Moikka kaikille!
HooWeella on varmaan ollu jännä rakenneultra! Meillä ei mennä 4D ultraan ihan kustannussyistä joten tosiaan toivon että edes jompikumpi hiukan vilauttaisi ultrassa niin saisi jotain sukupuolivärityksellistä ostaa. Epäidenttiset ovat todennäköisyyksien mukaan, mutta varmaksi sitä ei voi tietää. Kuulemma voi olla identtisetkin, jos jakautuminen on tapahtunut 3 päivän kuluessa hedelmöityksestä.
Rakenneultraan joudun ilmeisesti menemään yksin, kun miehellä sattuu siihen työmatka. Onneksi kaksosia ultrataan vielä myöhemminkin niin pääsee sitten näkemään pikkuiset. Toivoa vain sopii ettei mitään ikävää yllätystä tule vastaan siellä rakenneultrassa, kun olen silloin yksin kotona.
Me käytiin tänään katselemassa vaunuja! Olipa ne erilaisia luonnossa kuin mitä nettikuvissa! Alunperin olin kannattanut Herqulesta, ja se näytti kyllä livenäkin tosi sporttiselta. Ongelman niissä muodostaa se, että vaunut menee tosi huonosti kasaan, ja siitä joutuu yläosan irrottamaan. Toinen vaihtoehto mitä katseltiin oli Emmaljungat, ja ne taas ei minusta ole kovin nättejä mutta menivät näppärämmin kasaan.
Olin toivonut että vaunut voisi ostaa käytettynä, mutta Emmaljungakin vaihtaa joka vuosi värejä (tai säilyy niillä tummansininen ja musta mallistossa). Tuo värien vaihto aiheuttaa sen että tuplakärreihin on vaikea ostaa yhteensopivia kantokasseja tai lämpöpusseja, jos rungon ostaa käytettynä. Hintakin näyttää käytetyillä olevan melko kova suhteessa uusiin.
Oletteko muut kyselleet tarjouksia vaunuista jo? Ei me niitä vielä aikoihin aiota ostaa, mutta tehtiin kierrosta siitä mitä maksaisi, ja aika lähellä ohjehintaa on ne tarjoukset mitä saatiin. Saisikohan pääkaupunkiseudun myymälöistä isommalla alennusprosentilla?