Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.5


Silmiin nähtävästi ihan selvä pinkki viiva testiajan sisällä , apteekin ultra.
Predictor early nega
Eli apteekin testi väärä posi? Kuitenkin jo dpo13
Aikamoista jännitysnäytelmää sinullakin. Jospa meillä molemmilla testit hitaasti mutta varmasti vahvistuisi. Mulla kans dpo13 eikä muutosta eiliseen. Aika epävarmoin fiiliksin eteenpäin, mutta jospa lopputulos olisi vielä kuitenkin positiivinen, kirjaimellisesti. 🙃
 
  • Rakkaus
Reactions: Tiutau13
vierailija
  • Tykkää
Reactions: Tiutau13
vierailija
  • Surullinen
Reactions: Tiutau13
Apteekin ultra herkkä antaa monesti vääriä positiivisia. Ja ihan testi ajalla. Itselläni kaikkein luotettavin on clearblue Digi viikko näytöllä.
Masentavaa kuultavaa tämä! 😔 hain tänään kuopukselle lääkettä apteekista niin tarttuipa viikkodigikin mukaan 😄 loppuu spekuloinnit sitten!

@Nipaus Toivotaan todella että saatais molemmat ne toivotut SELKEÄT positiiviset tulokset!🥰
 
  • Tykkää
Reactions: Nipaus
  • Rakkaus
Reactions: Tiutau13
Kemillinen? Pääsisitkö verikokeisiin?
Mikä täö puikkotesti on?
Puikko on apteekin ultra. Antanut kolmena(?) päivänä vaaleanpunaisen hailakan viivan, joka päivä vähän tummemman. Myös Pc:ssä eilen vaaleanpunainen haamulainen 😄
Pääseehän sitä verikokeisiin yksityisen kautta vaikka heti maanantaina, täytyy katsoa jos Puhdin kautta tilaisi sitten hcg-kokeet - tulee halvemmaksi sitä kautta 😄
 
vierailija
Puikko on apteekin ultra. Antanut kolmena(?) päivänä vaaleanpunaisen hailakan viivan, joka päivä vähän tummemman. Myös Pc:ssä eilen vaaleanpunainen haamulainen
Pääseehän sitä verikokeisiin yksityisen kautta vaikka heti maanantaina, täytyy katsoa jos Puhdin kautta tilaisi sitten hcg-kokeet - tulee halvemmaksi sitä kautta
oliko viikkodigi?

Jos haluat laita kuvia sisällä olevista liuskoista!
 
oliko viikkodigi?

Jos haluat laita kuvia sisällä olevista liuskoista!
Avasin sen kyllä ja tarkastelin niitä kolmea viivaa mutten tajunnut ottaa kuvia 😄 siellä oli se kaksiviivainen (kontrolli + haaleampi) ja se yksiviivainen. Minusta yksiviivainen oli vain inasen haaleampi kuin se toisen liuskan haaleampi viiva, mutta en mene takuuseen. En myöskään osaa tulkita niitä vaikka yritin googlata niitä 😂 huomiselle on nyt viikkodigi. Huominen on virallinen tuomiopäivä!
 
vierailija
Avasin sen kyllä ja tarkastelin niitä kolmea viivaa mutten tajunnut ottaa kuvia siellä oli se kaksiviivainen (kontrolli + haaleampi) ja se yksiviivainen. Minusta yksiviivainen oli vain inasen haaleampi kuin se toisen liuskan haaleampi viiva, mutta en mene takuuseen. En myöskään osaa tulkita niitä vaikka yritin googlata niitä huomiselle on nyt viikkodigi. Huominen on virallinen tuomiopäivä!
Tsemppiä!

Siinä missä on 2 viivaa, on se kontrolli ja se on se ei niin herkkä liuska. Yksittäinen on herkkä liuska ja se tummene ensin.
Mutta yleensä negaankin tulee se 3 viivaa, eri vahvuisia.

Itsellä raskaana 1-2 viivat oli haaleammat kuin ei raskaana viivat (enkä siis koko kierrossa ollut raskaana..)
 
  • Tykkää
Reactions: Tiutau13
Moikka teille muillekin hätähousuille, parkkeeraan itseni tähän. Tarviin teidän mielipiteitä!
Tässä viime kuukauden aikana on ollut ihme vatsan nipistelyjä, oon haistanut normaalia enemmän pieniäkin hajuja (tai sitten vain kuvittelen), kylmä oli jonkun aikaa koko ajan ja nyt taas tosi kuuma, itken paljon enemmän ja tosi pienestä tulee kyyneleet silmiin. Tein myös ovulaatiotestejä jotka näyttivät kahta viivaa (toinen vähän haaleampi koko ajan) varmaan jo toista viikkoa, ja tätä ihmettelin suuresti koska käytän raskauskeijun herkkiä liuskoja. Olin ihan haltioissani jo että nytkö viimein tärppäsi, kunnes yhtäkkiä alkoi menkat. Kestivät 3 - 4 päivää mutta niukemmat kuin yleensä. Nyt mua taas pelottaa ja itkettää, että sinne taas kaatu kaikki haaveet kerta heitolla. Oon niin monta negatiivista raskaustestiä tehnyt elämässäni.. aina joutuu pettymään. Mitä ihmettä teen nyt tälle asialle ja onko edes järkeä tehdä testiä noiden menkkojen takia??
Mulla on nyt sama tilanne, että herkät raskaustestit näyttää ajallaan negaa, mutta muuttuu tunnin sisällä haamuviivaksi. Ovistestit näyttää kahta selkeää hailakkaa viivaa heti.
Mulla on epäsäännöllinen kierto ja nyt ensimmäistä kertaa Terolutit käytössä. Nyt kp30 menossa, tähän asti ollu kierto 35-45pv. Ihan tuskallista odottaa, että koska pääsee testaamaan taas, seuraavan testin teen sitten kp35 kohdalla..
 
vierailija
Avasin sen kyllä ja tarkastelin niitä kolmea viivaa mutten tajunnut ottaa kuvia siellä oli se kaksiviivainen (kontrolli + haaleampi) ja se yksiviivainen. Minusta yksiviivainen oli vain inasen haaleampi kuin se toisen liuskan haaleampi viiva, mutta en mene takuuseen. En myöskään osaa tulkita niitä vaikka yritin googlata niitä huomiselle on nyt viikkodigi. Huominen on virallinen tuomiopäivä!
Mikä tulos tuli?
 

Yhteistyössä