Heipsan!!!
Olipas tullu pitkät pätkät juttua
Toukomammalle iso :hug: ja täälä myös peukut pystys,et vuoto on vaaratonta ja loppuu hetimmiten!
Aamu Tää on sitte vaan mun henk.kohtanen miekipide:mut mä kyllä rupiaisin popsimaan rautaa,jos hemppa noin alhaalla.Kuitenki siinä menee oma aikansa ennen ku nousee...Mä rupesin viime raskaudesta syömään heti ku rupes vähki laskemaan ja silti putos lähelle 100...
KultatiukuMun sisko on parturi-kampaaja ja siltä ku oon asiasta kysyny nii nii sanoi,et ihan huoletta saa värjäillä niin hiuksia ku kulmia/ripsiä.Ainut vaan just se et väri voi käyttäytyä erilailla ku normaalisti.Ja ilmoita toki asiasta parturille...
EnsikertalainenMeillä myös lääkäri tekee noi sisätutkimukset.Ja toi sf-mitta meillä mitataan ihan ekasta kerrasta lähtien.Siis sillon jo otetaan oikee mittanauhalla lukemat.Mut ei siis tunnu missää...Mä myös ihan kauhia ihminen jännittämään ja olin ihan paniikis just nois ekois neuvolois ja lääkärineuvolas
Kamalaa miten kaikkea pitääkään niin jännätä
SatukaOlipas ihana lukea noin kivoja ultra uutisia
ihana kuulla et siellä masus on kaikki hyvin :heart:
Ammateista ollu puhetta niin mä oon lähihoitaja,lapsiin ja nuoriin suuntautunu.Oon ollu nyt vajaa 4vuotta ryhmikses töis,lastenhoitajana ja sinne taidan palatakki tossa tammikuun alussa.
Omma napaa tähän loppuun,elikkäs mun olo on mitä mahtavin,ei mitään ällötystä
tosin umkmetus on astunu kuvioihin...oon sitte syöny urakalla ja laskuun valion luumurusina keittoa ja hyvin auttaa
Väsymys vaivaa sillon tällön...Sanoin isännykselle,et tulis sitte kaikki oireet nyt ku oon vielä kotona,varmana iskee sitte ku töihin pitää jaksaa :/
Kovasti tekis mieli jokaselle jo kertoa,mut ei ihan vielä.Suurelle osalle isännyksen puolelta kerrotaan parin viikon päästä ku mennään viikoksi leville.Sielä ku ei oikee pysty pitään salas.
ai niin ja
muumiskamun mielestä myös kiva kesää vasten kasvattaa masua,meillä esikko tammikuus syntyny.Sillon oli niin tuskaa toppautua pihalle...mut tosiaan hieman sit kuitenki arveluttaa noi ihanat helteet...pienoiseen turvotukseen saa varmaan varautua
Eipäs muuta... Nasuliini ja nemo5+2