vierailija
Löytyy hänen feedistään tämä pätkäskonssi live jatkuu
Löytyy hänen feedistään tämä pätkäskonssi live jatkuu
Kaikki tyhmät K-fanit, myös hahmoja keksivät i d i ootit ovat selvästi rantautuneet tänne - myös Discordista.
Ja syövät toistensa vartaloilta ne, slurpsSushia ja asettelisi ne toistensa päälle.
Mitä sä rageet?no just tuollainen "otanta" ja olettaminen on erittäin tyhmää
No ei ole kuumaa edellä millään mittarilla.Mitä sä rageet?
Loukkaannuitko nyt Käärijän puolesta vai mistä puristaa? Kaikki me tiedetään että se on oikeasti noista suosituin, ainakin Euroopassa (Suomessa Kuumaa saattaa olla edellä)
Häh? Totesin miten tyhmää on tehdä ikinä mitään oletuksia jonkun suppean otannan perusteella. Ihan sama mistä asiasta on kyse. Siks toisekseen, tiedät ihan hyvin, että Kärtsä-väheksyjä on pyörinyt aika ahkeraan kaikilla palstoilla esittämässä milloin mitäkin naurettavia vertailuja ja tietoja, jotka yleensä ovat olleet vääriä.Mitä sä rageet?
Loukkaannuitko nyt Käärijän puolesta vai mistä puristaa? Kaikki me tiedetään että se on oikeasti noista suosituin, ainakin Euroopassa (Suomessa Kuumaa saattaa olla edellä)
Kerro mulle millä mittarilla Kuumaa EI olis Suomessa Käärijää suositumpi?No ei ole kuumaa edellä millään mittarilla.
On huono, teinit fanittaa, mutta tylsää musiikkia, laimea laulaja jne.Kerro mulle millä mittarilla Kuumaa EI olis Suomessa Käärijää suositumpi?
Ja mä voin jo luetella millä mittareilla Kuumaa ainakin on suositumpi:Kerro mulle millä mittarilla Kuumaa EI olis Suomessa Käärijää suositumpi?
Ei tämä ole vastaus vaan sun mielipideOn huono, teinit fanittaa, mutta tylsää musiikkia, laimea laulaja jne.
Kärtsä oli ollut yleisön seassa tänään!
Viiden vuoden päästä enää ole varmaan koko kuumaa.Ei tämä ole vastaus vaan sun mielipide
Täh?Jaahas. Discordin nimimerkit on selvästi liikaa jollekulle.
Se me jo tiedetään ettei Käärijää ole enää n. neljän vuoden päästä kun sillä on se viisvuotissuunnitelma josta on jo puolitoista vuotta mennytViiden vuoden päästä enää ole varmaan koko kuumaa.
No Kuumaa on tehnyt musaa jo 8 vuottaViiden vuoden päästä enää ole varmaan koko kuumaa.
Mitä tää nyt tarkottaa, eihän täällä (kerrankin) ole edes ollut mitään puhetta niistä?Jaahas. Discordin nimimerkit on selvästi liikaa jollekulle.
Sama, ne on tosi hotteja yhdessä ja erikseen.Mä tykkään sekä Käärijän että Kuumaan musiikista. Kaksi timanttista K:ta. Johannes&Kärtsä seksyjä yhdessä.
Edellisellä sivulla oleva kommentti, jossa joku höpisee hahmoista ja Discordista.Mitä tää nyt tarkottaa, eihän täällä (kerrankin) ole edes ollut mitään puhetta niistä?
Vanhempiensa siivellä on Johannes edennyt.No Kuumaa on tehnyt musaa jo 8 vuotta
Se oiskin.Sama, ne on tosi hotteja yhdessä ja erikseen.
Ehkä Kärtsä liittyy mukaan Kuumaahan kun oma ura on taputeltu
Mä sivuutin sen vaan jonkun sekopään löpinänä. Mutta ehkä se oli taas suuttunut siellä jollekin. Ei anneta häiritä, etiäpäinEdellisellä sivulla oleva kommentti, jossa joku höpisee hahmoista ja Discordista.
Tarkoittaa näitä H höpisijöitä ja muita sydän naminami tyyppejä täällä ehkä.Edellisellä sivulla oleva kommentti, jossa joku höpisee hahmoista ja Discordista.