Heips kaikille ja kiitos onnitteluista!
Ootte ihania :heart:
Mä oon nyt tällänen yökukkuja kun meijän neitillä on korvatulehdus ,(mihin sai kyllä tänään antibiootin) tultiin sitten neitin kanssa tänne toiseen makkariin nukkumaan että isäntä saa nyt yönsä ainakin nukkua rauhassa. Nyt ainakin tyttö nukkuu,mut välillä herää sit itkemään,niinkun viime yö meni.
Mulle on ilmaantunut aivan järkky väsymys, päivisin ainaskin. Tuntuu etten saa edes leukojani auki et sais ruokaa suuhunsa,saatikka sitten että saisin itteni liikkeelle. Tuntuu että mulla olis kaameat lyijysäkit harteilla. Ei kiva
Mulla on tuo pahoinvointi tehny hallaa jo sen verran että hempat laskenu 100 paikkeille. Mutta ei kuulemma tartte vielä alottaa syömään rautaa,neuvolan mukaan. On se kyllä mun mielestä aika alhanen tuo lukema...ja luulen että väsymyskin johtuu aika paljon siitä. Katotaan jos alottasin omin nokkineni tuon raudan napsimisen. Kokemuksesta tiiän kyl että mr ummetus kolkuttaa sen jälkeen takaportilla.
Et katotaan nyt sitten.
HooWee on tosiaan mukava seurata sun jalanjäljissä,ja kattoa miten meijän raskaudet menee.Ei oo lasketuissakaan montaa päivää väliä. Katotaan et kumpikohan meistä ekana poksahtaa
Mulla esikko synty 2 viikkoa etuajassa joten saa nähdä miten ajoissa nää sit syntyy. Kaksosethan vissiin käynnistetään nykyään viimistään rv38. Onkos sulla masu jo näkyvissä? Mulla ei mahtunu enää mun lempifarkut jalkaan... :'( et tästä se sitten lähtee,mahan kasvu näköjään.
odotettavissa navakkaa navan napeutta...
Ole muuten onnellinen että pahoinvointia ei sulla oo... Niin juu ja luomukaksoset nää on,jonkun aikaa ehittiin jo uutta raskautta toivoa ja nyt sitten kahella meijän perhe kasvaa(jos kaikki hyvin menee).
Juu täällä kyseltiin ammattia niin mä olen lähihoitaja.Aika monella sarkaa oon työskennelly vanhuksista vauvaan. Ja kaikesta oon tykänny.
Nasuliini no tuli meille puun takaa nää kaksoset,mutta miun pikkusisko oottaa myös kaksosia.. laskettu on maaliskuussa. =)me ei oltais ikinä uskottu kyllä kaksosia meille tulevan et siks puun takaa. et kyllä meille nyt sukuun tulee vauvoja... en malta oottaa meijän mutsin ilmettä kun pääsen lohkasemaan näinkin "hauskan" jutun...
me ei olla kerrottu viel kenellekkään,mä en oikein uskalla kun vasta sitten kun ollaan ns. varmoilla vesillä eli se 12vkoa täynnä. Vaika eihän tuo oo mikään varma juttu tuokaan.
MargeSimpson kyllä mullakin tuo kumpu alkaa aikas ylhäältä,housut ei siis mene kiinni ,tai ei oo toivookaan et menis kiinni.ja vatsa nousee niinkun housujen reunan yli aika voimakkaasti.Saa nähä mihinkä mittaan päästään vielä.
Täytyy varmaan koittaa nukkua itekin,et aamulla taas virkeenä herään lyijysäkit olalla uuteen päivään... Nukkukaa hyvin!
Terv. Aamu ja dublat 7+4 vissiin...?