Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.5

Onko joku saanut rfsu:n herkällä tikkutestillä oikeasti aikaisin tuloksen? Mä testasin aiemmassa raskaudessa sillä dpo 11 ja sain haamun joka sitten muuttui kuivuessaan roskisnegaksi eli ei näkynyt sitäkään vähää, mutta samantien perään (ilman pidempää pidätystä) sain cb:n nopeaan (25ug) testiin haalean mutta selkeän plussan. Nyt testasin ja näytti negaa mutta päivät on kyllä aikaiset, dpo 10, että saattaahan tuo vielä muuttua.
 
vierailija
Onko joku saanut rfsu:n herkällä tikkutestillä oikeasti aikaisin tuloksen? Mä testasin aiemmassa raskaudessa sillä dpo 11 ja sain haamun joka sitten muuttui kuivuessaan roskisnegaksi eli ei näkynyt sitäkään vähää, mutta samantien perään (ilman pidempää pidätystä) sain cb:n nopeaan (25ug) testiin haalean mutta selkeän plussan. Nyt testasin ja näytti negaa mutta päivät on kyllä aikaiset, dpo 10, että saattaahan tuo vielä muuttua.
Dpo 9 olen saanut.
 
vierailija
Digitaalinen viikkonäyttötestin liuskat!

Tiedän että testiin tulee 3 viivaa ilman raskauttakin, testi näytti minulle "ei raskaana", mutta liuskat näyttävät jopa vahvemmilta kuin raskaana 1-2 aiemmassa raskaudessa! Mitä ihmettä?

Voinkohan silti olla raskaana?

Noihin tulee aina viivat vaikkei raskaana, sitä en tiedä onko ne aina noin tummia.

Omani oli 1-2 sellainen, että toi yksittäinen viiva (herkkä liuska) oli tummempi kuin tuo kontrollin viereinen.
 
Tohon cb:n helppo ja nopea 25mIU testiin taitaa siihen liuskaan tulla sellainen viivan varjo aina joka tapauksessa, siis ei varmaan mikään haamu ole? Onko muilla mitä kokemuksia?

Oon kerran aiemmin saanut siihen vaan selkeän oikean plussan niin itellä ei aiempaa vertailua. Nyt kaks kertaa sillä nega mutta semmoinen pystyviivan varjo näkyy. Plussa on kyl vieläkin mahdollinen mutten halua herätellä turhaa toivoa tässä vaiheessa.
 
Kokeille jollain muulla testillä tuleeko viivaa. Noi monitorin tikut ei ensinnäkään oo herkkiä ja niihin tulee aina jonkinlaista viivaa.
Juu testaan kyllä sitten jos menkkoja ei näy mutta ihan huvikseni kokeilin miltä näyttää nega mutta en sellaista saanut ja nyt muutaman tikun kastanut ja näyttää kun tummenis vaan se toinen viiva 😅 ja siis en ole tuohon monitoriin niitä laittanut koska ei ole vielä oikea aika testata 🤭
 
vierailija
  • Tykkää
Reactions: Hillama
Kysymys teille ☺
kun ei olevielä tietoa omasta kierrosta(kierukka poistettiin eilen) ja menkkoja ei ole ollut pariin kolmeen vuoteen. Koska lähtisit testaamaan testillä(uskon lukeutuvani hätähousuihin) ekan kerran jos ensimmäiset tallettelut tehtiin jo eilen illalla kun oma vointi oli parempi kuin hyvä 😉 Täällä puhutaan dpo sta, eli oletetun oviksen jälkeisistä päivistä. Testit odottaa kaapissa 😇😇 Ovulaatiota alan tikuttaa vasta kun on ekat kunnon menkat ohi,mutta tokihan mä en niitä odota. Mutta antaas palaa, milloin uskaltaa testailla ekan kerran jo, leikitään että saattoi kierto olla just oikeassa vaiheessa 🤩

kiitos vastauksista etukäteen 🥰
 

Yhteistyössä