L
"Lastenhoitaja"
Vieras
Tämä ketju sai todellakin raivostumaan. Joku vielä kehtasi väittää epäpäteviksi hoitajiksi, ja että vika hoitajissa jos ei voi hallita tilannetta!! 30 lasta, 2 hoitajaa.. Luoja auttakoon.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
No pääaihe on että on liikaa lapsia ja liian vähän hoitajia. Sitten kun siellä on 2-3 häirikkölasta seassa niin ne sotkee koko pakan.
Kerroppa minulle miten toimitaan kun se nicopetteri pitää herättää, mutta osaston puolella ei ole ketään? Nicopetteri ei pysy sängyssä hereillä ja hiljaa antaen muille uni rauhaa... Yksin häntä ei saa toiselle puolelle päästää... Entä kun 10 min. Päästä pitää herätellä se seuraava? Ja kaiken lisäksi muutama joiden pakko nukkua ovat vielä hereillä...
Kerro nyt kaikessa viisaudessasi miten toimia.... Minun aivokapasiteettini ei keksi sen kummempaa ratkaisua kun että kaikki nukkuvat eikä ketään herätetä... Ja kasvatuskumppanuus kukoistaa ja vanhemmat tulevat silmille...
Mä en valita koskaan vanhemmille moisista ongelmista, ei me saada, se on potkut jos tämän kaltaisista asioista alkaa avautumaam "asiakkaalle".
Se tosiaan ei liity älliin mitenkään, jos pohtii miten käytännössä saa kaiken toimimaan niinkuin pitäisi, jos on esim. 21 lasta sun vastuulla yksin, niinkuin meillä joka aamuVähän sama kuin sä olisit koulutettu kirurgiksi ja sit sulle ei anneta leikkuuveistä ja sanotaan että suorita leikkaus
![]()
![]()
Jokaisella lto:lla ja hoitajalla kyllä on tietotaitoa, mutta resurssit... ne on toinen juttu.
Nimenomaan, syy kaikkeen resurssipulaan ja lasten ongelmiin on hoitajissa![]()
Eikun sori, ehkä sun mustavalkoisessa maailmassa asiat menee niin että me kaikki vaan kieltäydytään tekemästä töitä ennenkuin saadaan sitä sun tätä, ja toki elätetään omat lapsemme pyhällä hengellä ja taisteluhalulla siinä samalla kun taistellaan tuulimyllyjä vastaan. ahahhahaha
Nimenomaan, syy kaikkeen resurssipulaan ja lasten ongelmiin on hoitajissa![]()
Eikun sori, ehkä sun mustavalkoisessa maailmassa asiat menee niin että me kaikki vaan kieltäydytään tekemästä töitä ennenkuin saadaan sitä sun tätä, ja toki elätetään omat lapsemme pyhällä hengellä ja taisteluhalulla siinä samalla kun taistellaan tuulimyllyjä vastaan. ahahhahaha
Miten sinä hoitajana ajattelet, tai mikä sinusta olisi paras tapa lähteä vanhempien ja hoitajien vaatimaan parannusta resurssipulaan ja nykyiisiin oloihin? Varmasti toivot vanhemmilta ymmärrystä ja apua esimerkiksi ylempään tahoon yhteydenottamisen kanssa, mutta miten itse tekisit sen?
Sekavasti kysytty mutta uskon, että ymmärrät![]()
Kyllä, hoitajat ovat se syy. Niin kauan kun siellä kentällä tehdään töitä resurssipulassa, muutoksia ei synny. Milloin te sen tajuatte?
Luojan kiitos itse älysin vaihtaa naisvaltaiselta alalta miesvaltaiselle, en kestänyt enää päivääkään sitä valitusta resurssipulasta. Valivali ja mitään ei kuitenkaan tehty; ei lakkoiltu, eikä noustu barrikaadeille (paitsi pari meistä olis noussut, mutta paljonpa se auttaa).
Nyt on resursseja ja saa tehdä töitä siten, että siitä jopa nauttii.