@Angervo76 Tervetuloa mukaan, ja paljon onnea! Hienoa kuulla, että pitkän yrityksen jälkeen vihdoin onnistui ja että tuntuu fyysisesti ja henkisesti samalta kuin aiemmat. Sun vauvasi hän on.
Mulla on pahimmat vatsakivut helpottaneet mutta yökkäily on tullut tilalle. Se on outoa kun ei oo yhtään pahaolo ja sit yks kaks tulee yökkäys. Rinnat edelleen tosi kipeet ja väsyttää aivan kamalasti. Jos oon oikein osannut laskea niin nyt menossa rv 5+0.Onnea kaikille uusille plussanneille <3 ihanaa kun on tullut uusia heinäkuisia ryhmään
Miten kaikki ovat voineet, oletteko oireilleet kovasti vai lievemmin?
Minulle itselleni on iskenyt jäätävä pahoinvointi, tällaista ei ole ollut yhdessäkään aiemmassa (kahdessa) raskaudessa... Etoo, etoo ja yökötyttää yöllä, aamulla, päivällä ja illalla. Kiukututtaakin ja olo on kuin pahimmissa kuukautisia edeltävissä pms-oireissa. Alamahassakin on tuntemuksia, vihlaisuja sivuilla ja kuukautiskipumaista kolotusta välissä. Viikkoja taitaa olla nyt 5+3.
Ihanaa kun muillakin on nälkä! Söin siis illalla kympiltä!! Ihan lämpösen ruoan joka oli jo kolmas eiliselle plus tietty isänpäivä herkkuja, siltikin heräsin aamu 6 ihan jäätävään nälkään. Nousin sitten ja söin pari mandariinia ja pari voileipäkeksiä ja yritin mennä torkkumaan takasin koska väsytti. Mut eipä siitä kauakaa kun taas oli noustava syömään, onneksi ei vielä näy painossa tää kokoaikainen syöminenIhanaa, kun on niin paljon meitä jo!
Tänään 6+0. Viikkotestin vielä tein, ja sain 3+. Nyt riittää testailut.
Etoo melkein kaikki ruoka, huono olo, tuntuu että tulee oksennus kohta, paleltaa kauheasti, väsyttää, järkyttävä nälkä, pissattaa, vatsa on turvonnut.. Yölläkin heräsin kurnivaan vatsaan, ja oli pakko hiippailla syömään vähän. Tää alku on kyllä väsyttävää, ja välillä miettii pysyykö pieni mukana.
Täällä ei oo vieläkään tietoakaan pahoinvoinnista. Jotenkin toivoisin niitä klassisia raskausoireita... Väsymys on selvin oire tällä hetkellä ja kaataakin lähes toimintakyvyttömäksi kun tarvii sekä päiväunet että 12 h yöunet.
Mut ihan tosi onko kaikilla muilla pahoinvointia jo näin pienillä viikoilla?
Sun oireet on lähes identtisiä omieni kanssa, ja niin on viikotkin. Täällä 6+2. Jänniä noi yhtäkkiset hirmunälät, jotka iskee varoittamatta. Saatan olla jo nukahtamassa, kun yhtäkkiä tuntuu, että vatsa huutaa ruokaa niin kuin ei olisi vuorokauteen saanut muruakaan. En ihmettele, jos paino lähtee nousuun, koska mun tulee syötyä ylimääräisiä välipaloja hirmunälkien takia.Ihanaa, kun on niin paljon meitä jo!
Tänään 6+0. Viikkotestin vielä tein, ja sain 3+. Nyt riittää testailut.
Etoo melkein kaikki ruoka, huono olo, tuntuu että tulee oksennus kohta, paleltaa kauheasti, väsyttää, järkyttävä nälkä, pissattaa, vatsa on turvonnut.. Yölläkin heräsin kurnivaan vatsaan, ja oli pakko hiippailla syömään vähän. Tää alku on kyllä väsyttävää, ja välillä miettii pysyykö pieni mukana.
Pinz, tervetuloa mukaan ja onnea plussasta! 4.7.2021 lasketun ajan mukaan olet nyt viikolla 6+1. Eli viimeiset kuukautisesi olisivat sen mukaan alkaneet 27.9., jos nyt oikein laskin. Pitääkö suurin piirtein paikkansa?Moi kaikki!
Oon täällä 10 sivua lukenut teidän juttuja siitä asti kun viime maanantaina 2.10 plussasin suoraan 3+ digillä. Niin ajattelin sanoa moikka
Kun neuvolaan soitin, laskivat kuukautisista, että laskettu on 4.7.2020. Toinen bebe tulossa, meillä just täytti 1v ja näille tulee 1v 8kk ikäeroa.
Tiedän hedelmöittymisen tapahtuneen 7-11.10, joten osaako joku viisaampi sanoa olenko nyt noin viikolla 6? Oon vieläkin ihan pihalla miten nää raskausviikot menee vaikka jo toinen tulossa
Niin ja raskasviikkoja pohdin kun varasin varhaisultran tulevalle lauantaille!