Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Hei kaikki!
Olen muutaman kuukauden ajan seurannut tätä keskustelua ja nyt päätin sitten uskaltaa laittaa itseni tänne myös (y)

Olen siis 24vuotias, opiskelija, kahden ihanan lapsen äiti(2010&2012) ja nyt miehen kanssa kolmatta haaveissa:love: mulla ollut ehkäisykapseli vuoden ja poistatin sen 16.11. Kapselin poiston jälkeen meni 2 päivää kun alkoi vuoto ja sen jälkeen ollaan enempi ja vähempi tiputeltu/vuodettu runsaasti. Ovis tikkut otin käyttöön nyt, koska mulla ollut AINA epämääräisen epäsäännöllinen kierto.
Miten mun pitäisi ovista tikutella, jos kierto on täysin epäsäännöllinen? Joka päiväkö? Uusinta uutta tälläinen mulle o_O
 
Oon tänään ollut erittäin pohjalla.. KOLME r-testiä tehty. :ROFLMAO::ROFLMAO: Kaikki negatiivisia. Ja joo, dpo 8 vasta ollaan menossa. En edes kehdannut miehelle kertoa montako testiä on tänään tullutkaan tehtyä.. Kaikki sentään eri merkkisiä. :rolleyes:
 
Hei kaikki!
Olen muutaman kuukauden ajan seurannut tätä keskustelua ja nyt päätin sitten uskaltaa laittaa itseni tänne myös (y)

Olen siis 24vuotias, opiskelija, kahden ihanan lapsen äiti(2010&2012) ja nyt miehen kanssa kolmatta haaveissa:love: mulla ollut ehkäisykapseli vuoden ja poistatin sen 16.11. Kapselin poiston jälkeen meni 2 päivää kun alkoi vuoto ja sen jälkeen ollaan enempi ja vähempi tiputeltu/vuodettu runsaasti. Ovis tikkut otin käyttöön nyt, koska mulla ollut AINA epämääräisen epäsäännöllinen kierto.
Miten mun pitäisi ovista tikutella, jos kierto on täysin epäsäännöllinen? Joka päiväkö? Uusinta uutta tälläinen mulle o_O
Onko vuoto siis edelleen käynnissä? Vaihteleeko runsaan ja niukan välillä?
Minkä mittaisia kiertoja sinulla on aiemmin ollut? Lyhyin ja pisin kierto siis.

Voisin itseäni kuvitella kyllä testaamaan nyt joka päivä, ihan vaikka vaan silkasta mielenkiinnosta. Sitten jos ei löydy tai jos selkeästi alkaa vaikkapa uusi kierto, niin sitten voisin aloitella kun vuoto on loppunut tai vaikkapa lyhyimmän sinulla olleen kierron mukaisesta aloituspäivästä eteenpäin taas (testien mukana tulee ohje kiertopäivistä ja testien aloittamisesta).
 
Eilen en sit kerenny tekemään koko päivänä ovistestiä, kun ilallla vasta klo 21 ja oli taas jo ihan plank. Klo 16 tunsin kovan sekunnin kestäneen vihlasun, antaa vähän toivoa :love: Yöllä sit tehtiin talletus, toivottavasti ei liian myöhäistä. Oltu niin kiireisiä :mad:
 
Haluisko joku himotestaaja ostaa 6kpl clearbluen digitaalisia ovistestejä? Tikuissa päiväystä 31.08.2018 asti. Hintapyyntö 10€.

Itsellä ei enää käyttöä kun onnellisesti raskaana 32+0. Laita yv jos kiinnostaa.

EDIT: NÄILLE LÖYTYI JO OSTAJA! :)
Plussatuulia kaikille! <3

IMG_20171220_174753.jpg
 
Viimeksi muokattu:
Kp47 maanantaina alkoi minimaalinen vuoto. Kp48 ei mitään. Tänään pari kertaa pyyhkiessä punaista ja rusehtavaa. Normi kierto 28-33pv. Kovaa närästystä ollut, mutta ei muuta. Linkatkaa joku kuva missä näkyy mihin kohtaan raskauskeijun liuskatesteissä viiva tulee jos plussaa. Alkaa näkyä viivanpaikkoja joka kohdassa kun liikaa tiirailee:ROFLMAO:
 
Mulla kans tuli tällästä esikoisesta (y)(y)
On ollu mullakin aiemmin sama homma. Pitkin päivää vessareissuilla tullut. Saas nähdä. Tuli ne megaplussat viime to iltana ja vielä pe aamuna oli testiviiva kontrollia vahvempi, mutta ei niin vahva kuin se to ilta.. että nyt dpo5 tai 6, veikkaa 6. Ovistesti oli vielä tasavahva lauantaina, mutta ohi oli jo. Jouluaattona ois about dpo 10, pitäsköhän siihen testi hakee :whistle:
 
  • Tykkää
Reactions: Toiveinen
Kp47 maanantaina alkoi minimaalinen vuoto. Kp48 ei mitään. Tänään pari kertaa pyyhkiessä punaista ja rusehtavaa. Normi kierto 28-33pv. Kovaa närästystä ollut, mutta ei muuta. Linkatkaa joku kuva missä näkyy mihin kohtaan raskauskeijun liuskatesteissä viiva tulee jos plussaa. Alkaa näkyä viivanpaikkoja joka kohdassa kun liikaa tiirailee:ROFLMAO:
Mä en kyllä niihin viivanpaikkoja aiemmin ole saanu hyvälläkään mielikuvituksella. Nyt muutama päivä sitten testasin niillä, joista kuvankin laitoin. Ehkä niihin jotain iiiiiiihan pientä piirtyi ainakin omassa mielessä, vaikka negaksi ne kyllä tulkitsin. Muut testit antoi selkeämpiä viivanalkuja dpo9 ja raskauskeijun herkkä puikkotesti ihan kirkuvan punaisen viivan jo sillon! Ja tää taisi olla dpo 8 ja 9. Sun täytyy laittaa meille viivanpaikat tulkittavaksi tänne? :)
 
  • Tykkää
Reactions: stindepinde

Yhteistyössä