Hei nukkekoti immeiset.....

\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.03.2006 klo 00:28 Keittiönoita kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.03.2006 klo 00:26 Saapasjalkakissa kirjoitti:
Jummi Jammi....
Siitä tulee UPEA..... :D
Nyt pitäisi vaan päättää, tuleeko tornin ylimpään kerrokseen makkari ja keskimmäiseen kerrokseen kylpyhuone vai päinvastoin. Vai laitanko kylppärin tokan kerroksen oikeaan reunaan, kylppäriin mentäisiin siis keittiöstä, tornin 2. kerrokseen kirjaston ja ylimpään makkarin :/
Järkeillisesti kylppärin pitäis ehdottomasti olla lähinnä makkaria :D
Näin jos aattelis miten itse asuis :D Mutta nukkekodin kanssa asiahan on niin,että tekee miten itse parhaimmaks meinaa =) =)
Jokatapauksessa tuo toteutus jo näyttää upealta...en millään malta odottaa että nään siitä lisää :D

Keittiönoita
\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.03.2006 klo 00:33 Saapasjalkakissa kirjoitti:
Näin jos aattelis miten itse asuis :D Mutta nukkekodin kanssa asiahan on niin,että tekee miten itse parhaimmaks meinaa =) =)
Jokatapauksessa tuo toteutus jo näyttää upealta...en millään malta odottaa että nään siitä lisää :D
Mä taidan laittaa sen kylppärin tornin tokaan kerrokseen ja makkarin sinne ylös =)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.03.2006 klo 00:33 Keittiönoita kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.03.2006 klo 00:33 Saapasjalkakissa kirjoitti:
Mä taidan laittaa sen kylppärin tornin tokaan kerrokseen ja makkarin sinne ylös =)
Noin se vois olla ihan oikeastikin järkevää,jos siinä ite asuis :D

Keittiönoita
\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.03.2006 klo 00:34 Saapasjalkakissa kirjoitti:
Nimenomaan,tosin joskus sitä vois toivoo,et luoja ois suonu ees jonkinlaista silmää tähän toteutukseen ;) :D
Mun oli pakko tehdä itselleni rojektisuunnitelma ja päättää, millainen talosta tulee. Koska muuten poukkoilisin hulluna kaupoissa ja koko talo olisi iloisen kirjava ja joka huone erilainen ... vaihtoehtoja kun on enemmän kuin ikinä ehti toteuttaa :D

\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.03.2006 klo 00:36 Keittiönoita kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.03.2006 klo 00:34 Saapasjalkakissa kirjoitti:
Nimenomaan,tosin joskus sitä vois toivoo,et luoja ois suonu ees jonkinlaista silmää tähän toteutukseen ;) :D
Mun oli pakko tehdä itselleni rojektisuunnitelma ja päättää, millainen talosta tulee. Koska muuten poukkoilisin hulluna kaupoissa ja koko talo olisi iloisen kirjava ja joka huone erilainen ... vaihtoehtoja kun on enemmän kuin ikinä ehti toteuttaa :D
Juuri noin mullekin voi käydä... Innostun tekemään jotain mikä ei sovi mihinkään :D
Tein tässä jo kauppalistaa,kun perjantaina lähetään kaupoille,niin mun on poikettava johonkin kauppaan josta saan aineksia alottaa jonkun tapetin tai lattian väsäämisen... mut kuka sen nukkekodin tuolta kaapista kaivais :D Nytkin kaikki nukkuu ja siihen herää kuolleetkin kun mä sitä lähen sieltä kaivaan... No ehkä huomenna..
Kotiäitiydessä on se hyvä puoli,ettei juurikaan oo pakollisia menoja joten ruoanlaiton ajankin voi hyödyntää miettimiseen :D
Muut hommat jääkin sitten aina siihen että lapset nukkuu :D
Tänäänkin suurinpiirtein kynsiäni purin kunnes sain lapset nukkumaan ja lättästyy sen paprutötsän eteeni ja alettuu maalaamaan... ja jo oitis ekana kauppalistaan singahti kapeat siveltimet/pensselit :D

Keittiönoidalle kyssäri:

Onko toi Barbien koira, joka näkyy joissakin noissa mun kuvissa?

Sun talosta tulee upea!

Mä meen huomenna penkomaan vinttiä, jos mä löytäisin anopin vanhan Kotilieden, siinä on ihanan kartanotyylisen nukkekodin teko-ohjeet!!!! vuodelta1994...taitaa olla mission impossible löytää :'(

\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.03.2006 klo 00:39 Leija kirjoitti:
En sitten raahaakaan huomenna katotonta nukkekotia roskiin vaan siirrän syrjään odottamaan joutilasta aikaa.
HUI HUI ei roskiin... Liity joukkoon kirjavaan...Minäkin oon siirrelly tota Nukkekodin rämääni paikasta toiseen jo kolme vuotta,kun en oikein oo osannu itekseni ruveta hommiin...Mut onneks meillä on tää ihana ja runsas palsta joka on kuin tehty tällaisille projekteille :D

Keittiönoita
\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.03.2006 klo 00:41 Lilli kirjoitti:
Keittiönoidalle kyssäri:

Onko toi Barbien koira, joka näkyy joissakin noissa mun kuvissa?

Sun talosta tulee upea!

Mä meen huomenna penkomaan vinttiä, jos mä löytäisin anopin vanhan Kotilieden, siinä on ihanan kartanotyylisen nukkekodin teko-ohjeet!!!! vuodelta1994...taitaa olla mission impossible löytää :'(
Huutonetistä löyty muuten hakusanalla "nukkekodin" joitain käsityökerhon lehtiä.

En muista nähneeni missään tuollaista Barbien koiraa, tosin mulla oli muutama vuosi "barbitonta" elämää likan lopetettua Barbie-leikkinsä ja ennenkuin aloitin oman harrastukseni. Helpoiten selvität asian, kun katsot, lukeeko koirassa jossain sana Mattel. Jos lukee, on todennäköisesti Barbien koira.

Ja kiitos =) , sormet syyhyää jo päästä toteuttamaan taloa. Mutta vielä pitää monta asiaa suunnitella ja miettiä.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.03.2006 klo 00:42 Saapasjalkakissa kirjoitti:
. Liity joukkoon kirjavaan...Minäkin oon siirrelly tota Nukkekodin rämääni paikasta toiseen jo kolme vuotta,kun en oikein oo osannu itekseni ruveta hommiin.
toivottavasti pääsen liittymään. Luultavasti tekisin sitä lasten kanssa yhdessä. ensin on kuitenkin hoidettava alta pois pari siivousprojektia, jotka painavat mieltä.

Keittiönoita
\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.03.2006 klo 00:41 Saapasjalkakissa kirjoitti:
Juuri noin mullekin voi käydä... Innostun tekemään jotain mikä ei sovi mihinkään :D
Tein tässä jo kauppalistaa,kun perjantaina lähetään kaupoille,niin mun on poikettava johonkin kauppaan josta saan aineksia alottaa jonkun tapetin tai lattian väsäämisen... mut kuka sen nukkekodin tuolta kaapista kaivais :D Nytkin kaikki nukkuu ja siihen herää kuolleetkin kun mä sitä lähen sieltä kaivaan... No ehkä huomenna..
Kotiäitiydessä on se hyvä puoli,ettei juurikaan oo pakollisia menoja joten ruoanlaiton ajankin voi hyödyntää miettimiseen :D
Muut hommat jääkin sitten aina siihen että lapset nukkuu :D
Tänäänkin suurinpiirtein kynsiäni purin kunnes sain lapset nukkumaan ja lättästyy sen paprutötsän eteeni ja alettuu maalaamaan... ja jo oitis ekana kauppalistaan singahti kapeat siveltimet/pensselit :D
No mä just tiistaina Tiimarissa hypistelin niitä papereita, joista olisi saanut aivan syötävän ihanat tapetit nukkekodin lastenhuoneeseen. Mutta tähän tönöön nyt ei mahdu lastenhuonetta, ellen sitten saa jotain suuruudenhulluskohtausta ja tee 3 kerrosta + tornihuone :/

Tarvikkeet pitää ottaa esiin lasten hereilläoloaikaan eikä mennä koluamaan koko huushollia lasten nukkuessa. Koska jos heräävät, rakennuspuuhasta ei tule sen jälkeen yhtään mitään.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.03.2006 klo 00:49 Keittiönoita kirjoitti:
No mä just tiistaina Tiimarissa hypistelin niitä papereita, joista olisi saanut aivan syötävän ihanat tapetit nukkekodin lastenhuoneeseen. Mutta tähän tönöön nyt ei mahdu lastenhuonetta, ellen sitten saa jotain suuruudenhulluskohtausta ja tee 3 kerrosta + tornihuone :/

Tarvikkeet pitää ottaa esiin lasten hereilläoloaikaan eikä mennä koluamaan koko huushollia lasten nukkuessa. Koska jos heräävät, rakennuspuuhasta ei tule sen jälkeen yhtään mitään.
Kellarikerros puuttuu heei ;) :D :D
No niin kai sitä tarttis,mut arvaa oisko ne kaikki sen MUN nukkekotini kimpussa,että äiti mä HALUUN sen ja sitten mää hermostun ja huuran täällä että EI KUN SE ON MUNNN ja hakkaan päätäni lattiaan ja huudan :whistle: :D :D No ei kun oikeesti,huomenna se pitää kaivaa,että pääsen näkemään,mitä sille pitää ihan ekana tehä.... =)

Keittiönoita
\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.03.2006 klo 00:57 Saapasjalkakissa kirjoitti:
No niin kai sitä tarttis,mut arvaa oisko ne kaikki sen MUN nukkekotini kimpussa,että äiti mä HALUUN sen ja sitten mää hermostun ja huuran täällä että EI KUN SE ON MUNNN ja hakkaan päätäni lattiaan ja huudan :whistle: :D :D No ei kun oikeesti,huomenna se pitää kaivaa,että pääsen näkemään,mitä sille pitää ihan ekana tehä.... =)
:LOL: :LOL: Noinhan siinä yleensä lasten kanssa käy. Eih, kellarikerrosta en ajatellut tehdä. Tosin mulla on 4 metriä korkea olohuone ja tuon päydän korkeus on alle metri...eli kevyesti menisi kolme metriä korkea nukkekoti tänne. Mutta mulla ei ole tikkaita :D

\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.03.2006 klo 01:07 Keittiönoita kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.03.2006 klo 00:57 Saapasjalkakissa kirjoitti:
:LOL: :LOL: Noinhan siinä yleensä lasten kanssa käy. Eih, kellarikerrosta en ajatellut tehdä. Tosin mulla on 4 metriä korkea olohuone ja tuon päydän korkeus on alle metri...eli kevyesti menisi kolme metriä korkea nukkekoti tänne. Mutta mulla ei ole tikkaita :D
RAUTAKAUPASTA NIITÄ SAA*nyökyttää innoissaan* :D tikkaita siis :D
Eikun hommiin vaan ;)
En mä mitään yllytä... PYH,pois se minusta ;) :D

\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.03.2006 klo 01:17 Lilli kirjoitti:
Tälläinen ois se nukkekodin ohje siinä vanhassa Kotiliedessä.Kumpa tietäis sen numeron.On vuodelta 1994.

http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=28345028
Se joka on rekkautunut Huutonettiin, voisko kysyä myyjältä, mikä numero se on?

Keittiönoita
\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.03.2006 klo 01:17 Lilli kirjoitti:
Tälläinen ois se nukkekodin ohje siinä vanhassa Kotiliedessä.Kumpa tietäis sen numeron.On vuodelta 1994.

http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=28345028
Mansardikattoinen :heart: Huutonetistä sen näyttäisi saavan kuitenkin.

hyvä tulee
\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.03.2006 klo 22:22 Saapasjalkakissa kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.03.2006 klo 22:00 Lilli kirjoitti:
Voisko sun projektia nähdä?
Juu toki....
Tuossa tosta kauheesta katosta kuvaa...
Ja tässä
edestä kuvaa... Siis onhan se oikeesti kamalan näkönen,mut ei mun mielestä silti toivoton.... eihän??? :whistle:
Tuohan on kivan haastava ;)
Ihana ois rempata tuollaista :D

Yhteistyössä