista, poikaa odotettaessa ei ihan näin kamalaa. Olo on todella säteilevä :saint:

Jouluvalmisteluja olen koittanut pikkuhiljaa tehdä, siivoilla (ja lapset sekoittavat perässä), pipareita ja joulukakkua leipoa. Vietämme joulun vanhempieni luona joten mitään kokkailua ei tarvitse harrastaa. Ai niin ja mies toi kuusen jonka lasten kanssa koristelimme toissapäivänä. Jouluksi toivoisin vielä lunta, täällä Porissa sitä ei ole ollenkaan, vettä taaskin tihuttaa!

Yritin katsella äitiysvaatteita hennekseltä, mutta en vaan löytänyt housuja joiden mallista olisin tykännyt. Tai mallit oli muuten kivoja, mutta miksi kaikissa äitiysfarkuissa pitää olla taskut jotka saa takapuolen näyttämään hehtaarin kokoiselta? En myönnä että omani vielä sen laajuinen olisi. Marssin sitten Onlyyn ja ostin mustat kokoa isommat farkut, reisistä oli hiukan väljät, mutta näytti kivalta ja mahalle on kasvun varaa kun oli matala vyötärö. Lisäksi ostin parit tunikat, onneksi ne on muotia niin ei äitiysvaatteet eroa muista vaatteista ollenkaan :D

Jaahas, aamupala kutsuu. Pakolliset kaksi kahvikupillista koneella äsken nautin, sen enempää en pystykään entistä lempijuomaani enää juomaan.

Tsemppiä ensi viikon ultralaisille, itsekin menen tiistaina uusiksi, silloin viikkoja kasassa ultran mukaan 12. Ihanaa joulua kaikille :hug:

Katja ja salamatkustaja rv 11+5
 
Heippatihei ja huomenta!
Nyt olis joulusiivot sitä myöten pulkassa, että lattiat jäi pesemättä, koska olin viime kerran lattian pesun jälkeen jättänyt sen mikrokuituliinan myttyyn ja nyt se oli yököttävän limainen
. Pitää odottaa, että se tulee pesukoneesta raikkaana pois. Pyykkiä tuli pestyä 4 koneellista ja pari olis vielä jäljellä
. Ne ehtii.
Leivottiin aamulla lasten kanssa pipareita
, kun meikäläisen olo oli mahtava. Eilen illalla ei kyllä ollu, issias vaivasi nukkumaan mennessä
. Konttasin vessan saumat hammasharjalla läpi ja siitä mun issias ärtyi...
Tänään ajattelin mennä ruokakauppaan isosti, koska viime vuonna jäi osa tavaroista (lähinnä juustoista) saamatta, kun menin liian lähellä aattoa. Huomena meen ostamaan viimeiset lahjat
ja sitten olis hommat pulkassa.
*huojentunut ja iloinen, tyytyväinen* Mymmis ja nöppönen 9+ (kohta kai 10+)
 
:hug: kaikille huonoja uutisia saaneille... Ei oo elämä reilua.

Uusiakin oli seuraamme liittynyt, tervetuloa ja tarrasukkia matkaan.

Aamusella keskusteltiin isännän kanssa tästä tulokkaasta ja huomisesta ultrasta. Kerroin pelkääväni sitä ja muutenkin kun nyt käy täällä lukemassa huonoja uutisia, niin on alkanut pelkäämään enemmän kuin esikoisen kanssa. Isäntä sanoi laittavansa nettiyhteyden poikki :LOL: Äsken kävi olan takaa kurkkimassa kun täällä taas lueskelin ja hän sanoi laittavansa tän sivuston salasanan taakse, etten pääse lueskelemaan enempää.. :eek: :LOL: Ei se mun pelko kyl tästä johdu, tulee ihan luonnostaan. Nyt on oireet kaikonneet lähestulkoon kaikki. Nälkä yllättää entistä useemmin ja huippaa välillä, mut etovaa oloa ei enää ole, niin eiköhän ala meikäläisellä kaikki pelot hiipimään pääkoppaan taas :headwall:
Huomenna se sitten selviää. Onneks isäntä sanoi kerkeevänsä tähän ultraan mukaan kun ei silloin neljä viikkoa sitten pystynyt töistä lähtemään.
Väsymystä on ja saamattomuutta. Onneks siskoni tulee huomenna auttamaan joulusiivouksessa, kun joulua vietetään tänä vuonna meillä. 16 ihmistä olis samaan aikaan saman katon alla ruokittavana ja saunotettavana. Onneks meidän äiti tekee lähes kaikki laatikot ja rosollin, sisko tuo jälkkärin ja illan suolaset naposteltavat joten meille jää kinkun paisto ja porkkanalaatikoiden teko. Mun sisko on siis meidän perheestä ainut, joka tietää pikkukakkosesta, joten tarjoutui itse auttamaan. Jouluaattona sitten kerrotaan kaikille kerralla.

Me ei olla kerrottu likalle vielä tulevasta, mut eilen ihmettelin housujani, joissa ei vetoketju pysy ylhäällä, kysäisi hän että onko sulla vauva siellä massussa kun ei pysy vetskari kiinni. Naurahdin vaan ja kysyin, et eikö se voi muuten aueta... :)

Jos nyt kävis vähän jotain tavaroita järjestelemään...

merlin ja nipsu 11+5
 
Sunnuntaita pinoon! :wave:

Onpas osa teistä ollut tosi ahekria joulun suhteen,hienoa!! mulla alkaa lähinnä tulla stressiä ja tänään oli kyllä huono aamu, tuntui että kaikki jää taas viime tippaan ja mieskin on iltavuorossa nyt pari päivää, mut kai me jossain välissä saadaan viimeiset hankinnat ja muut hoidettua..

Tänään kyllä laitellaan pojan kanssa lisää joulua ja mennään vähän ostoksillekin, oltiin eilenkin muttei siellä kauaa jaksa yhtenä päivänä olla, tai minä ainakaan... :whistle:

Housuista, kyllä alkaa kiristelemään täälläkin, Alet kun alkaa niin ryntään kyllä housukaupoille! :D
Mut ei onneksi turvotusta ole juurikaan, semmoinen pieni pömppis vaan alkaa jo pian näkyä, ihanaa. :heart:

MammaMaraKisu, me tosiaan kerrottiin pojalle (5,5v) nyt perjantaina, ensin ei meinannut uskoa että vauva kasvaa mun mahassa vaan luuli (kun kuvaa näytimme ) että se on kummitädin mahassa, hän kun on ihan näinä päivinä saamassa vauvan. :)
Pikkuisen ehkä meni hämilleen mutta sitten alkoi jo suunnittella kesää ja kysyi että ollaanko me kaikki sitten kotona ja hoidetaan vauvaa. :heart:
Voi vitsi, alkaa ihan itkettää kun ajatteleekin, niin kovasti tätä ollaan kaikki toivottu jo pitkän aikaa!
No, tulihan taas sepostukset, johonkin nää pitää vaan vuodattaa.. :D

merlinille tsemppiä huomiseen ultraan, peukku pystyssä täällä että kaikki on hienosti!!

Voikaa kaikki hyvin ja mukavaa joulunalusaikaa! :xmas: :xmas:
-illuusia&Tiitiäinen-
 
Sunnuntaita kaikille :xmas:
Eilen oli siivous päivä ja illasta olin aivan naatti.Nukahdin iltapäivästä sohvalle hetkeksi.Tämä on siis todella harvinaista.
Lasten serkku tuli yöksi,joten sai hieman hengähtääkkin.
Tänään tuli leivottua kuivakakku ja muffinsseja.Sokeri vaan loppui kesken.Laitan kummejen pakettiin lämpimäistä.
Merlin:kyllähän siellä se sydän sykkii huomenna ultrassa.
Mukavaa joulun odotusta kaikille :xmas:
Kyllä se joulu vähemmälläkin tulee :xmas: :xmas:
 
Heipsis!

Empä ole taas pitkään aikaan jaksanut/ehtinyt koneelle kirjoittelemaan :ashamed: Mutta mukana ollaan edelleen ja käyn kyllä lukemassa kaikki sepustuksenne :wave:

Täällä edelleen lähes oireetonta, väsymystä löytyy ja ajoittain turvotustakin. Jotkin hajut esim. jauheliha tai jääkaapin hajut välillä yököttää, mutta pahoinvointia ei ole :eek: Esikoisesta tein melkein kuolemaa ekat 3kk :headwall:

Eilen tuli tehtyä joulusiivoa ja miehestä oli kyllä iso apu kun tamppasi kaikki matot, peitot ja tyynyt sekä imuroi ja jynssäsi lieden oikein kunnolla :heart: :) Eilen meille tuotiin joulukuusi ja koristeltiin se, meidän 1,5v likka oli ihan kuin ei olisi huomannutkaan sitä :eek: Vaikka olin kyllä ihan varma että koristeet revitään saman tien alas...

Mulla ollut ihan ok olo, 2.pvä olis se np-ultra ja välillä tuntuu että mä melkein osaan jo unohtaa tän raskauden :ashamed: :D Jotenkin ehkä hyvä niin menee aika nopeammin kun ei mieti koko ajan. En muutenkaan kyllä oikein ole mitään murehtinut.
Tänään pitäisi mennä ravintolaan miehen kanssa kun ois meidän vuosipäivä :p Esikko menee äitini kanssa tekemään joululaatikoita ( =suttaamaan ) :D

Mutta nyt täytyy mennä laittamaan pyykkejä, IHANAA JOULUA KAIKILLE! :heart:


 

Yhteistyössä