Mielipiteitä? Ylempi eilinen dpo 9, alempi tän aamuinen...
Attachments
-
522,2 KB Luettu: 84
Onhan niissä haamua . Oliko testiajalla mitään nähtävissä?Mielipiteitä? Ylempi eilinen dpo 9, alempi tän aamuinen...
Muutaman minuutin sisään tuli tämä, josta kuvankin otin. On vaan vähän epätarkka. Toi aikaisemmin laittama kuva on ehkä 15min testauksen jälkeen.Onhan niissä haamua . Oliko testiajalla mitään nähtävissä?
On siinä pinkkiä haamua . Vahvistumista!Muutaman minuutin sisään tuli tämä, josta kuvankin otin. On vaan vähän epätarkka. Toi aikaisemmin laittama kuva on ehkä 15min testauksen jälkeen.
Tilasin parit digitestit, jos viikonloppuna niistä saisi jotain selkeyttä.
Onko vuoto siis edelleen käynnissä? Vaihteleeko runsaan ja niukan välillä?Hei kaikki!
Olen muutaman kuukauden ajan seurannut tätä keskustelua ja nyt päätin sitten uskaltaa laittaa itseni tänne myös
Olen siis 24vuotias, opiskelija, kahden ihanan lapsen äiti(2010&2012) ja nyt miehen kanssa kolmatta haaveissa mulla ollut ehkäisykapseli vuoden ja poistatin sen 16.11. Kapselin poiston jälkeen meni 2 päivää kun alkoi vuoto ja sen jälkeen ollaan enempi ja vähempi tiputeltu/vuodettu runsaasti. Ovis tikkut otin käyttöön nyt, koska mulla ollut AINA epämääräisen epäsäännöllinen kierto.
Miten mun pitäisi ovista tikutella, jos kierto on täysin epäsäännöllinen? Joka päiväkö? Uusinta uutta tälläinen mulle
Onnea ja vahvistumistaVaikea saada kuvaan vangittua, mutta punaisempi haamu piirtyi äsken samantien testiin sen enempää odottelematta
Dpo 11
Joo voi hyvinkin olla Mulla tuli esikoisesta rusehtavaa/punertavaa vuotoa dpo7 ja pari päivää myöhemmin tuli taas lisääDpo 6 ja rusehtavaa tuhrua/limaa tulee.. Ei yhtään normikiertoon sopivaa tällainen. Liekkö ois yritystä ilmassa nyt?
Mulla kans tuli tällästä esikoisestaDpo 6 ja rusehtavaa tuhrua/limaa tulee.. Ei yhtään normikiertoon sopivaa tällainen. Liekkö ois yritystä ilmassa nyt?
On ollu mullakin aiemmin sama homma. Pitkin päivää vessareissuilla tullut. Saas nähdä. Tuli ne megaplussat viime to iltana ja vielä pe aamuna oli testiviiva kontrollia vahvempi, mutta ei niin vahva kuin se to ilta.. että nyt dpo5 tai 6, veikkaa 6. Ovistesti oli vielä tasavahva lauantaina, mutta ohi oli jo. Jouluaattona ois about dpo 10, pitäsköhän siihen testi hakeeMulla kans tuli tällästä esikoisesta
Mä en kyllä niihin viivanpaikkoja aiemmin ole saanu hyvälläkään mielikuvituksella. Nyt muutama päivä sitten testasin niillä, joista kuvankin laitoin. Ehkä niihin jotain iiiiiiihan pientä piirtyi ainakin omassa mielessä, vaikka negaksi ne kyllä tulkitsin. Muut testit antoi selkeämpiä viivanalkuja dpo9 ja raskauskeijun herkkä puikkotesti ihan kirkuvan punaisen viivan jo sillon! Ja tää taisi olla dpo 8 ja 9. Sun täytyy laittaa meille viivanpaikat tulkittavaksi tänne?Kp47 maanantaina alkoi minimaalinen vuoto. Kp48 ei mitään. Tänään pari kertaa pyyhkiessä punaista ja rusehtavaa. Normi kierto 28-33pv. Kovaa närästystä ollut, mutta ei muuta. Linkatkaa joku kuva missä näkyy mihin kohtaan raskauskeijun liuskatesteissä viiva tulee jos plussaa. Alkaa näkyä viivanpaikkoja joka kohdassa kun liikaa tiirailee
Hmm... tosi vaikea sanoa. Mun silmiin ei selkeesti erotu, mutta en varmaksi sano. Tee huomenna uusi, jos ei vuoto ala? Pidän peukkuja!Huomenta! Tänään olis menkkojen aloituspäivä, mutta ainakaan vielä ei ole kuulunut. Tein pc-testin aamusella ja pientä viivaa piirtyy, mut kyl tää aika hentoiselta vaikuttaa. Mitä ootte mieltä?
katso liitettä 2548
Näkyykö nyt jälkeenpäin? Punaväri ehkä vähän siinä vaikeuttaa tulkintaaJeps, en minäkään enää kauhean toiveikas ole. Ainoa toivo vaan se, että ne menkat ei oo vielä alkanu. Toi testi on aika punainen kauttaaltaan, kun se väri oli just menny yli. Livenä näkyi viivaa, joten yritin sen saada kuviin.