Minä käytin ihan tavan RFSU:n ovulaatiotestiä. Rv 3+5, oletettu dpo 12-14. En tiedä olisiko näkynyt aiemmin ovistestisä, ko testasin vasta tollon eka kerran ovistestillä. Menetin toivoni ja käytin sen vikan sitten pois, vaan oliki positiivinen ylläriMitä ovistikkuja te ootte käyttäny raskauden testailuun? Te ketkä on sen saaneet aikaisilla dpoilla näkyviin eli siis ennen kuukautisten alkua reilusti.
Jos on raskauskeijun herkät ovistestestit niin on antanut mullakin seuraavakin päivänä vielä plussaa.Yllä tän aamunen alla eilinen
http://aijaa.com/LcOX9j
Eri valo, mut tän aamunen viiva tuli heti ja vahvana.
Kivut on loppunu.
Onko ihan normaalia saada näin vahvat plussat välissä vuorokausi?
Ihan p***koja testejä. En mitenkään voi suositella. Varsinkin jos liuskoista kyse. En tiedä mikä erä mulle sattu nyt, mutta testit näyttää ihan blankoa, vaikka PC 25 mIU/ml testeillä on tullut jo monta päivää plussaa. Ajattelin että näistä voi jopa puuttua kokonaan se testialue, koska näihin ei tule MITÄÄN.Mitä mieltä noista r-testeistä joiden herkkyys 10mlU esim. raskauskeijulta tilatuista? Pitäiskö jo näkyä viiva tänään dpo 11 ja huomenna pitäis menkat alkaa ellei kiero oo hieman pidentyny.
Allekirjoitan. Testannut niillä herkillä tärppikierrossa ja digi raskaana 1-2 ja herkkä negaa.Ihan p***koja testejä. En mitenkään voi suositella. Varsinkin jos liuskoista kyse. En tiedä mikä erä mulle sattu nyt, mutta testit näyttää ihan blankoa, vaikka PC 25 mIU/ml testeillä on tullut jo monta päivää plussaa. Ajattelin että näistä voi jopa puuttua kokonaan se testialue, koska näihin ei tule MITÄÄN.
Dpo 15 tulos pitäs olla >50, eli sulla on tosiaan selvästi positiivinen, onnea!! Kaverilla oli 32 tuossa vaiheessa, mut synnyttää kohta, on tosi yksilöllisiä nuo lukemat. Ei ne viivat olekaan ihan tasapaksuja monilla vasta kuin 5+0 vaiheilla. Ja heti sen jälkeen alkaa taas hailakoitumaan, koska testit on kvalitatiivisia, ei kvantitatiivisia, eli ne ei käsitä kun hormonipitoisuus nousee kovasti. Jos oot todella huolissaan, käy ottamassa verestä toisenkin kerran hcg, netissä on sivustoja jonne voi laittaa laskuriin mittaustulokset ja päivämäärät, käyrä kertoo onko nousu normaalia.Moikka vaan kaikille! En ole kirjoitellut tänne aikaisemmin, mutta seurailin ketjun viestejä. Tarvin henkistä vahvistamista kun ei voi huudella vielä ympäri maailmaa. Tilanne siis se että 2v lapsettomuutta takana ja eka inssi tehty. Kävin pe verikokeissa jossa tuloksena hcg 70, kätilä sanoi että selvä positiivinen. Tuolloin dpo 15. Tietenkin epäuskoisena ihmisenä ja pessimistinä ostin raskaustestin tai no kaksi tein testit tänään ja eilen, kaksi viivaa mutta hailakka toinen viiva molemmilla kerroilla. Eikö jo tuolla määrällä pitäisi kunnon plussa saada, jos vielä joko toinen vuorokausi määrä tuplaantuu?
Samalta päivältä, mutta ei samasta pissasta. Sorry, laitoin väärinpäin tuohon tekstiin, korjaanTupsuli. Onks noi ovistikut samasta aamupissasta ku PCt? olen yllättynyt jos ne on haalustunu? Kuitenki PCt on noin selkeitä. Ymmärsinks nyt oikein .. mut joo aika paskoja noi kympit !?
Mitä mitä Ei ole muita... Eli en näe "harhoja"?Mitämitä??? onko sulla muita testejä kuin rfsu?
Et näe harhoja. mikä kp menossa? Onko dpot tiedossa?Mitä mitä Ei ole muita... Eli en näe "harhoja"?
Ihan p***koja testejä. En mitenkään voi suositella. Varsinkin jos liuskoista kyse. En tiedä mikä erä mulle sattu nyt, mutta testit näyttää ihan blankoa, vaikka PC 25 mIU/ml testeillä on tullut jo monta päivää plussaa. Ajattelin että näistä voi jopa puuttua kokonaan se testialue, koska näihin ei tule MITÄÄN.
Ovistestit vasemmalla toissapäiväinen (pp 7, dpo 9) ja oikealla eiliseltä (pp8, dpo 10), PC 25 mIU/ml raskaustestit eilen oikealla ja toissapäivänä vasemmalla ja Sofi One Step 10 mIU/ml raskaustesti eilen. Ei edes viivanpaikkaa, selvästi viallisia
Dposta ei tietoa, Kp 24 tänään eli kovin aikaista oli testata mutta testasimpa siltiEt näe harhoja. mikä kp menossa? Onko dpot tiedossa?
Tuliko siihen siis nega? Mulla kans oottelee yks sellanen kymppi raskauskeijun testi. Mietin käytänkö sitä ollenkaan kun on mollattu niin huonoks testiksi. On mulla vielä semmonen PC testikin jonka varmaan käytän ekana,ehkä,sitten ens viikon lopulla.Oho!! Mulla tosiaan tänään dpo 11 ja tein aamulla ton raskauskeijun 10mlU testin.. Mutta odottelen jos ei menkat huomenna ala nii haen pc testin