Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Päätin nyt ostaa elämäni ensimmäiset ovistestit periaatteitani laistaen, jos vaikka saisin selvyyden näihin outoihin kipuiluihin, joten kertokaapa onko mitään erityisen hyviä/huonoja testejä mitä ihan marketista saa? Aattelin ihan tuosta S-marketista käydä ostamassa. :)
 
Neitonen. Itse taas olen tykännyt nimenomaan rfsun ovistikuista :D ne ei anna oikein mitää viivaa kuin vasta oikeasti oviksen tullen joten ei tarvii arpoa koko ajan. PC ovistikku lienee herkempi tms koska näyttää aika tummaa koko ajan.
Kiitos vinkistä! :) Ostan sitten niitä rfsun jos niitä vain S-marketista löytyy. Onko niitä montakin yhdessä pakkauksessa? Ovatko PC r-testitkin sitten herkempiä, kun ovat niin tykättyjä täällä? Meinaan ostaa varmaan sellasetkin jemmaan odottamaan. :D
 
Voisin liittyä mukaan piinailijoihin :)

Yritystä takana siis 8/2014 alkaen, yksi km 7/2015. Käydään yksityisellä hoidoissa, ovulaatioinduktiota on tehty mutta ensi kierrosta alkaa IVF-hoidot jos ei nyt tärppää.

Täällä onkin jo itse asiassa pieni piina päällä, kun tämä kierto oli taukoa hoidoista mutta oviksen kuitenkin bongasin.

Nyt sitten on ollut pari päivää rinnat aika kipeät sekä mahassa välillä tuntunut vihlontaa ym. epämääräisiä tuntemuksia. Voiko mahdollinen kyytiläinen ilmoittaa olemassa olostaan jo nyt? :rolleyes: Vai mitä tämä on (n)

Niin siis ovulaation bongasin viime viikon ma 7.3. (Kuinka ne dpo:t muuten ilmoitetaan, kuinka mones dpo mulla nyt sitten on menossa? :D )

Onko muilla tästä kokemuksia? Tietenkin kovin yksilöllistä tämä varmasti on...
 
Mulla kaksi raskautta oireilleet noin viikon päästä ovulaatiosta nimenomaan tuolla alavatsan/kohdun alueen vihlonalla ym. tuntemuksilla. Lisäksi vilunväreitä alkoi siinä pikku hiljaa 1-2 vk ovulaatiosta. Muita oireita en edes muista enää mitä oli ennen plussaa.

Mä oon vähän semmonen, että saan myös tarvittaessa kuviteltua asioita ;)
 
Nonni,elämäni eka ovistesti tehty ja negatiivinen oli. Hailakka viiva vaan tuli mut käsittääkseni pitäis olla vähintään yhtä tumma ku kontrolliviiva. Mutta kuuluuko niihin aina tulla hailakka viiva? Tosin olin ollut vain reilu kaks tuntia pissaamatta kun ohjeiden mukaan pitäis neljä tuntia pidättää. Kuinkahan moni siihenkin pystyy. Mutta josko vielä illalla ja huomenna testailis kun kerta tikkuja niin monta käytettävänä. Meillähän peitot heiluu harvase päivä et sen puoleen ei tarttis tikuttaa mut tahtois tietää mistä nää kipuilut johtuu. Päivällä olin varma et mulla on joku tulehdus,mut sit aattelin et voisikin olla ovis. Raskautta en epäile mut voishan sitä varmuudeks tehdä testi huomen aamuna pc liuskalla. :D
 
PC raskaustestit on herkkiä.

Plussamamma. Siis jos sulla on ovis ( eli saitko tikulla plussan vai pelkästään olojen perusteella? ) ollu 7.3 nii nyt olis periaatteessa karkeasti dpo dpo8 tai jotain sinne päin. Eli ovisplus on dpo -1 ja ovulaatiopäivä dpo0. Oireet on hyvin yksilöllisiä tosiaan. Itselläkin osassa ollu vaikka mitä ja osassa ei mitään. Viime keväänä alkoi kovat menkkamaiset kivut just jossain dpo7-8 jotka säteili reisien alueelle. Dpo10 sain plusssn, en tosin testannu aikasemmin. Tosin mulla on muutenki lyhyt luteaali eli kivut olis voinu olla ihan menkkakipuakin.
 
Neitonen. Haaalu viiva tulee kyllä usein läpi kierron. Se ei merkkaa mitään.
Ja kun ite teen nii teen joka aamupissa ja kun alkaa selkeästi olla tummaa viivaa niin teen sit myös päivällä. Ja ku on ovisplus nii riittää vaikka tunnin pidätys :)
 
Tuolloin 7.3 tuli siis ovulaatio-hymynaama Clearbluen digi-testillä. Ja seuraavana päivänä gynellä käydessäni (toisesta syystä) huomasi hän ultrattuaan, että ovulaatio oli tapahtunut.

Kiitos vastauksista :)

Oon just miettinyt sitä että mistä päivästä tuo dpo lähdetään laskemaan, milloin siis dpo1 lasketaan olevan..

En vielä kuitenkaan viitti alkaa testailemaan vaikka piinailija olenkin, aikaisintaan torstaina :)
 
Neitonen. Haaalu viiva tulee kyllä usein läpi kierron. Se ei merkkaa mitään.
Ja kun ite teen nii teen joka aamupissa ja kun alkaa selkeästi olla tummaa viivaa niin teen sit myös päivällä. Ja ku on ovisplus nii riittää vaikka tunnin pidätys :)
Eli aamupissastakin voi tehdä kun ohjeissa luki ettei kannata aamupissasta tehdä?! Mutta voisin kans tehdä heti aamusta jos sulla se on toiminut. :) Kannattaakohan mun tänään enää testailla kun oli noin selkeä nega? Aamulla teen PC raskaustestinkin samalla. Jos kaikki näyttää negaa silloinkin ja kipuilut jatkuu niin varaan sen ajan gynelle perjantaiksi.
 
Neitonen: mäki oon tehny aamupissasta ja sit jos ei oo ollu plussa siinä tikussa, mut kohtuu tumma viiva, niin sit päivällä uudestaan. Testasin just tässä kierrossa, että hyvin riittää lyhyempi pidätys ja tulee vahva plus, ku on huippu päällä. Eli testasin näin: Aamu viideltä (eli mun aamu) melko vahva viiva muttei plussa. Sit pidättelin sen n. 3h ja sain plussan digiin ja liuskaan eli klo oli jotain vähän päälle 8. Sit tein huvikseen siitä reilun tunnin päästä toisen testin liuskalla ja plussa oli ja pidätystä tosiaan vain sen reilun tunnin verran.

Mulla on sellai hailura viiva muutoin kierrossa paitsi huipun aikaan. Mut ei oo tosiaan ku vähän väriä siinä viivassa.
 
Soitti!!!!

En ole raskaana mikä sinäänsä huokaisu. MUTTA mitä tämä sitten on???? Todella outoa, että 2,5 v menkat tulevat säännöllisesti ja nyt ei mitään! Ja nämä krampit? Varmaan psykosomaattista ;)

Papaan aika ja jos krampit pahenevat niin sitten uusi yhteydenotto.
 
Pihalla.. no hm. Jospa ne vaan nyt tekee tuloaan oikein olan takaa ?

Empuska. Höh :( haitko muita tikkuja?

Flowergirl. Hyvälle näyttää :)!

Neitonen. Juu ei varmaan tänään kannata testata, sen eron kyl huomaa nopeasti. Mulla negatiivinen ovistikku tulee silleen et heti kastuttua se näyttääkin sille ettei olis ku yks viiva. Sit vähän ajan päästä näkyy toinen. Plussan lähestyessä se viiva alkaa näkyä heti ku väri leviää tikussa vaikkakaan ei olis yhtä tumma ku kontrolli.
Ja juu periaatteessa voi tehdä aamusta mut tosiaan esim tässä kierrossa se oli aamulla melkein plus mutta ei kuitenkaan ja päivällä plus. Seuraavana aamuna jo taas nega. Eli en olis saanu ovista kiinni jos en olis testannu myös päivällä. Toiset tekee jopa 3x vrk kun alkaa tulla tumma viiva. Peukut!
 
  • Tykkää
Reactions: Neitonen_82

Yhteistyössä