Heinäkuiset 2021

Heinäkuiset 2021 ❤❤❤

28.6. / Oliivi3 / 3. lapsi (miehen 1.)
30.6. / Alinna86 / 3. lapsi (miehen 1.)
3.7. / Vehkis / 1. lapsi
4.7. / Brave / 1. lapsi
5.7 / rougemoux / 2.lapsi /vu 18.11
7.7. / Lintuliini95 / 1. lapsi
7.7. / Mustalilja / 1. lapsi
8.7. / Sannaap123 / 3. lapsi
10.7. / Norappi / 3. lapsi
10.7. / Ingaliini / 2. lapsi
12.7 / Hanipani / 1. lapsi
 
  • Rakkaus
Reactions: Vehkis
Pakko päivittää hiustenvärjäyssaagan etenemisestä. Vaikka luin hyvinkin rauhoittelevia tekstejä aina HUSin sivuja myöten, niin päätin silti jättää värjäyksen toiselle kolmannekselle. Koska en myöskään halua paljastaa kampaajalleni raskautta (ihmettelisi, jos pyytäisin yhtäkkiä vain leikkuuta tällä juurikasvulla) niin mieheni lupasi tarvittaessa leikata hiukseni. :D Voi olla ristiretki toiselle kampaajalle ehkä kuitenkin. :p
 
Onnea kaikille uusille plussanneille <3 ihanaa kun on tullut uusia heinäkuisia ryhmään :)
Miten kaikki ovat voineet, oletteko oireilleet kovasti vai lievemmin?

Minulle itselleni on iskenyt jäätävä pahoinvointi, tällaista ei ole ollut yhdessäkään aiemmassa (kahdessa) raskaudessa... Etoo, etoo ja yökötyttää yöllä, aamulla, päivällä ja illalla. Kiukututtaakin ja olo on kuin pahimmissa kuukautisia edeltävissä pms-oireissa. Alamahassakin on tuntemuksia, vihlaisuja sivuilla ja kuukautiskipumaista kolotusta välissä. Viikkoja taitaa olla nyt 5+3.
 
Onnea kaikille uusille plussanneille <3 ihanaa kun on tullut uusia heinäkuisia ryhmään
Miten kaikki ovat voineet, oletteko oireilleet kovasti vai lievemmin?

Minulle itselleni on iskenyt jäätävä pahoinvointi, tällaista ei ole ollut yhdessäkään aiemmassa (kahdessa) raskaudessa... Etoo, etoo ja yökötyttää yöllä, aamulla, päivällä ja illalla. Kiukututtaakin ja olo on kuin pahimmissa kuukautisia edeltävissä pms-oireissa. Alamahassakin on tuntemuksia, vihlaisuja sivuilla ja kuukautiskipumaista kolotusta välissä. Viikkoja taitaa olla nyt 5+3.
Mulla on pahimmat vatsakivut helpottaneet mutta yökkäily on tullut tilalle. Se on outoa kun ei oo yhtään pahaolo ja sit yks kaks tulee yökkäys. Rinnat edelleen tosi kipeet ja väsyttää aivan kamalasti. Jos oon oikein osannut laskea niin nyt menossa rv 5+0.
 
Onnea uusimmille plussaajille! Kiva että meidän porukka kasvaa koko ajan. :)

Itsellä oireet vaihtelevat, mikä hämmetää yhä mieltä. Tänään ei ole juurikaan etonut, ja rintoja aristaa vain vähän. Makea ei maistu oikeastaan, pystyn syömään makeaa ok, mutta ei maistu erityisen hyvältä. Ennemmin suolaisia juttuja syön. Pari päivää maistui leivän päällä sinappikurkkusalaatti, olikohan joku eka mieliteko :D Syömistä pitää muistutella itselle ettei tuu liian pitkiä taukoja, kun sen huomaa sitten ärsyyntymisestä, että liian pitkä tauko ollut syömisestä...
Nyt iltaa kohden vatsaa nippailee. Öisin heräilen useasti, välillä vessaan, välillä muuten vaan. Väsymys ei ole nyt kovinkaan paha.
 
Ihanaa, kun on niin paljon meitä jo! :love:

Tänään 6+0. Viikkotestin vielä tein, ja sain 3+. Nyt riittää testailut.

Etoo melkein kaikki ruoka, huono olo, tuntuu että tulee oksennus kohta, paleltaa kauheasti, väsyttää, järkyttävä nälkä, pissattaa, vatsa on turvonnut.. Yölläkin heräsin kurnivaan vatsaan, ja oli pakko hiippailla syömään vähän. Tää alku on kyllä väsyttävää, ja välillä miettii pysyykö pieni mukana.
 
Täällä ei oo vieläkään tietoakaan pahoinvoinnista. Jotenkin toivoisin niitä klassisia raskausoireita... Väsymys on selvin oire tällä hetkellä ja kaataakin lähes toimintakyvyttömäksi kun tarvii sekä päiväunet että 12 h yöunet.

Mut ihan tosi onko kaikilla muilla pahoinvointia jo näin pienillä viikoilla? o_O
 
Ihanaa, kun on niin paljon meitä jo!

Tänään 6+0. Viikkotestin vielä tein, ja sain 3+. Nyt riittää testailut.

Etoo melkein kaikki ruoka, huono olo, tuntuu että tulee oksennus kohta, paleltaa kauheasti, väsyttää, järkyttävä nälkä, pissattaa, vatsa on turvonnut.. Yölläkin heräsin kurnivaan vatsaan, ja oli pakko hiippailla syömään vähän. Tää alku on kyllä väsyttävää, ja välillä miettii pysyykö pieni mukana.
Ihanaa kun muillakin on nälkä! :D Söin siis illalla kympiltä!! Ihan lämpösen ruoan joka oli jo kolmas eiliselle plus tietty isänpäivä herkkuja, siltikin heräsin aamu 6 ihan jäätävään nälkään. Nousin sitten ja söin pari mandariinia ja pari voileipäkeksiä ja yritin mennä torkkumaan takasin koska väsytti. Mut eipä siitä kauakaa kun taas oli noustava syömään, onneksi ei vielä näy painossa tää kokoaikainen syöminen :D
Mulla illat huonoimpia, sellasta etovaa oloa pitkin iltaa ja just ku pitäs käydä nukkuu.
Tänään 6+5
 
Täällä ei oo vieläkään tietoakaan pahoinvoinnista. Jotenkin toivoisin niitä klassisia raskausoireita... Väsymys on selvin oire tällä hetkellä ja kaataakin lähes toimintakyvyttömäksi kun tarvii sekä päiväunet että 12 h yöunet.

Mut ihan tosi onko kaikilla muilla pahoinvointia jo näin pienillä viikoilla? o_O

Minulla ei kahdessa aiemmassa raskaudessa ole ollut melkein ollenkaan pahoinvointia. Ensimmäisessä ei lähes ollenkaan, vaan raskaus oli hyvinkin oireeton (väsymys ainut oire) ja päättyi onnellisesti pienokaisen syntymään. Eli ei varmasti mitään hätää vaikka pahoinvointia ei olekaan :)
 
Pakko laittaa tänne kuvat aamun testeistä ❤ Laskujen mukaan tänään 4+0.

Kannattaako tässä nyt heti lähteä soittamaan neuvolaan vai odotella vielä jonkin aikaa? Pahoittelen jo nyt etukäteen kaikkia tulevia kysymyksiä, ekaa kertaa tässä tilanteessa ja kaikki on niin uutta!

@brave täälläkään ei juuri mitään oireita! Tai ehkä oireena on normaalin PMS:n puuttuminen...
 
Etovan olon saan pidettyä jotenkin aisoissa syömällä ja juomalla riittävästi. Mutta tää väsymys!! Oon aivan loppu koko ajan, vaikka nukun hyvä yöunet jne.
@Alinna86 viimeksi kun olin raskaana, niin melkein koko raskauden ajan nousin yöllä syömään jotain, siitä tais tulla loppupeleissä tapa. Jos ei muuta niin pari siivua kinkkua, juustoa tms jos ei kolmen aikaan jaksanut alkaa jotain tekemään :D tätä jatkui jonkun aikaa synnytyksen jälkeenkin.
Nyt jos iskee vähääkään nälkä niin on syötävä heti, tai jonkun näköinen hermoromahdus ja heikotus iskee.. täällä pitäis olla 6+2, huomenna meen kurkkaa näkyykö sykettä..
 
Ihanaa, kun on niin paljon meitä jo!

Tänään 6+0. Viikkotestin vielä tein, ja sain 3+. Nyt riittää testailut.

Etoo melkein kaikki ruoka, huono olo, tuntuu että tulee oksennus kohta, paleltaa kauheasti, väsyttää, järkyttävä nälkä, pissattaa, vatsa on turvonnut.. Yölläkin heräsin kurnivaan vatsaan, ja oli pakko hiippailla syömään vähän. Tää alku on kyllä väsyttävää, ja välillä miettii pysyykö pieni mukana.
Sun oireet on lähes identtisiä omieni kanssa, ja niin on viikotkin.:giggle: Täällä 6+2. Jänniä noi yhtäkkiset hirmunälät, jotka iskee varoittamatta. Saatan olla jo nukahtamassa, kun yhtäkkiä tuntuu, että vatsa huutaa ruokaa niin kuin ei olisi vuorokauteen saanut muruakaan. :D En ihmettele, jos paino lähtee nousuun, koska mun tulee syötyä ylimääräisiä välipaloja hirmunälkien takia. :censored:
 
@Sabriiiina Sulla on huomenna jännittävä päivä. Toivottavasti kaikki on pienellä hyvin ja sydän pamppailee. :love: Mä menen päivää myöhemmin eli keskiviikkona ultraan. Jännittää kyllä ihan hirveästi.

@kähpynen Hyvältä näyttää testit! Kysele ihmeessä paljon. Mäkin odotan ensimmäistäni, joten varmasti on paljon kysyttävää matkan varrella - ollut jo tähänkin mennessä. :) Mä soitin tämän palstan daamien vinkkaamana neuvolaan pian plussan jälkeen ja ihan hyvä niin. Ilmeisesti joissain paikoissa ajat saattavat olla kortilla ja mennä pitkällekin.
 
Pinz
Moi kaikki!
Oon täällä 10 sivua lukenut teidän juttuja siitä asti kun viime maanantaina 2.10 plussasin suoraan 3+ digillä. Niin ajattelin sanoa moikka ☺

Kun neuvolaan soitin, laskivat kuukautisista, että laskettu on 4.7.2020. Toinen bebe tulossa, meillä just täytti 1v ja näille tulee 1v 8kk ikäeroa.

Tiedän hedelmöittymisen tapahtuneen 7-11.10, joten osaako joku viisaampi sanoa olenko nyt noin viikolla 6? Oon vieläkin ihan pihalla miten nää raskausviikot menee vaikka jo toinen tulossa

Niin ja raskasviikkoja pohdin kun varasin varhaisultran tulevalle lauantaille!
 
Mä soittelin just neuvolaan ja päätettiin varata mulle varhaisultra jo ens viikolle koska tosiaan viimesimmät kuukautiset olleet 22.8. Ja terkka laski että sen mukaan oisin jo 12 viikolla raskaana. Itse ajattelen kuitenkin edelleen että hedelmöitys olisi tapahtunut 17.10 ja näin olisi viikkoja kasassa reilu viisi. Mutta varmistetaan ultralla että mikä homma, jännittävää
 
Moi kaikki!
Oon täällä 10 sivua lukenut teidän juttuja siitä asti kun viime maanantaina 2.10 plussasin suoraan 3+ digillä. Niin ajattelin sanoa moikka ☺

Kun neuvolaan soitin, laskivat kuukautisista, että laskettu on 4.7.2020. Toinen bebe tulossa, meillä just täytti 1v ja näille tulee 1v 8kk ikäeroa.

Tiedän hedelmöittymisen tapahtuneen 7-11.10, joten osaako joku viisaampi sanoa olenko nyt noin viikolla 6? Oon vieläkin ihan pihalla miten nää raskausviikot menee vaikka jo toinen tulossa

Niin ja raskasviikkoja pohdin kun varasin varhaisultran tulevalle lauantaille!
Pinz, tervetuloa mukaan ja onnea plussasta! 4.7.2021 lasketun ajan mukaan olet nyt viikolla 6+1. Eli viimeiset kuukautisesi olisivat sen mukaan alkaneet 27.9., jos nyt oikein laskin. Pitääkö suurin piirtein paikkansa?
 

Yhteistyössä