Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Neitonen: Näyttäis tuo vihreä olevan ovistesti ja sininen on PC:n herkkä r-testiliuska. Olen oppinut, että ovistestit on yleensä vihreitä.
Jännä miten ovistesti reagoi positiivisena raskauteen. Eikös nuo PC:n testit ole hcg 25? Mutta kuulemma herkkiä siitä huolimatta. Mulla on just sellanen oottamassa kaapissa ja raskauskeijun 10 jolla varmaan eka testailen sitten viikon päästä. :)
 
Anteeksi että laitan tänne tämän selvän raskaustestin kuvan, mutta halusin vain näyttää kun on pc ja sofi rinnakkain, molemmat 25 herkkyydellä, miten vahvempaa viivaa toi pc näyttääkään.
http://aijaa.com/5LXQJu
Minäkin toimin raskausaikana koekaniinina ja testailin eri testien eroja, kun niitä oli nurkkiin kertynyt ja kerrankin oli raskaana niin pakkohan niitä oli katsoa :D
Silloin tein vahvan havainnon, että mm. One stepin 10mIu ja Aptequen 10mIu testit kannattaa jättää kauppaan. Pregchekissä oli jo selkeä viiva, kun nämä "herkemmät" näyttivät epävarmaa ja hentoista haamua Kävi kyllä silloin mielessä pistää valmistajille viestiä vertailukuvien kanssa, että eikö ole jo aika harhaanjohtavaa markkinointia mainostaa niitä erittäin herkkinä testeinä...
 
Ainii
Theran, peukkuja sinnne!!

Vprinsessa sinne oikein vahvoja viivoja lähettelen :)!!

Neitonen tosiaan PC antaa vahvaa viivaa siinä missä noi kympin tikut ei juurikaa :D

Muoks siis itsehän testaan "aina" ovistikulla ensin. Ei tarvii turhaa toivoa mitää haamuja jos ovistikku on haalu loppukierrossa :) mulla se on aina ollu "poikkeavan vahva" omaan kiertoon nähden sillo ku olen ollu raskaana. Ja siitä se onki sit näyttäny myös r.testiin haamun.
 
Ainii
Theran, peukkuja sinnne!!

Vprinsessa sinne oikein vahvoja viivoja lähettelen :)!!

Neitonen tosiaan PC antaa vahvaa viivaa siinä missä noi kympin tikut ei juurikaa :D

Muoks siis itsehän testaan "aina" ovistikulla ensin. Ei tarvii turhaa toivoa mitää haamuja jos ovistikku on haalu loppukierrossa :) mulla se on aina ollu "poikkeavan vahva" omaan kiertoon nähden sillo ku olen ollu raskaana. Ja siitä se onki sit näyttäny myös r.testiin haamun.
Kuinka aikaisin oot testaillut ovistikulla loppukierrossa ennen r-testiä?
 
Neitonen. Yleensä aika aikaiseen, tyyliin dpo6 alkaen huvikseen. No tossa vikassa raskauskierrossa jostain kumman syystä tein vasta dpo8 ja se oli toki "nega " eikä viiva ollu mitenkään kummallisen tumma mutta jälkeenpäin mietittynä ja normi kiertoon verrattuna ehkä selkeämpi viiva ku yleensä mut menisi vaihtelun piikkiin. No en tiedä miks en tehny sitten uutta ku vasta dpo10 jolloin se tosiaan oli reilusti tummunu ja viiva tuli esiin nopeasti. Ei ollu kuitenkaan kontrollin vahvuinen. Raskaustestissä näkyi haalea viiva. Sit siitä ovistikku tais jo olla seuraavana päivänä dpo11 kontrollin vahvuinen ja r.testiin ihan selkeä pinkki viiva.
Näin on ollu myös hoidoissa. Pp8 olen saanu jo kontrollin tumman viivan ovistikkuun ja r.testiin viivaa (toi on käytännössä tyyliin dpo11-12)
Yleensä mä olen testannu negakierroissa kymmeniä tikkuja mut sit just noissa plussissa jostain syystä en :D
 
Viimeksi muokattu:
Täällä mennään dpo 11. Eilen sain testuajalla jonkun haalea viivan/viivanpaikkaa. Näkeekö muut?
http://aijaa.com/NawoXE

Ja tänään taas ihan nega...
http://aijaa.com/ZAz6g9

Kovasti sitä plussaa vielä toivoisi, mutta alkaa kyllä taas mieli valmistautua jo uuteen kiertoon :(
Mä nään sun eilisessä ja mun mielestä siinä näkyy väriäkin? Mites luonnossa, näkyykö väriä vai näänkö mä ihan omia?
 
  • Tykkää
Reactions: Theran
http://aijaa.com/kI8AdQ
Heitin jo kirveen kaivoon etten ovuloi tästä kierrosta. Kunnes tuli töistä kotiin ja pitkästä aikaa pissillä käydessä jäi oikein kunnolla venyvää läpinäkyvää ovislimaa. (Anteeks suora puhe). Kipuiluakin välillä tuntuu.
Mun piti eilen alottaa Terolutit mutta tyhmä oma pää sai houkuteltua mut odottaan oviksen yli. Eli koskahan ne kannattais alottaa? Eilen tuli eka plussa testiin.
 
  • Tykkää
Reactions: Mariani ja Theran
Eli ovulaatiotesti näyttäisi raskauden nopeammin kuin herkät r.testit?
Ne herkät testit on ihan rahanhukkaa muutenkin, ei ne koskaan taida oikeasti olla herkkiä. Varsinkin One Step testit antaa ihan yhtä hailua viivaa oli sitten herkkä tai ei, ainakin verrattuna PC testiin.

Mulla molemmissa plussissa ovistikussa ollut ihan selvä (ja kierron vaiheeseen nähden kummallisen tumma) viiva kun r-testi vielä vaan antanut haamujen esiäiti-roskishaamua.
 
  • Tykkää
Reactions: Theran ja mmamitar
Neitonen :) LH piikki ..tai no..eikai se lie mikää virallinen termi .. tarkottaa sitä luteinisoivan hormonin huippua mitä ovistikku mittaa sillo ennen ovista. Eli taso on matala kunnes tulee se "piikki" ja sen jälkeen *poks* munasolu irtoaa jos irtoaa.
:) Selventikö?
Toisilla LH nousee myös loppukierrossa jolloin tommonen "herkästi reagoiva " tikku voi antaa virheellisesti heikon viivan. Eli omalla kokemuksella noi viivat ei tuu "tyhjästä ". Ne reagoi joko LHn tai sit sattuu kemiallinen raskaus. On ne PCt on antanu toki mulleki joskus ihan tyhjästä väärää harmaata "viivaa" mut sellaista jota pitää katsoa x kulmasta tietyssä valossa. Ei tollasta mikä näkyy noi hyvin kuvassa.
 
  • Tykkää
Reactions: mmamitar ja Theran
Pessiy minä näin tuossa sun ylemmässä selkeän viivan.

JeHil näin myös sinun molemmissa viivaa.. :)

).( Toivotaan vahvistumista :) hieman epätodellinen olo kyllä, ei tässä taivaissa vielä uskalla olla ettei vaan tipu rajusti maankamaralle :D odotellaan..
 

Yhteistyössä