Hyvin muistit Kävin 4+4 poissulkemassa kohdunulkoisen mahdollisuuden ja pyysivät vielä parin viikon päästä uudestaan varmistamaan, että sydän lyö. Nyt kun on ollut ajoittain vaaleanpunaista vuotoa, niin pelkään ihan tosissaan tuulimunaa ja muita ikäviä vaihtoehtoja. Keskiviikko ei tule päivääkään liian aikaisin. Toisaalta oon tosi helpottunut, että vihdoin saa tietää, missä mennään.@Vehkis ylihuomiselle, olikos se niin että olit jo käynyt kerran, vai muistanko väärin?
Mulla vielä 6 pitkää päivää ooteltava ultraa, ei millään malttaisi enään
Aivan jooHyvin muistit Kävin 4+4 poissulkemassa kohdunulkoisen mahdollisuuden ja pyysivät vielä parin viikon päästä uudestaan varmistamaan, että sydän lyö. Nyt kun on ollut ajoittain vaaleanpunaista vuotoa, niin pelkään ihan tosissaan tuulimunaa ja muita ikäviä vaihtoehtoja. Keskiviikko ei tule päivääkään liian aikaisin. Toisaalta oon tosi helpottunut, että vihdoin saa tietää, missä mennään.
@Oliivi3 Tiedän niin tuon tunteen ja itse jo sairaalloisen paljon tulee tutkittua itsessään oireita ja niiden olemattomuutta. Toivotaan, että kaikki hyvin teillä <3Kirjailen tännekin.. Itsellä hävisi loppuviikosta oireet ja yrittänyt pitää mielen hyvänä ja ajatella että kaikki on hyvin. Mutta Google, tiedättehän. Pelko on niin vahva, ja sain ultra-ajan neuvolaan keskiviikolle. Pitkät päivät odotella..
Oliivi 7+0
Ei mullakaan oo eikä ollut edellisestäkään raskaudessa. Vasta viikoilla 7-9 alkoi tulla ällötyksiä ja viikot 9-11 oli pahimmat eikä nekään niin kauheen pahoja näin jälkikäteen ajatellen, vähän jotain ruokaällötyksiä ja väsymystä. Myönnän kyllä, et itsekin tällä kertaa ihan totaalisen pienillä oireilla vähän mietin, mut eipä ne oireet tosiaan mitään kerro ja elämä on vaan kivempaa, kun oireilu on hallussaTäällä ei oo vieläkään tietoakaan pahoinvoinnista. Jotenkin toivoisin niitä klassisia raskausoireita... Väsymys on selvin oire tällä hetkellä ja kaataakin lähes toimintakyvyttömäksi kun tarvii sekä päiväunet että 12 h yöunet.
Mut ihan tosi onko kaikilla muilla pahoinvointia jo näin pienillä viikoilla?
Voi @Vehkis <3 toivotaan että olisi jotain harmitonta,joillakin vuotaa isojakin määriä alussa ja kaikki on hyvin kuitenkin. Osaatko sanoa tuliko hyytymiä? Onko kipuja?@Sabriiiina Höh, olipa kurjaa ja uskon, että pelottaa. Toivottavasti kuitenkin etiäiset on vääriä ja kaikki on hyvin.
Mulla ei taoda olla enää jännitettävää huomisen ultran osalta. Taisi tulla keskenmeno. Aamuyöllä unenpöpperössä kävin vessassa, kun huomasin, että koko pönttö värjäytyi verestä. Aivan karmea näky. Huomiseen ultraan menen joka tapauksessa. Voi vauva...
Koko ajan vuodan niin kuin olisi kuukautiset. Vielä ei ole hyytymiä, mutta varmaan niitäkin voi jo ruveta odottelemaan. Kipuja ei vielä ole, mikä voisi olla hyvä merkki. Toisaalta kaikki raskausoireet on hävinnyt lievää etomista lukuun ottamatta. On tää raskasta.Voi @Vehkis <3 toivotaan että olisi jotain harmitonta,joillakin vuotaa isojakin määriä alussa ja kaikki on hyvin kuitenkin. Osaatko sanoa tuliko hyytymiä? Onko kipuja?
@Sabriiiina Höh, olipa kurjaa ja uskon, että pelottaa. Toivottavasti kuitenkin etiäiset on vääriä ja kaikki on hyvin.
Mulla ei taida olla enää jännitettävää huomisen ultran osalta. Taisi tulla keskenmeno. Aamuyöllä unenpöpperössä kävin vessassa, kun huomasin, että koko pönttö värjäytyi verestä. Aivan karmea näky. Huomiseen ultraan menen joka tapauksessa. Voi vauva...
Saisitko tälle päivää jo ultraa? Mulla -18 oli jotenki epämääräinen (?) Raskaus, hcg nous huonosti ja ultrassa jotain raskausmateriaalia näkyi mutta ei osannu sanoo mitään. Se meni kesken ja kivut oli kovat ja verta tuli kun hanasta ja hyytymiä tuli myös, kun isoin tuli niin vuotoki asettu.Koko ajan vuodan niin kuin olisi kuukautiset. Vielä ei ole hyytymiä, mutta varmaan niitäkin voi jo ruveta odottelemaan. Kipuja ei vielä ole, mikä voisi olla hyvä merkki. Toisaalta kaikki raskausoireet on hävinnyt lievää etomista lukuun ottamatta. On tää raskasta.