P
pullero
Vieras
yli 200 kiloisista ihmisistä. Kysykää, niin mä vastaan asiallisiin kysymyksiin. Monella kun tuntuu olevan väärinkäsityksiä ja voin vastata omasta puolestani.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:Syö enemmän kuin kuluttaa. Pitänee paikkansa?
Alkuperäinen kirjoittaja semmoista se:Oletko mies vai nainen?
Kuinka pitkä olet?
Oletko aina ollut lihava?
Ovatko muut perheenjäsenet lapsuudenperheestä tai nykyperheestä lihavia?
Alkuperäinen kirjoittaja ss:No, kerro omasta kokemuksesta millaisia väärinkäsityksiä meillä sitten on?
Alkuperäinen kirjoittaja versatile:Mikä on peruskulutuksesi tuolla painolla ja monta kaloria syöt keskimäärin päivässä tällä hetkellä?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja ss:No, kerro omasta kokemuksesta millaisia väärinkäsityksiä meillä sitten on?
Niitä on niin paljon, esim juuri nuo kalorimäärät yms. Itse en esim vedä pelkkiä sipsejä ja roskaruokaa päivästä toiseen, ihan normaaliruokaa syön ja kyllä myös karkkejakin.
Missä vaiheessa lihoessasi tulit siihen tulokseen, että antaa mennä vaan, turha laihdutella?
Kuinka paljon sulla on noita "köyhiä päiviä"? Kun eihän se säästöliekki toki heti mene päälle, saa pitempäänkin syösä niukanlaisesti kaloreita päivässä. Ja itsekin ole siis ylipainoinen.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja versatile:Mikä on peruskulutuksesi tuolla painolla ja monta kaloria syöt keskimäärin päivässä tällä hetkellä?
No kaloreita on vaikea sanoa, ravitsemusterapeutti oli sitä mieltä että syön toisinaan liian vähän ja elimistö on säästöliekillä. Antoi ohjeita 3500 kaloriin päivässä ja en usko että paljoa enempää syön päivän aikana. Köyhinä päiviä, joita usein, syön vähemmän ja sen takia elimistö menee säästöliekille ja en laihdu.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kuinka nopeasti olet lihonut tuohon kokoon, ja eikö tullut mieleen 100 kilon kohdalla, että oho pitää tehdä jotain tän asian kanssa?
Minä olen aina ollut sitä mieltä, että jotain vikaa on päässä on antaa itsensä paisua paisumistaa, eikä tee asialle mitään.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Että noin painava ei joko pysty tai halua laihduttaa. Tai että noin painavaksi on tullut jojolaihduttamisen takia. Ja että noissa kiloissa piilee monia terveysriskejä. Ja että elinikäsi on lyhentynyt tuon ylipainon takia.