Heinäkuiset 2021

Viime aikoina unet ovat olleet aika vauhdikkaita ja todentuntuisia. Viime yönä näin unta, että olen kokonaan kuvitellut olevani raskaana. Aamulla herätessä oli ensimmäiseksi pakko kuulostella koko kroppa läpi, että tuntuuko kohtupistelyä ja rintojen kipeyttä enää.

Tuntuu kyllä niin uskomattomalta, että kyydissä on vihdoin pieni matkalainen, eikä siitä juuri muuta merkkiä ole kuin epämääräiset oireet ja tieto siitä, että näin on.
 
On tämä vaan jännittävää ja hassua. 5++ pitäisi nyt mennä, mutta ei minulla mitään oireita ole, (kuvotusta välillä mukamas, luulen että kuvittelen sen) ainoastaan paino noussut 3kg vaikka liikun ja syön normaalisti
aina ennen on raskauksissa ollut närästystä ja pieniä vihlomisia nivusissa, mutta nyt ei mitään..
Pieni pelko siis, että onko kyydissä oikeasti joku, vaikka testit plussaa näyttääkin
Pitäisi se kai neuvolaankin soittaa,vaikka tuntuu epätodelliselta
 
Hei nyt kun eletään taas tätä aikaa et aletaan influenssarokotteita antamaan. Niin mikä on teidän kanta meinaatteko ottaa? Yritin asiasta googletella ja ainakin ne mitä minä luin niin sitä suositeltiin ottamaan. Mä saisin sen jo työni puolesta työnantajan maksamana.
Aion ottaa, meillä on työn puolesta velvoite ottaa. Ollaan koko perhe muutenkin joka syksy se otettu kun mies ja kuopus on riskiryhmäläisiä. :)
 
  • Tykkää
Reactions: Lintuliini95
Hohhoijaa. Taas peruivat ultran, ja uuden ajan sain 18.11. Kun sain ajan, vakuutti antaja että kannattaa mennä silloin. Nyt taas sanoi toinen, ettei kannata kun mitään ei näkyisi. Odotellaan siis.

//Olin taas järjestänyt taaperolle hoidon, että pääsen yksin menemään. Ensi kerralla jos eivät kolmatta kertaa peru otan kyllä taaperon vaan mukaan.
Ei oo totta:eek:
Kyllä ärsyttää sun puolesta, ihan ihme säätämistä :rolleyes:o_O
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Vehkis
Hei nyt kun eletään taas tätä aikaa et aletaan influenssarokotteita antamaan. Niin mikä on teidän kanta meinaatteko ottaa? Yritin asiasta googletella ja ainakin ne mitä minä luin niin sitä suositeltiin ottamaan. Mä saisin sen jo työni puolesta työnantajan maksamana.
En oo ottanut tähänkään mennessä enkä aio ottaa raskaanakaan :)
 
  • Tykkää
Reactions: Lintuliini95
Mulla ei oikeastaan ole hinkua myöskään ottaa influenssarokotetta. En ole tainnut ottaa kuin raskausaikoina mutta saa nähdä miten tällä kertaa sitten.

Rougemoux, todella ikävää tuommoinen, varmasti turhauttavaakin :O
 
Moi kaikki.
Täällä uusi tyyppi hyppää mukaan keskusteluun. Uskaltaudun mukaan vaikka olen vasta viime viikolla tehnyt positiivisen raskaustestin. Nyt kaiketi 4+5 menossa.
Laskettu aika olisi heinäkuun alussa, jos kaikki sujuu hyvin
Vähän jännittää miten etenee, mutta ei auta kuin päivä kerralla katsoa ja toivoa että vauvanalku pysyy kyydissä mukana.
Onnea kaikille muillekin plussanneille ja vauvaa heinäkuussa saapuvaksi odottaville
 
Moi kaikki.
Täällä uusi tyyppi hyppää mukaan keskusteluun. Uskaltaudun mukaan vaikka olen vasta viime viikolla tehnyt positiivisen raskaustestin. Nyt kaiketi 4+5 menossa.
Laskettu aika olisi heinäkuun alussa, jos kaikki sujuu hyvin
Vähän jännittää miten etenee, mutta ei auta kuin päivä kerralla katsoa ja toivoa että vauvanalku pysyy kyydissä mukana.
Onnea kaikille muillekin plussanneille ja vauvaa heinäkuussa saapuvaksi odottaville
Lämpimästi tervetuloa mukaan ja paljon onnea plusaamisesta!❤
 
  • Tykkää
Reactions: Mustalilja
Hei nyt kun eletään taas tätä aikaa et aletaan influenssarokotteita antamaan. Niin mikä on teidän kanta meinaatteko ottaa? Yritin asiasta googletella ja ainakin ne mitä minä luin niin sitä suositeltiin ottamaan. Mä saisin sen jo työni puolesta työnantajan maksamana.
Mä aion ottaa influenssarokotteen. Työn puolesta tarve suojata itseä kuin asiakkaita, ja perhepiirissä riskiryhmään kuuluvia ihmisiä. Mullekin piikki tulee ilmaiseksi työnantajan kustantamana.
 
  • Tykkää
Reactions: Lintuliini95
@Mustalilja Paljon onnea plussauksesta ja tervetuloa joukkoon :love:

Kiitoksia vastauksista tuohon influenssarokotukseen. Enköhän minäkin sen otan ja kehotan kyllä miestäkin sen ottamaan. Itse otin sen toissa vuonna, mutta viime vuonna en sitä halunnut.
Sain varattua uuden varhaisultran ja se olisi nyt 23. 11 eli samana päivänä, kuin neuvola. Jos laskin oikein niin olisin silloin 7+5 vk:lla.
Laittaisiko siihen listaan la/nimimerkki/monesko lapsi?
 
Ihanaa Oliivi3 että syke on löydetty ja pikkuinen voi hyvin <3

Miten muilla, onko teillä särkyjä ja kipuja alamahan seudulla vielä? Minulla on päivittäin, iltaa kohti aina vain pahenee. Tälläkin hetkellä on tuntunut melko ikävänkin tuntoisia tuikkauksia kohdun seudulla, tuntuu samalta kuin kiinnittymiskivut edellisistä raskauksista. Vaikka tiedänkin että kaikenlaiset alavasakivut kuuluvat raskauteen niin silti huolestuttaa. Kuukautiskipuja ei ole, vain välillä ikävää vihlonta ala mahassa ja oikean puolen munasarjan kohdalla.
 
@Sannaap123 Mulla on ollut suunnilleen kiinnittymisestä asti jomotuksia oikealla puolella ja jatkuu yhä. Täällä kanssa iltaa kohti aina kovenee. Nyt pari päivää ollut napakampia, ei kuitenkaan menkkamaisia tuntemuksia. Tän takia oon ruvennut ehkä turhankin araksi sen suhteen, mitä uskallan tehdä - ettei vaan satu mitään, vaikka hyvässä suojassahan tuo taitaa olla. :)

@Oliivi3 Hyvä vaan että oot tässäkin ryhmässä. Valtavan paljon onnea, tärkeä päivä!❤

@Mustalilja Täällä myös esikoinen tulossa ja kaikki tämä kovin uutta❤ Kiva että meitä on muitakin. :)
 
Ihanaa Oliivi3 että syke on löydetty ja pikkuinen voi hyvin <3

Miten muilla, onko teillä särkyjä ja kipuja alamahan seudulla vielä? Minulla on päivittäin, iltaa kohti aina vain pahenee. Tälläkin hetkellä on tuntunut melko ikävänkin tuntoisia tuikkauksia kohdun seudulla, tuntuu samalta kuin kiinnittymiskivut edellisistä raskauksista. Vaikka tiedänkin että kaikenlaiset alavasakivut kuuluvat raskauteen niin silti huolestuttaa. Kuukautiskipuja ei ole, vain välillä ikävää vihlonta ala mahassa ja oikean puolen munasarjan kohdalla.

Täällä on ollut kohta viikon, polttoja suurinosa niiinku menkat alkais. Nyt on tullu nopeista liikkeistä repäisykivut.
mielenrauhan vuoksi käyn huomenna kattoo,näkyiskö että siellä ollaan oikeassa paikassa,vaikka pistettä kummempaa ei siellä näy! Nyt 5+3.
 
Jospa listan saisi tästä liikkeelle? Saa ilman muuta muokata vapaasti.

En panisi pahitteeksi, vaikka mukana olisi ihan kuun vaihteessa olevienkin la:t. Kivempi vaan, että on enemmän keskustelijoita täällä
Minäpä tyrkkäsin itseni myös kun palloilen kahdessa ryhmässä, ultra varmaan tarkentaa tuon la sitten
Mun kuopus on jo 12v. Teini niin tää raskaus tuntuu ihanku ekakertalaiselta, kaikki on niin uutta ja jännää. Miehelle tosiaan uutta onkin ja yhteisestä nyytistä ollaankin haaveiltu jo 5vuotta❤
 

Yhteistyössä