Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.5

On siinä joku haamu. Riippuu varmaan liuskoista onko merkitsevä?

Mä oon nyt testaillu jo viikon ovista ja saanu koko viikon vaan pelkkiä haamuja. Tänään olis pitäny olla laskennallinen ovis mutta eipä kyllä testiliuskassa ole näkynyt. Miten en muista yhtään että mulla olis ollu niin selkeää pelkkää haamua koko viikkoa PregChecking liuskoissa aiemmin. Liekö meinaa tulla ollenkaan tässä kierrossa. 🙈
 
Viimeksi muokattu:
vierailija
On siinä joku haamu. Riippuu varmaan liuskoista onko merkitsevä?

Mä oon nyt testaillu jo viikon ovista ja saanu koko viikon vaan pelkkiä haamuja. Tänään olis pitäny olla laskennallinen ovis mutta eipä kyllä testiliuskassa ole näkynyt. Miten en muista yhtään että mulla olis ollu niin selkeää pelkkää haamua koko viikkoa PregChecking liuskoissa aiemmin. Liekö meinaa tulla ollenkaan tässä kierrossa.
Niissä on kyllä melkein poikkeuksetta aina toinen viiva koska elimistössä on lh:ta jonkin verran.

Laskennalliset ovikset ei valitettavasti pidän usein paikkansa.
Sulla voi hyvinkin olla ovis myöhemmin ja ilmestyä ns. Yhtäkkiä plussa. Ei kaikilla tummu tasaiseen tahtiin.
 
Niissä on kyllä melkein poikkeuksetta aina toinen viiva koska elimistössä on lh:ta jonkin verran.

Laskennalliset ovikset ei valitettavasti pidän usein paikkansa.
Sulla voi hyvinkin olla ovis myöhemmin ja ilmestyä ns. Yhtäkkiä plussa. Ei kaikilla tummu tasaiseen tahtiin.
Juu negatiivistahan ne haamut on. Aattelin vaan että olis vihdoin kierto tasaantunut rokotteiden jälkeen kun nyt on kiertopäivät olleet samaa muutaman kuukauden. Eipä näköjään.

Jotain positiivista tosin; eilen kun hätäilin niin tänään alkoi olla ovislimamaisia tuntemuksia päivästä. Kyllä se varmaan on tulossa. 😀
 
No hätäilin ja testasin aamulla (dpo10 kenties) haamujen haamun, josta ei oikein kuvaakaan saanut:


Ja koska oli vielä yksi ovistesti jemmassa niin testasimpa sen vielä tuossa äsken. Ei tämä suorastaan plussa ole, mutta ei kaukanakaan.


Mutta jos ymmärsin oikein, niin LH saattaa noustakin ennen kuukautisia normaalistikin? Mulla eka kierto ikinä kun ovistestiä kokeillut, ja koko alkukierron näytti suht vahvoja viivoja. Oviksen olen ajoittanut oireiden ja vahvimman viivan mukaan.

Onpahan piinailua..
 
No hätäilin ja testasin aamulla (dpo10 kenties) haamujen haamun, josta ei oikein kuvaakaan saanut:


Ja koska oli vielä yksi ovistesti jemmassa niin testasimpa sen vielä tuossa äsken. Ei tämä suorastaan plussa ole, mutta ei kaukanakaan.


Mutta jos ymmärsin oikein, niin LH saattaa noustakin ennen kuukautisia normaalistikin? Mulla eka kierto ikinä kun ovistestiä kokeillut, ja koko alkukierron näytti suht vahvoja viivoja. Oviksen olen ajoittanut oireiden ja vahvimman viivan mukaan.

Onpahan piinailua..
Tuossa raskaustestissä en näe mitään mutta ovistesti on kyllä positiivinen. Mä oon vain kerran kerran kokeillut ovistestiä ennen menkkojen alkua ja se oli kyllä selvästi negatiivinen.
 
No hätäilin ja testasin aamulla (dpo10 kenties) haamujen haamun, josta ei oikein kuvaakaan saanut:


Ja koska oli vielä yksi ovistesti jemmassa niin testasimpa sen vielä tuossa äsken. Ei tämä suorastaan plussa ole, mutta ei kaukanakaan.


Mutta jos ymmärsin oikein, niin LH saattaa noustakin ennen kuukautisia normaalistikin? Mulla eka kierto ikinä kun ovistestiä kokeillut, ja koko alkukierron näytti suht vahvoja viivoja. Oviksen olen ajoittanut oireiden ja vahvimman viivan mukaan.

Onpahan piinailua..
Mä muokkasin sun kuvan ja siinä on väriä kyllä, tosi ohut viiva 😊 toivotaan että vahvistuu 👍👍👍
 
Kyllä se näkyy, tuntuu vaan kummalta kun ei tuon enempää. Aiemmissa raskauksissa oon tiennyt jo tosi ajoissa että plussa tulee ja plussannutkin nopsaan. Nyt ei ole yhtään sellaista oloa, sinänsä typeryyttä edes testailla, mutta kun ei itselleen mitään mahda.
Ehkä nyt vaN menee kauemmin että viiva vahvistuu. Mä poistan noi sun kuvat mun palvelusta jos haluat tallentaa ne ensin itsellesi. Lähetin yksärinä sulle 😊
 
Aamun testissä edelleen hyvin haalea hailura. En oikein jaksa uskoa että se siitä vahvistuisi enää.

No nyt mäkin näen sen hailuran. Toivottavasti siitä vahvistuu!

Hätähousu täällä oli jo luovuttamassa oviksen suhteen mutta sitten kuitenkin päätin hakea kaupasta lisää ovistikkuja. Ja heti kun testasin kotiin tullessa niin selvä ovis plussahan sieltä tuli! Nyt testiviiva oli jopa selkeästi vahvempi kuin kontrolli. Ja eilen vielä ei näkyny muuta kuin se sama haamu kuin koko viikon. 😀
 
  • Tykkää
Reactions: Mamiks ja Nipaus
vierailija

Kyllä siellä nyt jotain tapahtuu. Mutta tummuuko tämä nyt riittävää tahtia? Ajatuksena että nyt ehkä dpo12. Vähän jännittää ja ahdistaa ja pelottaa edeltävän kkm:n jälkeen. Luotto on nolla enkä ole uskaltanut miehellekään vielä mitään sanoa. Nyt olis menkkojen mukaan 4+0.
Yleensä hcg nousee 2pvä välein, eli merkittävää muutosta ei aina tapahdu, jos testaa joka pvä. Mutta minun mielestä tuo on kyllä tummunut ihan hyvin ja dpo12 testiksi oikein hyvä :)
 
  • Tykkää
Reactions: Nipaus
vierailija

Kyllä siellä nyt jotain tapahtuu. Mutta tummuuko tämä nyt riittävää tahtia? Ajatuksena että nyt ehkä dpo12. Vähän jännittää ja ahdistaa ja pelottaa edeltävän kkm:n jälkeen. Luotto on nolla enkä ole uskaltanut miehellekään vielä mitään sanoa. Nyt olis menkkojen mukaan 4+0.
Jos sulla on dpo 12,silloin sulla on 3+5 eikä 4+0. Menkkojen mukaan mennään vaan jos ei oviksesta tietoa!
Ja hei, sulla on viiva vahvistunut paremmin kuin hyvin. Vähemmänkin olisi ok! Eli tilanne on TODELLA hyvä. Minulla on ollut 4+2 samaa vahvuutta ja kaikki hyvin. Omat viikkoni täysin tiedossa kun oli alkion siirto.
 
  • Tykkää
Reactions: Nipaus

Yhteistyössä