"hhh"
en oikein ymmärrä nyt tätä, kuinka voit käyttää bikineitä tai olla lomalla tavallisissa vaatteissa, jos kuitenkin miehes olettaa sun pitävän romanivaatteita?Mullehan tuo ei ollut osoitettu, mutta sivuan pikaisesti aihetta kumminkin.
Kerroin aiemmin, että olen laittanut hameet omasta tahdostani, jne. Tämä onkin totta. Kerroin myös, että mieheni olettaa, että minulla esim. muiden romanimiesten edessä on vaatteet päällä, enkä hypi heidän aikanaan vaikkapa pikkuvaatteissa. Lisäisin tähän vielä sen verran, että suoraan sanottuna minusta tuntuisi, että jos mies ei tällaista minulta olettaisi tai hän ei pukeutumisestani välittäisi, kokisin, ettei hän arvosta minuakaan.
Lisäksi minua rehellisyyden nimessä korpeaisi, jos nainen, joka olisi hameet laittanut, koikkelehtisi mieheni edessä pikkuvaatteissa.
voihan siellä rannalla olla muitakin romaneita? tai lomamatkalla?Minä olen kyllä tämän kesän aikana ehtinyt vedellä rannalla bikinit päällä ja muutaman kerran mitä ollaan ulkomailla lämpimässä käyty, niin ei mulla ole romanivaatteet olleet päällä muualla kuin meno- ja tulomatkoilla.