Tottakai ja älä sitten säästele mitään tikku-ukkoja,semmosia joka sivu täyteen terästettynä erinäisillä "ulokkeilla"Alkuperäinen kirjoittaja 15.03.2006 klo 22:14 Keittiönoita kirjoitti:\Multa on noi sosiaalimokkuraatit harrastaneet omatoimista tulonjakoa ja jokainen piirustuslehtiöni on pöllitty \|O \|O \|O Piirrä tässä sitten mitään luonnoksia :/ Kävisköhän junnun matikanvihko tarkoitukseen?Alkuperäinen kirjoittaja 15.03.2006 klo 22:11 Saapasjalkakissa kirjoitti:No ei taatusti anneta
Imageshack toimii esim siten että rekkaudut siihen niin pystyt poistelemaan myös kuvias.... =)Alkuperäinen kirjoittaja 15.03.2006 klo 22:17 Lilli kirjoitti:Mä otin mun projektista muutaman kuvan, mutta mulla ei ole hajuakaan, miten ne sais nettiin.Hjälppia! Miten esim.toi Imegeschauk(?) tai MSN (?) toimii?
Vois junnulla aamulla koulussa hymy hyytyäAlkuperäinen kirjoittaja 15.03.2006 klo 22:23 Saapasjalkakissa kirjoitti:Tottakai ja älä sitten säästele mitään tikku-ukkoja,semmosia joka sivu täyteen terästettynä erinäisillä "ulokkeilla"
Sanot sitte,että kun ei ollu mitään muutakaanAlkuperäinen kirjoittaja 15.03.2006 klo 22:25 Keittiönoita kirjoitti:\Vois junnulla aamulla koulussa hymy hyytyäAlkuperäinen kirjoittaja 15.03.2006 klo 22:23 Saapasjalkakissa kirjoitti:Tottakai ja älä sitten säästele mitään tikku-ukkoja,semmosia joka sivu täyteen terästettynä erinäisillä "ulokkeilla"
Missä kohdassa sinne rekkaudutaan, olen tosi onneton näissä tietsikkahommissa... :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja 15.03.2006 klo 22:25 Saapasjalkakissa kirjoitti:\Imageshack toimii esim siten että rekkaudut siihen niin pystyt poistelemaan myös kuvias.... =)Alkuperäinen kirjoittaja 15.03.2006 klo 22:17 Lilli kirjoitti:Mä otin mun projektista muutaman kuvan, mutta mulla ei ole hajuakaan, miten ne sais nettiin.Hjälppia! Miten esim.toi Imegeschauk(?) tai MSN (?) toimii?
Sinne ladataan kuva ja linkki kopsataan... ihan iisi homma
My Images. Sieltä pääset rekisteröitymään.Alkuperäinen kirjoittaja 15.03.2006 klo 22:28 Lilli kirjoitti:Missä kohdassa sinne rekkaudutaan, olen tosi onneton näissä tietsikkahommissa... :ashamed:
No nyt tuli vastaus sähköpostiin rekkautumisesta, mitä sitten?Alkuperäinen kirjoittaja 15.03.2006 klo 22:29 Keittiönoita kirjoitti:\My Images. Sieltä pääset rekisteröitymään.Alkuperäinen kirjoittaja 15.03.2006 klo 22:28 Lilli kirjoitti:Missä kohdassa sinne rekkaudutaan, olen tosi onneton näissä tietsikkahommissa... :ashamed:
Koitan arvata, koska en ole itse tuonne rekisteröitynyt. Sulla pitäs olla siellä suurinpiirtein tämän näköinen näyttöAlkuperäinen kirjoittaja 15.03.2006 klo 22:38 Lilli kirjoitti:No nyt tuli vastaus sähköpostiin rekkautumisesta, mitä sitten?
Juuri noinAlkuperäinen kirjoittaja 15.03.2006 klo 22:42 Keittiönoita kirjoitti:\Koitan arvata, koska en ole itse tuonne rekisteröitynyt. Sulla pitäs olla siellä suurinpiirtein tämän näköinen näyttöAlkuperäinen kirjoittaja 15.03.2006 klo 22:38 Lilli kirjoitti:No nyt tuli vastaus sähköpostiin rekkautumisesta, mitä sitten?
http://www.imageshack.us/
Paina Browse-painiketta ja valitse kuva omalta koneeltasi ja paina host it-painiketta.
Tottakai onnistui.... Kyllä sä osaat =)Alkuperäinen kirjoittaja 15.03.2006 klo 23:44 Lilli kirjoitti:Uskomatonta! Tais onnistua ?!?
En ole, toi äsköinenkin tietsikkatehtävä oli saavutus =)Alkuperäinen kirjoittaja 15.03.2006 klo 23:46 Keittiönoita kirjoitti:Wau Lilli, sähän olet jo pitkällä!!! Ethän sä muuten ole myyjänä Huuto.netissä? Kisaan nimittäin huudossa just samanlaisesta hellasta
Hyvinhän se onnistui :flower: Jeps, samanlaista hellaa haikailen minäkin. Saas nähdä, saanko sen huudettua vai en. Oletko katsonut Huuto.netistä Lundbyn kalusteita? Näyttäisi olevan aika paljonkin myynnissä.Alkuperäinen kirjoittaja 15.03.2006 klo 23:47 Lilli kirjoitti:En ole, toi äsköinenkin tietsikkatehtävä oli saavutus =)
Mä en halua nukkekodista hirveen vanhan näköistä, vaan sellaisen, missä itsekin viihtyisin asua.hakusessa oiskin lähinnä Laura Ashley, talonpoikais ja englantilaismaaseututyyli.Alkuperäinen kirjoittaja 15.03.2006 klo 23:46 Saapasjalkakissa kirjoitti:Lilliii....
Hei sä oot siis purkanu koko nukkekodin,onko sun tarkotus laittaa siihen seinät takasin? Miten hyvin semmonen rojekti onnistuu???
Tosi hienoja juttuja sulla tuolla...Mun silmään ei oikein noi Lundbyn omat tuotteistot iskeneet....Mut toi sänkykin oli oikein lumoavan ihana
Jummi Jammi....Alkuperäinen kirjoittaja 16.03.2006 klo 00:19 Keittiönoita kirjoitti:Ensimmäinen töherrösluonnos tehty =)
http://www.saunalahti.fi/lammas/Nukkekoti/Kuvat/V1.jpg
Nyt pitäisi vaan päättää, tuleeko tornin ylimpään kerrokseen makkari ja keskimmäiseen kerrokseen kylpyhuone vai päinvastoin. Vai laitanko kylppärin tokan kerroksen oikeaan reunaan, kylppäriin mentäisiin siis keittiöstä, tornin 2. kerrokseen kirjaston ja ylimpään makkarin :/Alkuperäinen kirjoittaja 16.03.2006 klo 00:26 Saapasjalkakissa kirjoitti:Jummi Jammi....
Siitä tulee UPEA.....
Mä olen sun kanssa samoilla linjoilla tuon asian suhteen...Alkuperäinen kirjoittaja 15.03.2006 klo 23:58 Lilli kirjoitti:\Mä en halua nukkekodista hirveen vanhan näköistä, vaan sellaisen, missä itsekin viihtyisin asua.hakusessa oiskin lähinnä Laura Ashley, talonpoikais ja englantilaismaaseututyyli.Alkuperäinen kirjoittaja 15.03.2006 klo 23:46 Saapasjalkakissa kirjoitti:Lilliii....
Hei sä oot siis purkanu koko nukkekodin,onko sun tarkotus laittaa siihen seinät takasin? Miten hyvin semmonen rojekti onnistuu???
Tosi hienoja juttuja sulla tuolla...Mun silmään ei oikein noi Lundbyn omat tuotteistot iskeneet....Mut toi sänkykin oli oikein lumoavan ihana
Tarkoitus ois laittaa takaisin.Nyt on seuraavana projektissa pieni hionta ja pohjamaalaus.Sitten tapetointi.Toivottavasti saan osat takaisin omille paikoilleen.Tarkoitus ois vaihtaa lattiamatskukin.Sain muuten rautakaupasta kivoja mallipaloja Tarketin muovimatoista.Niistä saa sen pintakerroksen vedettyä varovasti eroon.Ikkunapokat olivat tummuneet, samoin portaikko yms.Ajattelin maalata ne valkoisiksi uudestaan.Milläköhän onnistuu?
Talon ulkokuori on ns.tiilitalo, jossain vaiheessa muutan sen keltaiseksi puutaloksi ja jos mieheni viitsii,pyydän häntä tekemään taloon myös etuosan...
Sänky on tehty ihan vaahtomuovista, pahvista ja kankaasta.Tosi helppo!!! Se oli eka yritelmä, taidan tehdä vielä uudenkin... =)
Juurikin näin!!! Tekemisen ilo on koko hommassa tärkein juttu =)Alkuperäinen kirjoittaja 16.03.2006 klo 00:30 Saapasjalkakissa kirjoitti:Mut pääasia et on hauskaa