:hug: taas sitä tarvitseville.
Keskenmenon kokeneena kuvittelen ymmärtäväni edes hieman miten pahalta ja väärältä se tuntuu. Voimia ja jaksamista. Toipuminen ottaa aikansa.
Oman ensimmäisen enkelivauvani LA olisi tänään 20.12.2008. Keskenmenon jälkeen olin täysin varma, että tästä jolusta ja kaikista tulevistakin selviäminen on kova paikka. Olin varma, että tulen vihamaan joulua.
Mutta niin vain elämä yllättää ja uusi pikkuinen potkii reippaasti vatsassa.
Tottakai enkelivauva tulee mieleen, mutta kauniina muistona eikä polttavana tuskana. Etukäteen en edes uskaltanut haaveilla, että tulisin näin pian uudelleen raskaaksi (monen vuoden turha yrittäminen takana ennen tämänvuotisia raskauksia), mutta nyt ainakin minulle on todistettu, että elämä ei olekaan aina epäreilua.
Aika pitkä löpina tuli aikaiseksi, mutta lähnnä kai tahdoin vain sanoa, että vaikka tuntuukin, että koko maailma romahtaa, niin ajan kanssa kaiken saa rakennettua uudelleen. Surulle pitää antaa aikansa ja luottaa siihen, että jonain päivänä vielä kaikki on hyvin.
Ja aiheesta iloisempaan. Kävimme ultrassa tiistaina ja en voi todeta muuta kuin, että se oli varmasti tähänastisen elämäni hienoin kokemus. Voi sitä potkimisen ja sätkimisen määrää, joka kohdussa oli meneillään
Pituutta pikuiselta löytyi 4,9cm ja LA vahvistui 2.7.
Cassy - korjaatko LA kun sinulla on aikaa, kiitos.
Niskaturvotusta kätilö ei löytänyt lainkaan, eli sen suhteen luottavaisin mielin eteenpäin.
Tuleva isä on ollut niin innoissaan esikoisesta, että ei ole pystynyt pitämään salaisuutta itsellään, vaan joka päivä tuntuu löytyvän 5 ihmistä lisää, joille oli ihan pakko kertoa
Ainoa varjo on torstaina alkanut kova flunssa, joka on vetänyt voinnin olemattomaksi. toivottavasti menee jouluksi ohi. Käsittäkseni tavallisesta flunssasta ei ptäisi olla mitään haittaa maha-asukille, joten sen suhteen yritän olla murehtimatta.
Vatsa on kasvanut TOSI paljon, eli vaikeaa enää peitellä raskautta. Johtunee siitä, että olen tosi hoikka ja alunperin mahaa ei ollut oikeastaan yhtään...
Nyt lienee parempi lopettaa, ettei tule romaania, joten joulunodotusta ja tsemppiä kaikille!
uc1
rv 12+2