Sanoisin et enemmän tossa viivaa näkyy kuin mun kahessa mitä oon tota testiä käyttäny ja negaa saanu. Toi on kai se rfsu:n liuska jossa 25ug herkkyys?
Oisko plussa vai viivan paikka
Viivan paikka eli negatiivinen
Oisko plussa vai viivan paikka
Ei kuitenkaan aina automaattisesti nega ja viivanpaikka, tälläinen haamu oli mulla ensimmäinen positiivinen ja seuraavassa testissä oli jo selkeästi näkyvillä. Ei muuta kun tekemään parin päivän päästä uutta, lähteekö vahvistumaan.Viivan paikka eli negatiivinen
Juuri se. Huomenna uus testi niin näkee, vahvistuuko vai katoaako konaan.Sanoisin et enemmän tossa viivaa näkyy kuin mun kahessa mitä oon tota testiä käyttäny ja negaa saanu. Toi on kai se rfsu:n liuska jossa 25ug herkkyys?
Dpo 9 olen saanut.Onko joku saanut rfsu:n herkällä tikkutestillä oikeasti aikaisin tuloksen? Mä testasin aiemmassa raskaudessa sillä dpo 11 ja sain haamun joka sitten muuttui kuivuessaan roskisnegaksi eli ei näkynyt sitäkään vähää, mutta samantien perään (ilman pidempää pidätystä) sain cb:n nopeaan (25ug) testiin haalean mutta selkeän plussan. Nyt testasin ja näytti negaa mutta päivät on kyllä aikaiset, dpo 10, että saattaahan tuo vielä muuttua.
Noihin tulee aina viivat vaikkei raskaana, sitä en tiedä onko ne aina noin tummia.Digitaalinen viikkonäyttötestin liuskat!
Tiedän että testiin tulee 3 viivaa ilman raskauttakin, testi näytti minulle "ei raskaana", mutta liuskat näyttävät jopa vahvemmilta kuin raskaana 1-2 aiemmassa raskaudessa! Mitä ihmettä?
Voinkohan silti olla raskaana?
Juuri se. Huomenna uus testi niin näkee, vahvistuuko vai katoaako konaan.
Ehkä, hankala sanoa, kauanko sulla oviksest
Näkyykö tos mitään? Viivanpaikka?
Muutaman tunnin pidätyksellä aamulla tehty.
Viivan paikka tuo on. Ei näy väriä.
Näkyykö tos mitään? Viivanpaikka?
Muutaman tunnin pidätyksellä aamulla tehty.
Dpo13. Pakko oli käydä viikkonäytöllinen äsken hommaamassa nii ei tarvii arpoaEhkä, hankala sanoa, kauanko sulla oviksest
Kokeille jollain muulla testillä tuleeko viivaa. Noi monitorin tikut ei ensinnäkään oo herkkiä ja niihin tulee aina jonkinlaista viivaa.Hei! On täälläkin pakko kysyä jos olisi jollain kokemusta clearblue hedelmällisyysmonitorin raskaustesti tikuista että tuleeko niihin aina kaksi viivaa?
Juu testaan kyllä sitten jos menkkoja ei näy mutta ihan huvikseni kokeilin miltä näyttää nega mutta en sellaista saanut ja nyt muutaman tikun kastanut ja näyttää kun tummenis vaan se toinen viiva ja siis en ole tuohon monitoriin niitä laittanut koska ei ole vielä oikea aika testataKokeille jollain muulla testillä tuleeko viivaa. Noi monitorin tikut ei ensinnäkään oo herkkiä ja niihin tulee aina jonkinlaista viivaa.
Mikä dpo sulla siis menossa?Juu testaan kyllä sitten jos menkkoja ei näy mutta ihan huvikseni kokeilin miltä näyttää nega mutta en sellaista saanut ja nyt muutaman tikun kastanut ja näyttää kun tummenis vaan se toinen viiva ja siis en ole tuohon monitoriin niitä laittanut koska ei ole vielä oikea aika testata
Dpo 11Mikä dpo sulla siis menossa?
Kyllä silloin voi jo tulla monitoriin raskaana-teksti. Suosittelen siis sen tikun sinne laittamaan.Dpo 11
Mikä tilanne?Dpo 11
Nykyään on monille tullut.Tuleeko näillä Pregcheck liuskoilla paljonkin viivanpaikkoja? En oo näillä aiemmin testannut, nyt kahdessa testissä (DPO 9) tullut tuollainen hyvin haalea viivanpaikka/haamu.
Näkeekö kukaan muu mitään?