Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Neitonen :) LH piikki ..tai no..eikai se lie mikää virallinen termi .. tarkottaa sitä luteinisoivan hormonin huippua mitä ovistikku mittaa sillo ennen ovista. Eli taso on matala kunnes tulee se "piikki" ja sen jälkeen *poks* munasolu irtoaa jos irtoaa.
:) Selventikö?
Toisilla LH nousee myös loppukierrossa jolloin tommonen "herkästi reagoiva " tikku voi antaa virheellisesti heikon viivan. Eli omalla kokemuksella noi viivat ei tuu "tyhjästä ". Ne reagoi joko LHn tai sit sattuu kemiallinen raskaus. On ne PCt on antanu toki mulleki joskus ihan tyhjästä väärää harmaata "viivaa" mut sellaista jota pitää katsoa x kulmasta tietyssä valossa. Ei tollasta mikä näkyy noi hyvin kuvassa.
Juu selveni. :) kiitos avauksesta. On vähän hepreaa mulle kaikki nää mut jotain oon jo oppinut täällä. ;)
 
Oikein paljon onnea plussista!❤❤❤ viivat vahvistukoon ja pienet tarratkoon lujaa kiinni!

Mä just mietin että teoriassa olisi mahdollista nyt raskautua mutta en oo kyllä ikinä km jälkeen heti plussannut uudestaan. Voinut mennä yli vuosikin. Ja meillä on lapsettomuuspuolelle aika 22.4. Missä tutkivat lisää tuota taipumusta toistuviin km. Eli olisko edes järkevää raskautua nyt? Mutta kun tuntuu niin tyhmältä jättää väliin kun en oo mikään nuori enää. Ollaanko ihan järkeviä? Tänään siis dpo 0 mutta yritän huom. Yritän testata vasta dpo 10 tai yli :D

Kaikille halaus sitä tarvitseville ja plussatuulia. Marrasmai oli saanut huonoja uutisia.. Toivotaan että löytyy kikkoja millä parantaa mahiksia. ❤

Ei tämä vauvan yritys ole kyllä maailman helpoin asia.. :(
Muoks. Siis ovis+ tuli kp 25 ja luulen et oireista päätellen ovis tapahtui tänään kp 26. Eli piiiitkä kierto.. Johtui siitä kun viime viikolla oli vielä aavistus hcgtä veressä. Ei varmaan kauhean hyvä että näin myöhään irtosi.. :(
 
Viimeksi muokattu:
Täällä taas jännäpäivät.
Oisko dpo 6 (kp 22/26-28)..
Aloitin sen disperiini kokeilun ja lady maman..palasin lisäksi bioteekin gele Royalen. Huhhuh mikä ovis oli..mies parka hätää kärsimässä :p:geek:
Tietty testasin niillä vauvalan pöllöillä mut ei mitään(muutenkin liian aikaista).
Tänään tarkoitus hakee pari pakettia pc:tä.

Mut jotenkin hassu olo..puuttuu ne pms raivarit, surullinen olo puuttuu..
Lämmöt näyttää ok...

Oisko tää se... Ironista et mun pitäis jättää koulu kesken ellei sitten maha pystyssä tee näyttöä :)
 
Theran. No ei se kp aina kerro sitä onko ovis hyvä vai ei... mulla viime kevään raskaus lähti kp21 ovisplussasta. Tsemppiä.

Wolt. Saiksä ovisplussanki kii :)! No nyt vaa jännätään.

Mulla on kans kumma kierto, vähä ku Wolt kirjoitti. Menkat oli kumman normaalit (ei vuotanu härän kurkusta 8pv ) ja se katkuva on off PMS ja yöhikoilu puuttuu. Lämmöt on tosi tapissa (norm. 36.2-36.4 ja nyt jatkuvaan yli 36.6 ja yli37, nytki klo 6.40 aamulämpö oli 37.1). Ovisplus (tikku ja digi) tuli kp15. Silti kp21 ultrassa lääkäri sanoi että en ole ovuloinu ollenkaa :( että näin kauniisti kroppa vaan voi huijata :oops:.. nyt menos "dpo8" tosta ovisplussasta ja ovistikut on ihan vitivalkeita. Eli ainakaan en oo paksuna kuten nyt ultranki perusteella voi olettaa (n)
 
  • Tykkää
Reactions: Theran
En mä ainakaan oo huomannu. Tai siis niin että sen erottais mistään muusta kipuilusta mitä voi olla joka kierrossa. Esim hoitokierroksella alkoi yks kaks tosi kovat repivät kivut pp7 ja pp8 plussasin että ei johtunu kiinnittymisestä :D. Sitä ennen maha oli ihan hiljaa . Viime kevänä kovat repivät kivut alko dpo8 ja dpo10 plussasin. Toisaalta esim nyt on repinyt ja koskenut dpo4 illasta alkaen ihan poikkeavanki paljon enkä oo raskaana :) (kuulema en edes oo ovuloinu o.plussasta huolimatta )
Periaatteessa kohdun limakalvossa ei ole mitään hermoja joten ajatellaan ettei mitään kiinnittymistä vois tuntea. Mut moni sanoo et on tuntenut, en sit tiedä.. itsellä tosiaam mahassa on vaikka ja mitä millonki et en osais ikinä sanoa mistä mikäki nipistely johtuu :ROFLMAO:

Mut siis joo.. öö.. kiinnittyminen tapahtuu n.viikko oviksesta joten sikäli joskus sillo niitä vois odotella. Alkionsiirrossakin (6pv alkio) lääkäri sanoi että luultavasti kiinnittyy sillo tai seuraavana päivänä jos kiinnittyy.
 
  • Tykkää
Reactions: Neitonen_82
http://aijaa.com/hvHGiH

Ovistesti tänään, ehkä kolmannesta pissasta, noin tunti rakossa

Mulla on ollu ihme kipuja. Aika kovia. Ja päätin koittaa tota ovistestiä.
R-testi oli nega.
Kierrosta ei hajuakaan kun imetän.
Mutta,mutta mulla oli vasta viikon kestäny tiputtelu vuoto. Mitä se sit oli...?
Tänään tuli tällanen

http://aijaa.com/2GRlVK

Wau :geek:
En oo viel noin vahvaa plussaa nähnykkään.

Ja nää kivut. Jäätävät :confused:
 
Kiitos tammis. :)
Sitä vaan ei oikein usko että tuolta mitään laadukasta irtoais kun kesken menee kaikki.
Mutta... Jotta itseäni kiusatakseni tilasin nettiapteekin kautta parit apteekin omat, sekä elivo x2, ultra eli se apteekin 10mlU niin ja sellaisen kuin Viola raskaustesti. Onko tuo viimeinen tuttu kenellekään? Eli kuinka luotettava jne.

Woltille plussat parin kolmen päivän päästä. :)
Ja totta kai muillekin. ❤
 
  • Tykkää
Reactions: Neitonen_82
Hieno ovisplussa :D
Mä en tiedä mitä ne mun eiliset viivat oli... Jotain häikkää varmaan...

Tänään kuivana tämmönen: http://aijaa.com/6IhQVB

Tammityttö kyselit missä menen kierron kans. Ei hajuakaan, sillä imetän eikä kk ole vielä alkaneet. Kunhan vaan testailen, hauska harrastus :p
Mä imetän kans, imetettävä 1v2kk ja yhet menkat ollu joulukuussa. Ja oon kyllä hämmästtny kun ton ovisplussan sain!
 
Menin sit vastoin sanomisiani tekemään ovistestin ja oli kyl niin nega ettei juuri mitään viivaa ees näkyny. Viime ti sain jopa vahvemman viivan joka oli se oletettu päivä,vaikken täysin positiivista saanukaan. Mua alko kuitenkin kiinnostaan et missä vaiheessa ovistesti pitäis näyttää vahvaa viivaa loppukierrossa jos on raskaana? Ihan vaan et voisin käyttää noi ylimääräset tikut pois. :D
 
Mä olen tehnyt rfsun o.tikuilla. Viimels keväällä dpo8 tuli haalea viiva jollanen voi tulla millo vaan kierosta. Dpo10 aamulla tulikin jo ns epänormaalin vahvaa viivaa, ei kuitenkaan kontrollin vahvuinen. R.testi oli samasta pissasta haalea viiva. Dpo11 oli jo kontrollin vahvuinen o.tikku ja r.testiin selkeä viiva.
Hoidoissa pp8 (eli about dpo11/12) tuli jo selkeä tummahko viiva ovistikkuum ja r.testiin viiva.
Nyt esim on dpo 8 ja ovistikku ihan vitivalkea. Ei mitään toista viivaa. Joskus saan loppukierrossa haaleaa viivaa ja joskus en. Joskus olen saanut suht selkeääkin viivaa.

JeHil. Jospa sulla reagoi noi PCt sitten ovikseen?
 
  • Tykkää
Reactions: Välli
Välli. 16 ip tikku on mun mielestä aivan selkeä plus. Kyl se o.plus on ollu kp16 ja siitä sit dpo2 aloitin ainaki itse aikaisemmin keltarauhashormonit lääkärin käskystä.
Muoks kiire niillä aloituksilla ei tosiaan ole, kroppa tuottaa kuitenki ainaki aluksi sitä riittävästi. . ja toisaalta vaikka aloitit tänään tai vasta hu.na niin se ei tee suurta eroa :) enää tässä vaiheessa ovis ei esty.
 
  • Tykkää
Reactions: Välli
Täällähän oli paljon haamuja ja plussia, onnea kaikille :love:

Pahoittelut uuden kierron aloittaneille :unsure:


Täällä on ihme ja kumma menossa kp4 tänään. Menkat alkoi ihan luomusti ja suht nopeastikin. Nyt pääsee kunnolla jännäämään ovuloinko myös luomusti. Miten hyvä fiilis voi olla kerrankin menkoista :giggle:
 
Välli. 16 ip tikku on mun mielestä aivan selkeä plus. Kyl se o.plus on ollu kp16 ja siitä sit dpo2 aloitin ainaki itse aikaisemmin keltarauhashormonit lääkärin käskystä.
Muoks kiire niillä aloituksilla ei tosiaan ole, kroppa tuottaa kuitenki ainaki aluksi sitä riittävästi. . ja toisaalta vaikka aloitit tänään tai vasta hu.na niin se ei tee suurta eroa :) enää tässä vaiheessa ovis ei esty.
Kiitos tuhannesti että viitsit vastata, ihana <3 en uskaltanut vielä alottaa kun vähän jomottelee vielä. Eli jos alotan aamulla? Mietin nyt, kun kierto ollut terojenkin kanssa sen 29-30, mitä "luomuissakin" niin pelottaa jos tää Terolutin myöhemmin alottaminen pitkittää kiertoa? Gyne siis määräs kp 15-24, mutta uhkarohkeana nyt odotin oviksen yli..
 

Yhteistyössä