Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.5

vierailija
Kysymys teille
kun ei olevielä tietoa omasta kierrosta(kierukka poistettiin eilen) ja menkkoja ei ole ollut pariin kolmeen vuoteen. Koska lähtisit testaamaan testillä(uskon lukeutuvani hätähousuihin) ekan kerran jos ensimmäiset tallettelut tehtiin jo eilen illalla kun oma vointi oli parempi kuin hyvä Täällä puhutaan dpo sta, eli oletetun oviksen jälkeisistä päivistä. Testit odottaa kaapissa Ovulaatiota alan tikuttaa vasta kun on ekat kunnon menkat ohi,mutta tokihan mä en niitä odota. Mutta antaas palaa, milloin uskaltaa testailla ekan kerran jo, leikitään että saattoi kierto olla just oikeassa vaiheessa

kiitos vastauksista etukäteen
2vkon päästä aikaisintaan.
 
  • Tykkää
Reactions: Mamiks
Tuleeko näillä Pregcheck liuskoilla paljonkin viivanpaikkoja? En oo näillä aiemmin testannut, nyt kahdessa testissä (DPO 9) tullut tuollainen hyvin haalea viivanpaikka/haamu.

Näkeekö kukaan muu mitään?

En oikein näe mitään, ehkä liian aikaista vielä.

@Mamiks Mäkin varmaan testaisin vasta 2 viikon jälkeen jos ei ole varmuutta menkkojen alkamisajankohdasta.

Vaikkaikin itekin tässä taistelen itseni kanssa liian aikaista testaamista vastaan kun periaatteessa huomenna voisi yrittää metsästää dpo 10 haamua. 🤪
 
  • Tykkää
Reactions: Mamiks
vierailija
Eilinen vierailija (klo 14.28) tässä hei!
En sitten malttamanut odottaa, vaan tein jo uuden testin, samalla sekä Clearbluen digitaalisella. Ja uskottava se on 🥰
Vähän taustaa, niin lasta ollaan yritetty jo vuosia. Nyt reilun vuoden ollut päällä painonpudotus että päästään hoitoihin, näköjään -20kg riitti tähän.
Kiitos kaikille vastanneille, toivon onnistumisia jokaisille ❤
 
Eilinen vierailija (klo 14.28) tässä hei!
En sitten malttamanut odottaa, vaan tein jo uuden testin, samalla sekä Clearbluen digitaalisella. Ja uskottava se on
Vähän taustaa, niin lasta ollaan yritetty jo vuosia. Nyt reilun vuoden ollut päällä painonpudotus että päästään hoitoihin, näköjään -20kg riitti tähän.
Kiitos kaikille vastanneille, toivon onnistumisia jokaisille
Onnea plussasta!

Tämä hätähousu testasi DPO 13 negan. Eikös Pregcheckillä tässä vaiheessa pitäisi jo näkyä jotain?
 
Eilinen vierailija (klo 14.28) tässä hei!
En sitten malttamanut odottaa, vaan tein jo uuden testin, samalla sekä Clearbluen digitaalisella. Ja uskottava se on
Vähän taustaa, niin lasta ollaan yritetty jo vuosia. Nyt reilun vuoden ollut päällä painonpudotus että päästään hoitoihin, näköjään -20kg riitti tähän.
Kiitos kaikille vastanneille, toivon onnistumisia jokaisille
Onnea paljon ☺
 
Itkulitku
Moikka teille muillekin hätähousuille, parkkeeraan itseni tähän. Tarviin teidän mielipiteitä!
Tässä viime kuukauden aikana on ollut ihme vatsan nipistelyjä, oon haistanut normaalia enemmän pieniäkin hajuja (tai sitten vain kuvittelen), kylmä oli jonkun aikaa koko ajan ja nyt taas tosi kuuma, itken paljon enemmän ja tosi pienestä tulee kyyneleet silmiin. Tein myös ovulaatiotestejä jotka näyttivät kahta viivaa (toinen vähän haaleampi koko ajan) varmaan jo toista viikkoa, ja tätä ihmettelin suuresti koska käytän raskauskeijun herkkiä liuskoja. Olin ihan haltioissani jo että nytkö viimein tärppäsi, kunnes yhtäkkiä alkoi menkat. Kestivät 3 - 4 päivää mutta niukemmat kuin yleensä. Nyt mua taas pelottaa ja itkettää, että sinne taas kaatu kaikki haaveet kerta heitolla. Oon niin monta negatiivista raskaustestiä tehnyt elämässäni.. aina joutuu pettymään. Mitä ihmettä teen nyt tälle asialle ja onko edes järkeä tehdä testiä noiden menkkojen takia??
 
  • Surullinen
Reactions: Millis86
Moikka teille muillekin hätähousuille, parkkeeraan itseni tähän. Tarviin teidän mielipiteitä!
Tässä viime kuukauden aikana on ollut ihme vatsan nipistelyjä, oon haistanut normaalia enemmän pieniäkin hajuja (tai sitten vain kuvittelen), kylmä oli jonkun aikaa koko ajan ja nyt taas tosi kuuma, itken paljon enemmän ja tosi pienestä tulee kyyneleet silmiin. Tein myös ovulaatiotestejä jotka näyttivät kahta viivaa (toinen vähän haaleampi koko ajan) varmaan jo toista viikkoa, ja tätä ihmettelin suuresti koska käytän raskauskeijun herkkiä liuskoja. Olin ihan haltioissani jo että nytkö viimein tärppäsi, kunnes yhtäkkiä alkoi menkat. Kestivät 3 - 4 päivää mutta niukemmat kuin yleensä. Nyt mua taas pelottaa ja itkettää, että sinne taas kaatu kaikki haaveet kerta heitolla. Oon niin monta negatiivista raskaustestiä tehnyt elämässäni.. aina joutuu pettymään. Mitä ihmettä teen nyt tälle asialle ja onko edes järkeä tehdä testiä noiden menkkojen takia??
Mä oon kyllä välillä tehny menkkojen jälkeenkin testin, ihan vaan oman mielenrauhan kannalta. Varsinkin jos menkat on oudon lyhet tai niukat (negatiivinen tuli kyllä siltikin).

Tässä mun viimesimmässä kierrossa oli mitä ihmeellisimpiä oireita ja nega tuli silti. Välillä kyllä tuntuu että tämän yrittämisen teemana on ollut "uusi kierto, uudet kujeet". 🙈
 
Itkulitku
Mä oon kyllä välillä tehny menkkojen jälkeenkin testin, ihan vaan oman mielenrauhan kannalta. Varsinkin jos menkat on oudon lyhet tai niukat (negatiivinen tuli kyllä siltikin).

Tässä mun viimesimmässä kierrossa oli mitä ihmeellisimpiä oireita ja nega tuli silti. Välillä kyllä tuntuu että tämän yrittämisen teemana on ollut "uusi kierto, uudet kujeet".
Nojoo, se minua pelottaakin että nään sen negatiivisen tuloksen ): mielenrauhan varmasti antaa mutta masennus siitä taas seuraa, niinkun aina. On tää elämä melkosta suorittamista välillä
 
vierailija
Moi kaikille!
Oon näitä keskusteluja seurannut paljon ja nyt uskallan vihdoin kommentoidakkin. Mulla on kierto vielä sekasin hormonaalisen ehkäsyn lopettamisen jälkeen. Yhdet menkat tullu lopettamisen jälkeen ja niiden mukaan nyt eletään kp24. Ennen ehkäsyy kierto oli 26-28. Ovulaatioo en tikuttanu mut flon mukaan se ois kp11 eli nyt ois menossa dpo11. Uskon myös tuntemuksien perusteella että ovulaatio on ollu noihin aikoihin.
Oireita ovulaation jälkeen:
-maha sekaisin (ummetusta ja löysyyttä vaihtelevasti)
-nännit hieman kovana jatkuvasti
-pahoja repäisykipuja munasarjojen kohdalla n. viikko oviksesta ja sen jälkeen satunnaisesti lievempinä
-ärtyneisyys
-flunssa (nenä tukossa, kurkkukipu) alkoi vähän yli viikko oviksesta
-lämmöt koholla
-voimattomuus
-tänään todella etova olo ennen aamupalaa, oksennus lähellä
-keltaista ovislimaa muistuttavaa valkkaria? tullut aina välillä pyyhkiessä. Lima on todella venyvää ja keltaista.

Siinä pääosin oireet. Tänään testasin aamupissasta rfsun puikolla ja pcn tikulla. Rfsu selkeä nega, pc näkyy todella haalealla viiva (siristämällä), mutta niin haalea ettei saa selvää onko väriä vai ei. Hätähousuna oli vaikea malttaa tähän aamuun asti testausta, nyt pitäisi vielä pidempään. Mitä mieltä täällä ollaan? Laitan vielä kuvan tuosta testistä, omasta mielestä etenkin ylälaidassa jotain pientä näkyy.

 
  • Tykkää
Reactions: Mimmimami
Moi kaikille!
Oon näitä keskusteluja seurannut paljon ja nyt uskallan vihdoin kommentoidakkin. Mulla on kierto vielä sekasin hormonaalisen ehkäsyn lopettamisen jälkeen. Yhdet menkat tullu lopettamisen jälkeen ja niiden mukaan nyt eletään kp24. Ennen ehkäsyy kierto oli 26-28. Ovulaatioo en tikuttanu mut flon mukaan se ois kp11 eli nyt ois menossa dpo11. Uskon myös tuntemuksien perusteella että ovulaatio on ollu noihin aikoihin.
Oireita ovulaation jälkeen:
-maha sekaisin (ummetusta ja löysyyttä vaihtelevasti)
-nännit hieman kovana jatkuvasti
-pahoja repäisykipuja munasarjojen kohdalla n. viikko oviksesta ja sen jälkeen satunnaisesti lievempinä
-ärtyneisyys
-flunssa (nenä tukossa, kurkkukipu) alkoi vähän yli viikko oviksesta
-lämmöt koholla
-voimattomuus
-tänään todella etova olo ennen aamupalaa, oksennus lähellä
-keltaista ovislimaa muistuttavaa valkkaria? tullut aina välillä pyyhkiessä. Lima on todella venyvää ja keltaista.

Siinä pääosin oireet. Tänään testasin aamupissasta rfsun puikolla ja pcn tikulla. Rfsu selkeä nega, pc näkyy todella haalealla viiva (siristämällä), mutta niin haalea ettei saa selvää onko väriä vai ei. Hätähousuna oli vaikea malttaa tähän aamuun asti testausta, nyt pitäisi vielä pidempään. Mitä mieltä täällä ollaan? Laitan vielä kuvan tuosta testistä, omasta mielestä etenkin ylälaidassa jotain pientä näkyy.

Oireet on osin samoja kuin mun viime kierrossa, josta tuli nega. Mutta hetkellisesti kyllä näkisin tuossa sun tikussa siinä ylälaidassa jotain haamua mutta voi kyllä olla vaan se reuna. Seuraavien päivien tikut varmasti valaisee asiaa?
 
vierailija
Oireet on osin samoja kuin mun viime kierrossa, josta tuli nega. Mutta hetkellisesti kyllä näkisin tuossa sun tikussa siinä ylälaidassa jotain haamua mutta voi kyllä olla vaan se reuna. Seuraavien päivien tikut varmasti valaisee asiaa?
Nää oireet on pahoja, kun aina kun ajattelee ettei oo raskaana ja sit jostain ilmestyy oire, joka antaa taas toivoo.🙈 Mut kiva kuulla, et joku muukin näkee siinä mahollisen haamun alun. Mies sano myös et jotain siinä vois olla. Ei tunnu olo nii vainoharhaselta.. Pitää viimestään viikonloppuna testailla uusiks ellei täti ilmesty ennen sitä.
 
vierailija
Hätähousu täällä taas. Tein digitestin nyt aamusta ja ei raskaana. Dpo9. En mä vielä luovuta tätä kiertoa vasta kun ne menkat alkaa
Tsemppiä muillekki!
Ei tuossa vaiheessa vielä mitään näy! Digissä ainakaan.

Eikö sulla jo vuoto alkanut? Kierukan jälkeen on yleistä että on niukempaa vuotoa koska se limakalvo ei siellä kasva normaaliin tapaan kierukan kanssa.
 
Ei tuossa vaiheessa vielä mitään näy! Digissä ainakaan.

Eikö sulla jo vuoto alkanut? Kierukan jälkeen on yleistä että on niukempaa vuotoa koska se limakalvo ei siellä kasva normaaliin tapaan kierukan kanssa.
Todella vähäistä vuotoa. Itse siis tuossa aikaisemmassa jonka kuvasin ja latasin tänne, näin haamun ja mies näki myös. Ei siinä mitään, vaikka nyt ei olisikaan plussa, tätä varten nää palstat täällä onneks on että voi avautua ja hätäillä muiden kanssa! Ja onneks täältä vastauksia aina saa! Ja kun on hätähousu ja himotestaaja, niin mikäs sitä itselleen mahtaa! ❤🌸❤
 

Yhteistyössä