Vohveli mulla tuli siinä rv4-9 kaikkea mahdollista tuhrua, jokaista ruskean, oranssin ja vaalean punaista eri sävyä. Pikkuhousunsuojalla mäkin pärjäsin koko ajan. Ainoastaan tuli veri verta ekan varhaisultran jälkeen pari tuntia kun limakalvot ärtyi sorkkimisesta.
Mulla myös eka viikko pari nippaili ajoittain kovastikin munasarjoista, se on varmasti ollut se keltarauhanen mikä siellä villiintynyt. Mullahan ei yhtään mitään muuta oiretta ollutkaan ihan alussa. Rinnatkin suurentui ja kipeytyi joskus rv7 ja vähäistä huonohkoa oloa harvoin jostaa rv6 kai.
Joten kuulostaa hyvältä sun kohdalla myös
Mulla kans ne ekat testipäivät kun haamuili oli tosi vaikeita sietää kun edellisessä hoidossa tuli kemiallinen, joten odotin vaan joka päivä nytkin että testit alkaa haalenemaan. Sietämätön olo oli.
Mitä nuo vihreäkantaiset testit muuten on? en ole itse aiemmin törmännyt.
Mulla myös eka viikko pari nippaili ajoittain kovastikin munasarjoista, se on varmasti ollut se keltarauhanen mikä siellä villiintynyt. Mullahan ei yhtään mitään muuta oiretta ollutkaan ihan alussa. Rinnatkin suurentui ja kipeytyi joskus rv7 ja vähäistä huonohkoa oloa harvoin jostaa rv6 kai.
Joten kuulostaa hyvältä sun kohdalla myös
Mulla kans ne ekat testipäivät kun haamuili oli tosi vaikeita sietää kun edellisessä hoidossa tuli kemiallinen, joten odotin vaan joka päivä nytkin että testit alkaa haalenemaan. Sietämätön olo oli.
Mitä nuo vihreäkantaiset testit muuten on? en ole itse aiemmin törmännyt.