Hei nukkekoti immeiset.....

\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.03.2006 klo 01:19 Lilli kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.03.2006 klo 01:17 Lilli kirjoitti:
Tälläinen ois se nukkekodin ohje siinä vanhassa Kotiliedessä.Kumpa tietäis sen numeron.On vuodelta 1994.

http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=28345028
Se joka on rekkautunut Huutonettiin, voisko kysyä myyjältä, mikä numero se on?
Etin netistä ja tämän sain: KOTILIESI 6/94 "Kotilieden hurmaava nukketalo" 3-kerroksisen nukketalon rakennusohjeet ;) :D :D

Myös muuta tietoa....
KOTIVINKKI NO.10 / 1996 "Näin syntyi koti nukkeperheelle"

KOTIVINKKI NO.11 / 1997 "Kaksi huonetta ja keittiö"

KOTIVINKKI NO.2 / 1998 "Omat kalusteet nukkekamariin"
google on,oiva apu,verraton
ja mun piti muka mennä nukkumaan niin :D

\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.03.2006 klo 01:23 hyvä tulee kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.03.2006 klo 22:22 Saapasjalkakissa kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.03.2006 klo 22:00 Lilli kirjoitti:
Voisko sun projektia nähdä?
Juu toki....
Tuossa tosta kauheesta katosta kuvaa...
Ja tässä
edestä kuvaa... Siis onhan se oikeesti kamalan näkönen,mut ei mun mielestä silti toivoton.... eihän??? :whistle:
Tuohan on kivan haastava ;)
Ihana ois rempata tuollaista :D
Kiitosta :D
Jostain se on minunkin alettava :D
Ja parempi että sanoit noin,kun että ihan turhaa hommaa ;) :D :D

\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.03.2006 klo 01:26 Keittiönoita kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.03.2006 klo 01:23 Saapasjalkakissa kirjoitti:
ja mun piti muka mennä nukkumaan niin :D
Täh?? :eek: Onko joku nukkunut sen jälkeen, kun Lilli aloitti nukkekodeista puhumisen?
oon mä nyt ainakin pari tuntii... :whistle:
Viime yö meni eniten pyöriessä,funtsiessa nukkekoti sitä ja tätä....
voi elämä.... :D kaikkeen sitä ryhtyy...mutta leikin kestän kumminkin :D

Keittiönoita
\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.03.2006 klo 01:28 Saapasjalkakissa kirjoitti:
Mulla meni tänään työpäivä ihan pipariksi. Onneksi on toimiston muutto ja voin käyttää aikaani tavaroiden pakkaamiseen ja ajatella samalla nukkekotiprojektia :D

Keittiönoita
\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.03.2006 klo 01:30 Leija kirjoitti:
Keittiönoita, millaisiksi olet suunnitellut nuket? Barbiesta muunneltuja?
Mun nukkekotiprojektini löytyy kotisivuiltani osoitteesta

http://www.saunalahti.fi/lammas/

Mittakaava on 1:12, joten nuket tulevat olemaan huomattavasti pienempiä kuin Barbiet. Ja nukkekodissani tulee asumaan The Adams Family. Jos en löydä oikean mittakaavan mukaista Adams Familyä mistään, ostan kaupasta nukkekodin nuket ja käsittelen ne kuin Barbiet eli teen niistä Adams Familyn =)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.03.2006 klo 01:29 Keittiönoita kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.03.2006 klo 01:28 Saapasjalkakissa kirjoitti:
Mulla meni tänään työpäivä ihan pipariksi. Onneksi on toimiston muutto ja voin käyttää aikaani tavaroiden pakkaamiseen ja ajatella samalla nukkekotiprojektia :D
Nooh,jossain vaiheessa voi huomata,että ajattelis mielummin mitä tahansa muuta kuin sitä nukkekotii :D sillon tietää et on nukkunu liiiiian vähän :D
Ei piru soikoon...kyllä mun nyt on pakko mennä yrittää....
voikaa hyvin ja nukkukaa tunti,se piristää :D ainakin toivon mukaan :D

Keittiönoita
\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.03.2006 klo 01:33 Saapasjalkakissa kirjoitti:
Nooh,jossain vaiheessa voi huomata,että ajattelis mielummin mitä tahansa muuta kuin sitä nukkekotii :D sillon tietää et on nukkunu liiiiian vähän :D
Hyviä öitä :wave: Mä lähden piskin kanssa ulvomaan kuuta ja sitten petiin. Huomenna jatkuu =)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.03.2006 klo 01:34 Keittiönoita kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.03.2006 klo 01:33 Saapasjalkakissa kirjoitti:
Hyviä öitä :wave: Mä lähden piskin kanssa ulvomaan kuuta ja sitten petiin. Huomenna jatkuu =)
Näin tekee..huomiseeeen..... :wave: :wave: :wave:

Anteeks nyt kovasti kaikille, että pilaan yöunet ja rahaakin menee jne jne.Itsekin vasta pari viikkoa sitten sain tämän ajatuksen päähän, kun etsin vintiltä tavaraa kirpparille.Tietsikan hiirestä loppui patterit, joten yritän saada jotenkin koneen sammutettua ilman.Huomiseen!

Ja pistäkää kuvia omista projekteistanne!

hyvä tulee
\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.03.2006 klo 01:26 Saapasjalkakissa kirjoitti:
Kiitosta :D
Jostain se on minunkin alettava :D
Ja parempi että sanoit noin,kun että ihan turhaa hommaa ;) :D :D
Mitkään ihanuudet eivät ole turhaa puuhaa,rakentaminen kannattaa aina,niinhän ne jotku sanoo.Toiset vaan rakentaa mökkejä tai taloja.Minä tyydyn nukkekotiin :D

Ja kannustaminen on hyväksi =)

Itsekkin alan tuota omaa vanhaa nukkekotiani kunnostamaan,kunhan ekaksi raivaan sille tilan tuonne makkariin.
Mies tykkää,kun päästän sisäisen lapseni valloilleen :kieh: :D

\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.03.2006 klo 08:04 Keittiönoita kirjoitti:
Siis tällaisenhan mun nikkini suorastaan velvoittaisi mut tekemään

Löysin pari muutakin aikas kivaa taloa

http://www.virtualdollhouse.net/Customer/Grace.htm
http://www.virtualdollhouse.net/Customer/Gnome House.htm

Ja tässä samantyyppiselle talolle kuin mitä itse ajattelintehdä, myös tarkat ohjeet

http://www.geocities.com/Heartland/Meadows/1832/heritage.htm
Siis voi ryökäle sua,armoa armoa,mun pitää mennä yhdeksäksi töihin...

Keittiönoita
\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.03.2006 klo 08:07 saunan takana tilaa kirjoitti:
Siis voi ryökäle sua,armoa armoa,mun pitää mennä yhdeksäksi töihin...
Laita tä ketju selaimen suosikeihin, niin löydät sen helposti töiden jälkeenkin.

Keittiönoita
\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.03.2006 klo 08:09 saunan takana tilaa kirjoitti:
Juu mää laitoin jo mutta kun ei malttais olla kurkkimatta =)
Mun pitäis kans tossa puolen jälkeen ruveta lähtemään töihin. Vai tekisiköhän etätyöpäivän :whistle:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.03.2006 klo 08:11 Keittiönoita kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.03.2006 klo 08:09 saunan takana tilaa kirjoitti:
Juu mää laitoin jo mutta kun ei malttais olla kurkkimatta =)
Mun pitäis kans tossa puolen jälkeen ruveta lähtemään töihin. Vai tekisiköhän etätyöpäivän :whistle:
Mulla ei oo etään mahdollisuutta,mut tiedämpähän mitä teen kesällä kun olen 3kk lomalla.Mä aloitan sen projektini silloin,mulla on vaan niin suuruudenhullut suunnitelmat sen talon suhteen että pelkkään taloon menee jo vuosi kun sen saa tehtyä mutta ei ole helppo urakka sullakaan jos niitä tiiliä väännät =)

Keittiönoita
\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.03.2006 klo 08:15 saunan takana tilaa kirjoitti:
Mulla ei oo etään mahdollisuutta,mut tiedämpähän mitä teen kesällä kun olen 3kk lomalla.Mä aloitan sen projektini silloin,mulla on vaan niin suuruudenhullut suunnitelmat sen talon suhteen että pelkkään taloon menee jo vuosi kun sen saa tehtyä mutta ei ole helppo urakka sullakaan jos niitä tiiliä väännät =)
Mä tein alustavan laskelman ja niitä tiiliä pitää tehdä yli 10 000 kappaletta. Harmi, että noi muksut ei ole enää tottelemattomia...vois rangaistukseksi laittaa ne aina "tiilenpäitä lukemaan" B)

3 kuukauden loma olisi kyllä ihana nukkekotiprojektin aloittamiseen =)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.03.2006 klo 08:18 Keittiönoita kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.03.2006 klo 08:15 saunan takana tilaa kirjoitti:
Mä tein alustavan laskelman ja niitä tiiliä pitää tehdä yli 10 000 kappaletta. Harmi, että noi muksut ei ole enää tottelemattomia...vois rangaistukseksi laittaa ne aina "tiilenpäitä lukemaan" B)

3 kuukauden loma olisi kyllä ihana nukkekotiprojektin aloittamiseen =)
Onneks meillä on niin askarteluinotisia nuo vielä että ne voiskin väännellä aikansa kuluksi tiiliä,mä en kyllä suunnitellut tiilitaloa,mutta sellasen tornitalon mä haluaisin.Mullon muuten yks ihminen toisella palstalla jolla on sama harrastus,mä voin kysäistä siltä kun törmään siihen jos se suostuis antamaan jakoon yhden linkkinsä,se oli kans tosi upea. =)

Keittiönoita
\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.03.2006 klo 08:21 saunan takana tilaa kirjoitti:
Onneks meillä on niin askarteluinotisia nuo vielä että ne voiskin väännellä aikansa kuluksi tiiliä,mä en kyllä suunnitellut tiilitaloa,mutta sellasen tornitalon mä haluaisin.Mullon muuten yks ihminen toisella palstalla jolla on sama harrastus,mä voin kysäistä siltä kun törmään siihen jos se suostuis antamaan jakoon yhden linkkinsä,se oli kans tosi upea. =)
Mulla kans on ehdoton tuo torni =) Kysypä kaveriltasi sitä linkkiä. Mutta nyt mä painelen suihkuun ja sitten töihin. Työniloa sinnekin :wave:

:D täällä taas....
Silmät ristissä ja kahvikuppi nenän eessä :D
sielläpä oli hienoja linkkejä lisää ja joku noitamainen kerroshan sinne adamseillekin kuuluu,eikös vaan??? :D
Kyllä sä kohta joudut nyt noita luovuttaa ja tekee sinne sen kellarin....
Eikös se ollu jomman kumman äiti adamseista kun piti siellä kellarissa sitä labraa?? Muistankohan mä nyt ihan omiani :D
Kidutuskammiokin pitäis sitten tehä.. :D Ja se hautausmaa :D :D

\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.03.2006 klo 09:45 tuutilulla kirjoitti:
Täälhän on täys vauhti päällä :D Milloin työ oikein meinaatte nukkua... Tää vanhus tipahti taas aikasin :ashamed:
Pitää alkaa varmaan jotain piristävii napsii et pysyy muitten perässä :LOL:
Eksää viel oo kuullu... Ei nyt voi nukkua enää ollenkaan... Päässä jauho viimeyönäkin kaikenlaista vielä kahden aikaan ja ennen kahdeksaa kuitenkin taas piti olla pirteenä pystyssä :D Monet nukku PAAAALJON paaaljon vähemmän vielä :D :D
Kahvi ainaki auttaa,mutta suuressa määrin aiheuttaa vapinaa.... ;) :D
Ja kummasti se kello tossa vilistää kun jotain mielenkiintosta sivuakin tutkii :D

Yhteistyössä