@Sannaap123 , samanlaista pohdintaa mullakin. Aamulla just ihmettelin kun rinnat/nännit eivät tunnu yhtä aristavilta kuin eilen. Vatsan nippailut vaihtelevat päivän sisällä, myös missä kohtaa tuntuu. Etova olo aaltoilee. Hämmentäviä oireiden vaihtelut. Koska google on ystävä (tai välillä vihollinen) , oon kuitenkin löytänyt tietoa että oireiden vaihtelut (tai välillä puuttumiset) olisivat normaalia. Tätä ainakin itselleni mantraan silloin kun oma huoli nostaa päätään jos ihmettelen omia oireita (tai niiden vaihtelua).Huomenta ja tervetuloa sinpulille, sekä onnittelut raskaudesta
Vähän omaa napaa, eli minua vaivaa kun raskausoireet katoilevat välillä. Kuten esim rintakipu, joka on ollut tähän mennessä ihan jäätävä. Yhtäkkiä ei tunnukaan enää niin pahalta eikä ole niin paljoa vatsatuntemuksia ja tämähän kaikessa alkuraskauden stressissä stressaa vielä lisää ja huolestuttaa. Miten muilla, pysyvätkö oireet tasavahvoina koko ajan vai vaihtelevatko ne päivästä toiseen?
Ja kiitos brave kun korjasit odottajien listaa, kun minulla putosi nimiä listalta pois
Oon myös pähkäillyt tuota hiusten värjäämistä, en oo varma uskallanko vielä mennä kampaajalle, vaikka tukka huutaa lisää väriä. En haluaisi mitään riskiä kemikaalien kanssa nyt. Millä tavalla raskaushormonit voi vaikuttaa hiusväriin? Onko tarkempaa tietoa?