Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Onnea pumpulipallero:love:

Nyt tapahtuu jotain, ehkäpä kiertopäivien uusintalaskemisen suuntaan:( Aamulla tuli pyyhkiessä sellainen lima/valkovuotoruskeahkoklöntti (anteeksi tarkka kuvaus) paperiin. Ja nyt ei tuu mitään. Menkat yleensä alkaneet kunnon alavatsa jomotuksella sekä pillerien aikaan & edellisissä kierroissa. Nyt tuntuu oudolta nivusissa ja unne vetää jotenkin tuonne takareiden yläosaan/pakaran alle. Onks teil ollu tällaista?
 
Onnea pumpulipallero:love:

Nyt tapahtuu jotain, ehkäpä kiertopäivien uusintalaskemisen suuntaan:( Aamulla tuli pyyhkiessä sellainen lima/valkovuotoruskeahkoklöntti (anteeksi tarkka kuvaus) paperiin. Ja nyt ei tuu mitään. Menkat yleensä alkaneet kunnon alavatsa jomotuksella sekä pillerien aikaan & edellisissä kierroissa. Nyt tuntuu oudolta nivusissa ja unne vetää jotenkin tuonne takareiden yläosaan/pakaran alle. Onks teil ollu tällaista?
mikä dpo? mulla tuli kiinnittymisvuotona limaverivuotoa.
 
Tuhannesti onnea pumpulipallero ja kevättähti!
Piti käydä ihan ketjua taaksenpäin lukemassa, että miten on kehitys tässä kierrossa teillä mennyt, tietysti pähkäillän olisiko jotain vinkkejä :)

Itsellä nyt dpo4, ei mitään raportoitavaa. Päivät menee aivan liian hitaasti. Olen niin tuhat kertaa jo mielessä nähnyt sen haamun testissä. Pääsisi edes testaamaan jo!
 
Haaveilija, verenvuotoahan voi ilmaantua ovulaation yhteydessä tai kiinnittymisessä. Toivottavasti enteilisi muhkeaa plussaa!

Täällä on nyt dpo 11-15, jänniä aikoja elämme. Kotona ei ole testejä ja viikonloppuna on kovasti ohjelmaa, joten odotellaan rauhassa sunnuntaita tai maanantaita, ellei vuoto ala sitä ennen :coffee:
 
Hmm tänään on dpo 3 ja tuli pyyhittäessä ruskean sekasta v.vuotoa? Mitä tää nyt meinaa? Menkat? Välil tulee ihan menkkamaisia alavatsakipuja.. Osaako joku sanoo?
Mulla alko syyskuussa kans dpo 3 sama homma ja sitä vähäistä ruskeaa v.vuotoa tuli varmaan ainakin neljä päivää putkeen. En yhtään tiiä mitä se oli, mutta dpo 11 tein silloin plussatestin, joten oletettavasti se oli hyvä merkki ainakin mulle :D
 
http://aijaa.com/Kjb2W2

Nyt mää en enää tiedä missä mennään. Oon siis viime perjantaista asti saanu testeillä erinäisiä haamuja. Selkeitä, mut tosi hailakoita. Ei oo vahvistunu viiva ja ylin noista testeistä on tiistaiaamupvältä. Keskimmäinen ti-ilta ja näytti et lähti haalistumaan entisestään. Kemialliseksi raskaudeksi päättelin siis omassa mielessä. No tänään illalla aattelin vielä tehä yhen testin varmistukseksi et haalistuuko viiva kokonaan pois mut mitä kummaa. Nyt se oli kaikista selkein.
 
Ekat testit oli apteekin omia mitkä tein ja joilla sain ekat haamut. Olikohan tuolla sivulla 241 tässä ketjussa se kuvakin niistä. sit tilasin noita halpoja testejä et jos sais jotain selvyyttä tähän. Nyt nuo kolme viimeisintä on tehty niillä halvoilla liuskatesteillä..
 
Nyt jännittää.
KP 30/25-28 ...kolmatta päivää lämmöt koholla.tissit arat,moikattu arabia...

Kasvatan kuplaa ottaan et pääsee ostaa pc:n ku kaupat aukee.

Miten se kiinnittyminen tapahtumaan? Mikä dpo? Eikös silloin voinu hetkellisesti lämmöt dipata? ...yritän laskee kalenterilla...
 
  • Tykkää
Reactions: likka90 ja vohveli3
Sarriina plussalta alin näyttää(y)
Wolt täällä jännitetään sun kanssa:geek:

Täällä tiputteluvuoto jatkuu. Jomottelua ja paineentunnetta alavatsalla sekä nivusissa. Eikait se auta kun odotella koska hanat aukee kunnolla. Outoja viiruja tulee pyyhittäessä ja pönttöön tulee sellaisia ohuita "hiutaleita" (en osaa selittää), olisko nää nyt sit jotain limakalvo juttuja? Miten ootte laskenu kp 1:sen, siitä kun hanat aukee kunnolla vai tuosta ekasta tiputtelupäivästä? Tän kierron viimeinen testi tehty tänää ja siinä siis viivanpaikka:(
http://aijaa.com/rdsZ48
 
  • Tykkää
Reactions: Tiuhti83 ja Wolt
Wolt täällä peukut pystyssä!

Vohveli mä kun plussasin viime hoidossa niin virallisena testipäivänä alkoi tiputtelu, tuhru. Se oli alussa just sellasta ruskeaa hiutaletta, ihan ku ohuen ohutta paperisilppua pöntössä, tuli testikuppiinkin. Varmaan vanhan limiksen rippeitä. Mulla toki tuhru jatkui siinä about rv9 asti mutta niitä hiutaleita ei tullu ku alussa.
 
  • Tykkää
Reactions: Wolt
Wolt täällä peukut pystyssä!

Vohveli mä kun plussasin viime hoidossa niin virallisena testipäivänä alkoi tiputtelu, tuhru. Se oli alussa just sellasta ruskeaa hiutaletta, ihan ku ohuen ohutta paperisilppua pöntössä, tuli testikuppiinkin. Varmaan vanhan limiksen rippeitä. Mulla toki tuhru jatkui siinä about rv9 asti mutta niitä hiutaleita ei tullu ku alussa.
Just tuollaista, täällä kans tuli testikuppiinkin. Vähän tulee vuotoakin, just sillai tiputtelemalla, mutta se sellaista laimean näköistä rusehtavan punaista. Pikkuhousunsuojalla pärjää hyvin. Tää tuntuu jotenkin oudommalta kahteen edelliseen kiertoon verrattuna.. Kun nippailee edelleen munasarjojen kohdalta+muut tuntemukset. Hämmentävää.. Mä oon vähän sellai kaikkimullehetinyt-tyyppiä enkä tällaisesta "välimuodosta" tykkää nyt yhtään:cautious:
 

Yhteistyössä