Heinäkuiset 2021

@Vehkis ylihuomiselle, olikos se niin että olit jo käynyt kerran, vai muistanko väärin?:unsure:
Mulla vielä 6 pitkää päivää ooteltava ultraa, ei millään malttaisi enään:rolleyes:
Hyvin muistit :) Kävin 4+4 poissulkemassa kohdunulkoisen mahdollisuuden ja pyysivät vielä parin viikon päästä uudestaan varmistamaan, että sydän lyö. Nyt kun on ollut ajoittain vaaleanpunaista vuotoa, niin pelkään ihan tosissaan tuulimunaa ja muita ikäviä vaihtoehtoja. Keskiviikko ei tule päivääkään liian aikaisin. Toisaalta oon tosi helpottunut, että vihdoin saa tietää, missä mennään. :)
 
Kirjailen tännekin.. Itsellä hävisi loppuviikosta oireet ja yrittänyt pitää mielen hyvänä ja ajatella että kaikki on hyvin. Mutta Google, tiedättehän. Pelko on niin vahva, ja sain ultra-ajan neuvolaan keskiviikolle. Pitkät päivät odotella.. :(
Oliivi 7+0
 
Hyvin muistit Kävin 4+4 poissulkemassa kohdunulkoisen mahdollisuuden ja pyysivät vielä parin viikon päästä uudestaan varmistamaan, että sydän lyö. Nyt kun on ollut ajoittain vaaleanpunaista vuotoa, niin pelkään ihan tosissaan tuulimunaa ja muita ikäviä vaihtoehtoja. Keskiviikko ei tule päivääkään liian aikaisin. Toisaalta oon tosi helpottunut, että vihdoin saa tietää, missä mennään.
Aivan joo (y)
Toivotaan että kaikki kuitenkin hyvin ja saatte ihania uutisia ❤❤
Kuin myös te @Oliivi3 ❤❤
 
  • Rakkaus
Reactions: Oliivi3
Kirjailen tännekin.. Itsellä hävisi loppuviikosta oireet ja yrittänyt pitää mielen hyvänä ja ajatella että kaikki on hyvin. Mutta Google, tiedättehän. Pelko on niin vahva, ja sain ultra-ajan neuvolaan keskiviikolle. Pitkät päivät odotella.. :(
Oliivi 7+0
@Oliivi3 Tiedän niin tuon tunteen ja itse jo sairaalloisen paljon tulee tutkittua itsessään oireita ja niiden olemattomuutta. Toivotaan, että kaikki hyvin teillä <3

Meillä eka ultra vasta parin viikon päästä. Mitenhän tässä jaksaa odottaa sinne asti?
 
  • Tykkää
  • Rakkaus
Reactions: Alinna86 ja Oliivi3
Onnea kaikille plussanneille ja tervetuloa mukaan :love:
Itsellä oireet vaihdelleet tosi paljon. Välillä on ja välillä ei. Nyt uutena on tullut huimaus ja nyt on tissit kokonaisuudessan kipeät ennen oli vain nännit ja nyt ne on myös parin päivän aikana turvonneet aika reippaasti. Yritän tässä juuri heräillä yövuoron jälkeen ja on ollut todella huono-olo, mutta sitä mulla on ollut. Ei okseta vaan on vaan semmonen ällöttävä olo.
Jotenkin vieläkin on semmoinen olo, että tää ei voi olla totta
2vk päästä on neuvola ja sinä keskiviikkona on varhaisultra silloin viikkoja pitöis olla jos laskin oikein niin 8+0.❤
 
Ks_
@Vehkis ja @Oliivi3: Täysin samat tunnelmat pelkojen kanssa! Nyt siis menossa viimeisten kuukautisten mukaan 6+5. Heti alkuun, kun kuukautisia ei kuulunut, oli ällötystä, huonoa oloa ja monelaisia tuntemuksia vatsassa. Ja @brave: Nyt nuo kaikki aiemmat oireet hävinnyt ja siitähän sitten kehittelee omassa päässään kaikki mahdolliset huonot asiat. Viime viikon lopulla mukaan on tullut väsymys ja tavoistani poiketen olen nukkunut päiväunia. Uskon kyllä tuon, mitä @rougemoux sanoi, että oireet tai niiden puuttuminen ei kerro mitään.

Tämän viikon torstaina pääsen onneksi varhaisultraan niin selviää totuus. Hoen itselleni sitä, että nyt en voi tehdä asialle mitään. (Näköjään hoen sitä myös täällä. :ROFLMAO:)

Onnea kaikille jotka on saaneet plussan raskaustestiin! Nää on jänniä aikoja. :eek::love:

Seilaan kesäkuisten ja heinäkuisten välillä, tuossapa listaa päivitettynä.

28.6. / Oliivi3 / 3. lapsi (miehen 1.)
30.6. / Alinna86 / 3. lapsi (miehen 1.)
30.6 / Ks_ / 1. lapsi
3.7. / Vehkis / 1. lapsi
4.7. / Brave / 1. lapsi
5.7 / rougemoux / 2.lapsi /vu 18.11
7.7. / Lintuliini95 / 1. lapsi
7.7. / Mustalilja / 1. lapsi
8.7. / Sannaap123 / 3. lapsi
10.7. / Norappi / 3. lapsi
10.7. / Ingaliini / 2. lapsi
12.7 / Hanipani / 1. lapsi
 
Onnea uusille plussille ja tervetuloa mukaan!

Pahin päivä on lauantaina töissä kun oli koko päivän etova olo ja ei meinannut työteosta tulla mitään. Sitten eilenkin töissä tuli paha olo taas lounaalla. Tajusin että en vaan voi enään salaattia syödä. Pakko oli keittoon vaihtaa salaatti. Se laukasee mulle nyt kokoajan pahan olon. Väsymys on edelleen ihan jäätävä. Tänään melkein nukuin lounalla töissä. Onneksi ei oo kun huomenna vielä työpäivä ja sitten edes se yksi odotettu vapaapäivä. Aijon nukkua pitkät päiväunet sillon. Nytkin kun istun sohvalla voisin vaan nukkua. Tissit on vaihtelevasti kipeät. Sitten tämä kamala hikouili kun tekee töitä ja kun istut paikalles niin alat palella. Ei oo ennen ollut noin isoa vaihtelua.

RV 5+2 tänään ja tää tuli testiin.

 
Kiitos tervetulotoivotuksista ❤
Mulla vasta 4+0 tänään eli hyvin alkupäiviä elellään. Olo yllättävän rauhallinen ja toiveikas, että tämä raskaus menee hyvin.
Mulla oireina nyt vain nälän tunne ja rytmihäiriöt. Yhdessä aikaisemmassa raskaudessa ollut myös rytmihäiriöitä, mutta ei kyllä näin varhaisessa vaiheessa.
Varasin parin viikon päähän varhaisultran. Silloin pitäisi olla 6+2. Täälä myös ensimmäisellä neuvolakäynnillä ultrataan, mutten malta odottaa sinne asti :D
Moni näytti olevankin menossa ultraan ❤ tsemppiä kaikille!
 
Täällä ei oo vieläkään tietoakaan pahoinvoinnista. Jotenkin toivoisin niitä klassisia raskausoireita... Väsymys on selvin oire tällä hetkellä ja kaataakin lähes toimintakyvyttömäksi kun tarvii sekä päiväunet että 12 h yöunet.

Mut ihan tosi onko kaikilla muilla pahoinvointia jo näin pienillä viikoilla?
Ei mullakaan oo eikä ollut edellisestäkään raskaudessa. Vasta viikoilla 7-9 alkoi tulla ällötyksiä ja viikot 9-11 oli pahimmat eikä nekään niin kauheen pahoja näin jälkikäteen ajatellen, vähän jotain ruokaällötyksiä ja väsymystä. Myönnän kyllä, et itsekin tällä kertaa ihan totaalisen pienillä oireilla vähän mietin, mut eipä ne oireet tosiaan mitään kerro ja elämä on vaan kivempaa, kun oireilu on hallussa :)
 
@Sabriiiina Höh, olipa kurjaa ja uskon, että pelottaa. Toivottavasti kuitenkin etiäiset on vääriä ja kaikki on hyvin.

Mulla ei taida olla enää jännitettävää huomisen ultran osalta. Taisi tulla keskenmeno. :( Aamuyöllä unenpöpperössä kävin vessassa, kun huomasin, että koko pönttö värjäytyi verestä. Aivan karmea näky. :( Huomiseen ultraan menen joka tapauksessa. Voi vauva... :(
 
Viimeksi muokattu:
@Sabriiiina Höh, olipa kurjaa ja uskon, että pelottaa. Toivottavasti kuitenkin etiäiset on vääriä ja kaikki on hyvin.

Mulla ei taoda olla enää jännitettävää huomisen ultran osalta. Taisi tulla keskenmeno. Aamuyöllä unenpöpperössä kävin vessassa, kun huomasin, että koko pönttö värjäytyi verestä. Aivan karmea näky. Huomiseen ultraan menen joka tapauksessa. Voi vauva...
Voi @Vehkis <3 toivotaan että olisi jotain harmitonta,joillakin vuotaa isojakin määriä alussa ja kaikki on hyvin kuitenkin. Osaatko sanoa tuliko hyytymiä? Onko kipuja?
 
Voi @Vehkis <3 toivotaan että olisi jotain harmitonta,joillakin vuotaa isojakin määriä alussa ja kaikki on hyvin kuitenkin. Osaatko sanoa tuliko hyytymiä? Onko kipuja?
Koko ajan vuodan niin kuin olisi kuukautiset. :( Vielä ei ole hyytymiä, mutta varmaan niitäkin voi jo ruveta odottelemaan. Kipuja ei vielä ole, mikä voisi olla hyvä merkki. Toisaalta kaikki raskausoireet on hävinnyt lievää etomista lukuun ottamatta. On tää raskasta. :(
 
@Sabriiiina Höh, olipa kurjaa ja uskon, että pelottaa. Toivottavasti kuitenkin etiäiset on vääriä ja kaikki on hyvin.

Mulla ei taida olla enää jännitettävää huomisen ultran osalta. Taisi tulla keskenmeno. :( Aamuyöllä unenpöpperössä kävin vessassa, kun huomasin, että koko pönttö värjäytyi verestä. Aivan karmea näky. :( Huomiseen ultraan menen joka tapauksessa. Voi vauva... :(

Voi Vehkis, voimia sinne. Todella ikävää että vuodat, minä niin toivon että kaikki olisi silti hyvin. Onneksi pääset huomenna ultraan ja onneksi ei ole vielä kipuja. Vuoto siis alkoi yllättäen ilman ennakkovaroitusta? Uskon että toivoa vielä on. Tsemppiä ja haleja <3
 
  • Tykkää
Reactions: Vehkis
Koko ajan vuodan niin kuin olisi kuukautiset. Vielä ei ole hyytymiä, mutta varmaan niitäkin voi jo ruveta odottelemaan. Kipuja ei vielä ole, mikä voisi olla hyvä merkki. Toisaalta kaikki raskausoireet on hävinnyt lievää etomista lukuun ottamatta. On tää raskasta.
Saisitko tälle päivää jo ultraa? Mulla -18 oli jotenki epämääräinen (?) Raskaus, hcg nous huonosti ja ultrassa jotain raskausmateriaalia näkyi mutta ei osannu sanoo mitään. Se meni kesken ja kivut oli kovat ja verta tuli kun hanasta ja hyytymiä tuli myös, kun isoin tuli niin vuotoki asettu.
Voimia sulle <3
 
  • Surullinen
Reactions: Vehkis

Yhteistyössä