haluatko, että miehesi..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja koosi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

koosi

Vieras
kehuu ulkonäköäsi säännöllisesti, ei vain silloin kun olet juhliin mennessä pynttäytynyt? onko kehujen 'vaatiminen' mielestänne kohtuullista? entäs kuinka usein te kehutte miestenne ulkonäköä?

Mä oon siitä kummallinen, etten osaa arvostaa pyydettynä kyllä mitään kehuja. Joten en pyydä. Jos ei muuten tule, niin olkoon tulematta. B) Ukko meillä enemmän kehuu kuin minä, mut kyllä mäkin joskus joudun toteamaan, että mulla on riivatun hyvännäköinen mies. :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon:
Mä oon siitä kummallinen, etten osaa arvostaa pyydettynä kyllä mitään kehuja. Joten en pyydä. Jos ei muuten tule, niin olkoon tulematta. B) Ukko meillä enemmän kehuu kuin minä, mut kyllä mäkin joskus joudun toteamaan, että mulla on riivatun hyvännäköinen mies. :xmas:

ei tarvinu kuormittaa näppistä, peesi kärpälle :D

En mä tahdo kuulla mitään tyhjiä ihasteluja, mies kehuu sillon kun näkee sen tarpeelliseks ja ihan riittävästi siinä mulle on. Samaa teen myös minä miehelle. Kehun kun nään siihen aihetta ja joskus ilmankin.

Alkuperäinen kirjoittaja The Helmi:
olis ollu joskus kiva kuulla, mutta ei niin ei..

kun mies ei kehu, ni onko se merkki siitä, että hän ei pidä naistaan kauniina vai onko se vain tätä niin sanottua 'miesten ajattelumallia', eli että ne ei ymmärrä kuinka ihmisen voi tehdä onnelliseksi pienillä teoilla?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
mies ei ole varmaan kolmeen vuoteen sanonut minulle mitään mukavaa tai positiivista itsestäni tai tekemisistäni... Onko siis väärin, että se tuntuu pahalta?

itseäkin häiritsee tämä kehumattomuus, siksi kyselinkin toisten mielipiteitä. en halua pyytää miestäni kehumaan minua, haluan, että hän itse kehuu, koska pitää näkemästään, ei siksi, että se olisi velvollisuus. mutta kun mies ei kehu niin ottaa se välillä itsetunnolle. siksipä mietinkin, että missä vika ja onko mitään tehtävissä..

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
mies ei ole varmaan kolmeen vuoteen sanonut minulle mitään mukavaa tai positiivista itsestäni tai tekemisistäni... Onko siis väärin, että se tuntuu pahalta?

itseäkin häiritsee tämä kehumattomuus, siksi kyselinkin toisten mielipiteitä. en halua pyytää miestäni kehumaan minua, haluan, että hän itse kehuu, koska pitää näkemästään, ei siksi, että se olisi velvollisuus. mutta kun mies ei kehu niin ottaa se välillä itsetunnolle. siksipä mietinkin, että missä vika ja onko mitään tehtävissä..

Mutta kyllä miehelle kannattaa kertoa, että haluaa myönteistä palautetta. valehdella ei tarvitse, mutta varmaan aina löytää toisesta hyvää sanottavaa. Ei ole väärin pyytää kehuja.

Täytyykin tänään muistaa kehua. Mies aika usein kehuu, aina silloin yleensä kun oon laittanu itseäni vähän tai joku kiva vaate päällä, mutta itse tulee miestä tosi harvoin kehuttua, vaikka varmasti tykkäis :ashamed:

Haluan! Mua pitää kehua vaatteet päällä ja ilman vaatteita alinomaan. kamalinta mitä mulle voi sanoa on, että miltä sä oikeen näytät kun nousen hiukset pystyssä sängystä väsyneenä..

Alkuperäinen kirjoittaja Piipa:
Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon:

ei tarvinu kuormittaa näppistä, peesi kärpälle :D

tuun jonon jatkoks =)

Alkuperäinen kirjoittaja katie1990:
Jospa mies luulee että kun sen kerran sanoo niin se riittää eikä sitä tarvii enää sit toistaa, että muistat sen jo kerrasta :D

no kyllähän ne kehut muistaa, mutta näin naisen logiikalla vuosi sitten tullut kehu tarkoittaa sitä, että silloin ennen näytin hyvältä, en enää. ja sitten taas se, että saa kehuja vain, kun on pyntännyt itsensä, tuntuu siltä, että ei ole normaalisti kaunis. täytyy meikata ja laittaa parhaat päälle, että mies tykkää.

Yhteistyössä