Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Pihalla.. no hm. Jospa ne vaan nyt tekee tuloaan oikein olan takaa ?

Empuska. Höh :( haitko muita tikkuja?

Flowergirl. Hyvälle näyttää :)!

Neitonen. Juu ei varmaan tänään kannata testata, sen eron kyl huomaa nopeasti. Mulla negatiivinen ovistikku tulee silleen et heti kastuttua se näyttääkin sille ettei olis ku yks viiva. Sit vähän ajan päästä näkyy toinen. Plussan lähestyessä se viiva alkaa näkyä heti ku väri leviää tikussa vaikkakaan ei olis yhtä tumma ku kontrolli.
Ja juu periaatteessa voi tehdä aamusta mut tosiaan esim tässä kierrossa se oli aamulla melkein plus mutta ei kuitenkaan ja päivällä plus. Seuraavana aamuna jo taas nega. Eli en olis saanu ovista kiinni jos en olis testannu myös päivällä. Toiset tekee jopa 3x vrk kun alkaa tulla tumma viiva. Peukut!
Kiitti! :) Sitä vähän itekin mietin ettei enää tänään kannata testailla. Mun kohdallahan toi oviksen bongaaminen on ihan hakuammuntaa kun ei tiiä missä kohtaa ovis tulee jos on tullakseen ekassa kierrossa. Tai sit se on jo ollu tai vasta tulossa. :) mulle on sinänsä se ja sama mutta näille vatsakivuille haluis tietää syyn. Jospa ne on oviskipuja tai sit oonki raskaana. :D Aamulla teen r-testin ja jos on nega,teen ovistestin joko samasta pissasta tai myöhemmin aamulla. Tissit on muuten nyt vähän kipeytyny,liekö oire jostain. ;) Mut oviksia en meinannu alkaa tikuttaan jatkossa sen kummemmin. Tietty nää ostetut tikut vois käyttää pois. :D
 
Soitti!!!!

En ole raskaana mikä sinäänsä huokaisu. MUTTA mitä tämä sitten on???? Todella outoa, että 2,5 v menkat tulevat säännöllisesti ja nyt ei mitään! Ja nämä krampit? Varmaan psykosomaattista ;)

Papaan aika ja jos krampit pahenevat niin sitten uusi yhteydenotto.
Voi että! Ikävää kun ei vielä selvinnyt noitten kramppien syy ja miksi menkat jääneet pois,vaikka voi olla ihan normaalia kierukan kanssa. Toisaalta helpotus ettet oo raskaana jos et sitä toivonutkaan. Ne krampit on tietty ikävämpi juttu. Samaa kun olen tässä pohtinut itekin. Olin melkein varma et joku tulehdus ja sit taas toisaalta epäilen ovista ja raskauskin käynyt mielessä. Nyt sit yritän bongata jomman kumman huomenissa ja jos ei onnaa ja kipuilut vaan jatkuu,varaan ajan gynelle niin pääsee toivon mukaan eroon tästä epätietoisuudesta. Tosin nyt taas tuntuu ettei mitään jomotuksia juurikaan ole joten jospa ne menis itekseen ohi. Outoja nämä meidän kropat ja mieli tekee vielä oman värityksensä niihin. :D

Toivotaan et sun tilanne tuosta selkiää eikä ainakaan pahenis! :)
 
Empuska, toivottavasti saat pian kunnon +!! Olin ja näkeväni aiemmin sinulla jo haamua <3

Pihalla, tsemppiä sinulle ja toivottavasti selviää :)

Theran, jaa- olisiko yksi ns. kierto ja seuraavasta viimeistään? Mutta tuo täysin arvaus. Joillakinhan tärppää heti perään, eli kai sekin mahdollista on (n)
 
empuska: negaa näyttävät, harmillista, ettei tärpännyt tässä kierrossa. :( Uutta yrityskiertoa kohden! :)

Mun osalta tikutukset on nyt vähäksi aikaa tehty ja ovista en taida ollenkaan enää testaillakaan. Niitä tikkuja tosin jäi 5 kpl, joten jos ei tässä kierrossa tärppää niin ens kuussa vois tietty testailla huvin vuoksi, jos jaksaa. :) Mutta koin ne jotenkin hankalaksi, kun pitäisi testailla koko ajan, että bongais oviksen jne. Ja yrittämisen puutetta meiltä kun ei puutu.:p

Mulla tosiaan näytti r-testi ja ovistesti molemmat negaa tänä aamuna. Eli ihan niin kuin aavistelinkin. Oon nyt aika varma, että noi mun kivut johtu oviksesta, koska nyt ei oo enää mitään. On varmaan päässyt unohtumaan kymmenessä vuodessa noi oviskivut, vaikken muista ikinä noin pitkään kestäneen, tosin huippu tais olla eilen kipujen suhteen, vaikken tikkuun jäänytkään kiinni. o_O Oviskivut voivat kuulemma pahentua iän myötä, että sekin selittäisi tämän. Tissitkin aristavat ja käsittääkseni sekin kuuluu asiaan oviksen jälkeen vai?! :D

Eli alkaakohan mulla nyt ne kuuluisat piinapäivät?! :LOL::ROFLMAO: Olishan se aika huikeeta jos ekasta kierrosta tärppäisi! :D
 
Empuska :(!

Neitonen. Juu mulla ainaki nännit kipeytyy yleensä aina heti oviksesta tai jopa just ennen sitä o.plussaa. Liekö johtuu siitä estrogeenipiikistä ennen ku munasolu poksahtaa. Tsemppiä!
Kiitti! :) Eli voisikohan se ovishuippu vielä ollakin edessä, vaikka kivut jäikin?!:eek:
Eilen tosiaan huomasin että rinnat ja itseasiassa nännitkin aristavat. On ainakin joka päivä pystytty pupuilemaan, ettei ainakaan siitä jää kiinni.:D
 
Empuska, toivottavasti saat pian kunnon +!! Olin ja näkeväni aiemmin sinulla jo haamua <3

Pihalla, tsemppiä sinulle ja toivottavasti selviää :)

Theran, jaa- olisiko yksi ns. kierto ja seuraavasta viimeistään? Mutta tuo täysin arvaus. Joillakinhan tärppää heti perään, eli kai sekin mahdollista on (n)
Kun mietin että olisko voinut jo olla vai onko vielä tulossa. :/ saisi tämän oman kropan pyörimään normaalisti.
 
  • Tykkää
Reactions: Mariani
Olenkohan nyt eka hätäilijöiden historiassa joka kysyy, että EI kai kukaan näe tässä mitään...
Salamalla http://aijaa.com/uhssxq
Ilman salamaa http://aijaa.com/DCW7H0

Itse näkevinäni jonkun varjon, mutta toivottavasti on vaan viivanpaikkaa -.-

Ja juu siis tänne syntyi pikkumies joulukuun lopussa, eikä ole haaveena ihan näin pienellä ikäerolla...

Niin ja anteeksi toiveilijoille jos tuntuu loukkaavalta tämä, ahdistaa vaan tällä hetkellä jos olisikin taas raskaana. Kaipaan vaan lisäsilmiä siltä varalta, että olisi plussalasit jääneet päälle toiveiluajoilta :unsure:
 
Olenkohan nyt eka hätäilijöiden historiassa joka kysyy, että EI kai kukaan näe tässä mitään...
Salamalla http://aijaa.com/uhssxq
Ilman salamaa http://aijaa.com/DCW7H0

Itse näkevinäni jonkun varjon, mutta toivottavasti on vaan viivanpaikkaa -.-

Ja juu siis tänne syntyi pikkumies joulukuun lopussa, eikä ole haaveena ihan näin pienellä ikäerolla...

Niin ja anteeksi toiveilijoille jos tuntuu loukkaavalta tämä, ahdistaa vaan tällä hetkellä jos olisikin taas raskaana. Kaipaan vaan lisäsilmiä siltä varalta, että olisi plussalasit jääneet päälle toiveiluajoilta :unsure:
En nää ees mitään varjoa tai viivanpaikkaa.
 
Olenkohan nyt eka hätäilijöiden historiassa joka kysyy, että EI kai kukaan näe tässä mitään...
Salamalla http://aijaa.com/uhssxq
Ilman salamaa http://aijaa.com/DCW7H0
Itse näkevinäni jonkun varjon, mutta toivottavasti on vaan viivanpaikkaa -.-

Ja juu siis tänne syntyi pikkumies joulukuun lopussa, eikä ole haaveena ihan näin pienellä ikäerolla...

Niin ja anteeksi toiveilijoille jos tuntuu loukkaavalta tämä, ahdistaa vaan tällä hetkellä jos olisikin taas raskaana. Kaipaan vaan lisäsilmiä siltä varalta, että olisi plussalasit jääneet päälle toiveiluajoilta :unsure:
En nyt kyllä näe... Ekassa ehkä viivanpaikkaa. Ootko muulla testillä kokeillut?
 
En nyt kyllä näe... Ekassa ehkä viivanpaikkaa. Ootko muulla testillä kokeillut?
En vielä, pitänee pari päivää odotella ja kokeilla :s
Kiertoakaan kun ei vielä yhtään tiedä näin pienen ajan jälkeen synnytyksestä! Tuli vain parina päivänä niin raskaudesta tuttua oloa, että samantien tuli mieleen ajatus että ei kai. Ehkäisy kuitenkin on ollut kunnossa, joten se vähän rauhoittaa mieltä.
 
  • Tykkää
Reactions: Theran
Kiitokset kaikille tsempeistä <3

Pahimman järkytyksen jälkeen alkoi armoton googlaus ja olen jo tyhjentänyt luontaistuotekaupan erilaisista vitamiineista ja mineraaleista joiden pitäisi parantaa siemennesteen laatua. :whistle: Jatkotutkimukset edessä ja pääsiäisen jälkeen ensimmäinen tapaaminen klinikalla.

En varmaan kokonaan malta täältä poissa olla, mutta enemmän tai vähemmän taustailen vain nyt jonkin aikaa ja pidän vähän paussia.

Paree olla paljon plussia täällä kun palaan :D
 
Orava. En tiedä imetätkö miten mut mulla oli imettäessö ajoittain ihan samoja oloja ku raskaana. Todella kovaa kuvotusta yms. Siihen tosin auttoi ku muisti vaan juoda paremmin :D
Osittaisella, tosin tosi vähäisessä määrin enää kun kaveri vetää niin hirveitä määriä kerralla että korvikkeet on olleet enemmän nyt käytössä :s

Mutta toivottavasti selittää nuo olot! Voisi kuitenkin keskittyä yhteen vauvaan kerralla ja kuumeilla seuraavaa vasta muutamien vuosien päästä :LOL:
 

Yhteistyössä