Toisinaan voi käydä niin, että se LH piikki on ihan tavattoman nopea eikä näy enään testissä, noissa testeissä on myös eroa herkkyyden suhteen. Jotkut ei liuskoilla saa ovista kiinni koskaan, mutta digitaalisilla tai digitaalisilla kaksoishormoonitesteillä saavat selkeän tuloksen.
Me aloitettiin nelosen yritys kun imetin vielä kuopusta. Lopetti yhtäkkiä itse syyskuussa kun sairastui nielutulehdukseen. Taivalta oli takana 2vk vajaa 2v (edelleen oon tosi iloinen tästä suorituksesta).
Siihen saakka kyllä kierto oli säntillinen ja tunsin ovulaatio kivut oireineen joka kuukausi.
Imetyksen loputtua eka kierto olikin sitten niin järkyttävissä mittasuhteissa ovisoireineen ettei mitään rajaa. Limat, himot, munasarjatykyttelyt.
Luulen omalla kohdallani, että hormoonitasot kaiken suhteen imetyksen aikana oli liian heikot, voinee olla että munasolu ei aina edes irronnut. Ainakin ovistestien viivat oli vain just ja just plussaa jos niitä vertaa viime kuun ja tämän kuun plussiin jotka suorastaan kirkuvat plussaa.
Mulla myös nyt kolmessa tikuttelu kierrossa tullut huomattua, että ovisplussa säilyy max.1vrk tässä kuussa ei sitäkään. Vahva plussa tuli kp11 aamusta ja tunsin oviksen samana alkuiltana, jonka jälkeen plussaa ei testiin enään tullutkaan ja kp12 aamusella viiva oli enään hyvin halju.
En tiiä vastasiko tää romaani lainkaan siun pohdintaan
, anteeksi.