Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Tällainen kysymys tähän väliin. Onko tämä vielä ovis plussa? Apteekin oma ovis testi.
Aikaisemmin oon käyttänyt vaan cb:n digiä niin en oikein tiedä noista viivoista. Mietin vaan kun on jotenkin ihmeen vahva toi testi viiva. Tosin tänään vasta kp12 joten olis aika epätavallisen aikaisin. Viime kierroissa ovis ollu vasta kp17.

http://aijaa.com/AojgSK
 
Kismett- ei vielä plussa, tulossa varmaan just koht, jatka testailua ahkerasti kyllä se plussa sieltä tulee. :)
Ja mä muistuttelen täältä, että ei kannata käyttää aamun ekaa pissaa (ei liity nyt Kismettin testiin), kun se on niin pitkältä ajalta että lyhyempi huippu saattaa laimentua esim illan ja yön ei-lh-pitoiseen pissaan. Voi jäädä huippu havaitsematta.

Ite aloin bongata ihan selkeet huipun kun tein niin, että aloin testaamaan päiväpissasta ja kun tulee "puolivahva" viiva näkyviin niin sit kaks kertaa päivässä. Huippu tuli yllättävän nopeesti, niin että aamupäivällä saattoi olla vasta selkeesti testiviivaa haaleampi, ja jo muutaman tunnin päästä selkee plussa (ilmestyy HETI kun kosteus nousee tikkuun ja tummenee kontrolliviivaa tummemmaksi.) Seuraavana aamupäivänä taas jo haaleampi. Eli ilman päivän toista testikertaa olis voinut jäädä hyvin havaitsematta.

T: Melkoiseksi kotilaborantiksi kehittynyt Lumotar
 
Viimeksi muokattu:
Voi hittolainen. Tuli mieleen, että onkohan mun ovis mennyt/päällänsä just nyt. Mulla siis tyypillisesti 28pv kierto, joten oviksen pitäis laskennallisesti olla huomenna. Luulis, että ovistestissä näkyis tänään edes JOTAIN.
Kuitenkin on oviskivun kaltanen tuntemus, ja ne himpskutin limat, joista en nyt tiedä että onko miehen peruja vai ihan sitä itteensä :D Jokatapauksessa, torstai iltana tein ekan ovis testin, joka ei siis ollut plussa, joku pieni haamuhaamunen siinä oli, sen jälkeen tehdyt ovistestit ihan valkosia (paitsi tietty testiviiva.).

Josko se ois ollut torstaina aiemmin plussa? Eikös ovis voi olla 48h päästäkin ovisplussasta, eli tänään? Tää nyt on tietty ihan spekulointia, mut tuntuu oudolta, että ovistestissä ei näy nyt kp13 yhtään mitään.

No, se näkyy varmasti sitten, kun menkat alkaa, että koska se ovis on ollut jos on :D
 
No katotaan aamun ekasta uusiksi. Ehkä ovis on ollu oletettua myöhempi :) jospa se sieltä tulisi.
Ei vuotoa niin on toivoa.

Maradoonalle tsemppiä
Nega oli vielä aamulla mut huomenna uusiks.
Edelleen myöhässä...nyt 4 päivää lämmöt koholla..tissi kipu, mielitekoja jne. Tämmönen olo oli viimeeksi ku oli se km/kemiallinen..tosin nyt on jotenkin parempi fiilis (mieskin vaan yks kantaan tuumas sohvalla et oonko mä raskaana).
 
Wolt mie piän peukkuja (y)

Mullaki on menny tissit aivan sairaan kipeäksi, tai lähinnä nännit. Ainako pikkutaapero imuttellee tuntuu että taju lähtee ko sattuu niin kovasti. Mutta mie oon tietenki saanu jonku hiivatin sammaksen ja täällä haaveilen raskausoireeksi :ninja: Alamahalla on tännään vihilonu useaan otteeseen aika napakasti ja varmaan seki on sitte vaan eksyny pieru. Ja kn on taas tosi napakasti kiinni. Ja PC niin nega ko vain olla voi :poop:
 
  • Tykkää
Reactions: Wolt
Pupelaattori ja Wolt (y):love:

Muillekin tsempit(y)

Mä en vieläkään tiedä jatkosta että uskallanko yrittää enää vai en..toivon että se päätös tehtäisiin mun puolesta. Mies kyllä väitti että näkee minusta et haluan vielä.. :oops:
 
Ainiin, täällä dpo 1, toissapäivänä ovisplus, eilen kai sitten ovis jos on ollut ollakseen (en kyllä aistinut mitenkään).

Ajattelin yrittää olla ajattelematta (voiks noin sanoo? o_O ) koko asiaa nyt ainakin viikonpäivät, ja testaamaan sorrun AIKAISINTAAN dpo 10. (Helpommin sanottu kuin tehty...) :rolleyes:
 
Ainiin, täällä dpo 1, toissapäivänä ovisplus, eilen kai sitten ovis jos on ollut ollakseen (en kyllä aistinut mitenkään).

Ajattelin yrittää olla ajattelematta (voiks noin sanoo? o_O ) koko asiaa nyt ainakin viikonpäivät, ja testaamaan sorrun AIKAISINTAAN dpo 10. (Helpommin sanottu kuin tehty...) :rolleyes:
Mä en ennen viimeisintä raskautta tuntenut ovista..plussan sain kyllä tikkuun ja haamuja r-testiin silloin mutta epäilin silloin ettei edes irronnut mitään. Mutta olikin kaikessa hiljaisuudessa irronnut.:rolleyes:
 
  • Tykkää
Reactions: vohveli3 ja Lumotar
Nyt siis menossa jo kp44, ekan haamun sain viime viikon perjantaina. Eka näytti et lähtee haalistumaan mut nyt on vahvistunu kuitenkin jonku verran tuo viiva. Ovulaatio varmaan ollu melko myöhään ja viikot ei pidä paikkaansa menkoista laskettuna, luulen..
 
Jozzuuh, musta toi näyttää värikertymältä? Eikös viivan pitäisi olla lähempänä viivanpaikkaa? Tee toinen! Itsellä huonoja kokemuksia rfsusta..

Muoks. Itsellä tänään dpo 7 ja mietin kuinka kauan pystyy oleen testailematta.. :D
 
Moikka taas... Mie täällä nyt pähkäilen, että mitä jos ovis onkin taas ihan Kierron alussa. Tätä pähkäilyä vaikeuttaa se, etten ostanut ovistestejä kun en niihin missään kierrossa selkeää viivaa ole saanut.

Kierto on siis nyt tasaisesti ollut tuon 25 päivää. Taas heti kk loppumisen jälkeen tuntui ovulaatiomaista kipua oikealla puolella (pe-la) ja eilen tuli hieman rusehtavaa ilmaista vuotoa?? Kuukautiset kuitenkin loppuivat jo alkuviikosta. Tammikuussa muistan viimeksi selkeästi samantapaisen tapahtuman, kk kesti vaan n. 4 päivää ja heti n. Viikko vuodon alkamisesta tuntui oviskivut. Itse olen tunnistavinani ne juurikin toispuoleisesta kivusta munasarjoissa (tylppämäinen kipu, Tärähdyskipu)

Olen Myös miettinyt, että voisikohan miun kohdalla nuo kivut tulla ennen varsinaista ovulaatiota, kun niissä kierroissa joissa olen tikuttanut ovista, saamatta aivan selkeää tummaa viivaa, on viiva kuitenkin ollut vahvempi noiden kipujen jälkeisenä päivänä. Laskurin mukaan myös tämä olettamus voisi pitää paikkansa jos ovulaatio kerta on n. 12-16 pv ennen seuraavia kuukautisia, se tarkoittaisi että olisin hedelmällisin 2.11-7.11 :-D Yhdyntä kumminkin nyt ajoittui tuon mukaan ihan suht. Oikeaan aikaan (eilen illalla touhuttiin). Eikös ne sano, että miehen olis hyvä "pantata" tavaraa muutama päivä, ettei ihan joka päivä harrasta seksiä? Joskus jostain olin lukevinani moista. Jospa tuolla olis nyt sitten joukossa ollut jotain supersimppoja. (onneksi mies ei lue näitä hömpötyksiä) :-D

No, tämä on tätä piinailua... Ei auta taas kun odotella.
 
neljänruusu, niinhän sitä sanotaan että muutama päivä panttausta olisi hyvä. :) tärppi kierrossa meillä oli tosi hankalaa sekstailla "vain" joka toinen tai kolmas päivä. :D muutenki "pelotti" että h hetki menee harakoille. Mutta juuri tästä panttaus + greippimehu kierrosta tuli tärppi. ja mulla myös oli kierto 25 päivää ja me aloitettiin yritys heti menkkojen loputtua. 13.9 alko vuoto ja sit laskurin mukaan ovis 24.9.. kunnon eka haamu plussat 4.10 ja 5.10 ja siitä sitten vain tummeni. eli dpo 10 ja 11. en sit tiedä oliko se ovis tosiaan 24.9.. huomenna on vu ja jännittää kovin. rv 7+2.

mää Jännäilen teidän testejä edelleen, lähetän kaikille suuret tsempit! ♡
 
Mä en vaan saa sitä ovista kiinni. Kn on ihan "ovismainen" eli tosi kaukana, pehmeä ja hieman avoin, samoin noi alavatsan jomottelut. Mutta testi huutanut negaa sieltä torstai-illasta asti.

Onko kellään täällä kokemusta siitä, että ovista ei vaan saa testillä kiinni, ja ovis on silti tapahtunut? Nyt kaipaan siis ihan rehellistä "testasin koko kierron neljästi päivässä negaa ja silti tulin raskaaksi"- kommenttia, että hullu rauhoittuu :D:D No eikai! Mutta ärsyttävää tää on :D Täytyy ens kierrosta aloittaa testailu aiemmin, mutta jos en sillonkaan saa ovista bongattua, niin saa kyllä ovistestit jäädä.
 
Miullakin laskuri näyttäis että 5.11 olis ovulaatio Kierron mukaan ja hedelmällisiä päiviä olis 2.11-7.11. Mut miten ihmeessä nuo oviskivut tuntui jo heti kk jälkeen?? Siis nyt kun oon vuoden ollu ilman ehkäisyä, on kierto tullut taas tutuksi ja joka kuukausi tunnen kyllä ovistyylistä kipua aina toisella puolella. Joskus tuntuu vasta myöhemmin, joskus taas ihan Kierron alussa. Turha ilmeisesti siis laskea ja odottaa aina Kierron puoliväliin??
 
Tiedän toki että se on mahdollista raskautua ihan Kierron alussakun, jotkuthan raskautuvat kuukautisten aikaankin... Mutta ei liene kovin yleistä? En osaa sanoa milloin olen aiempien lasten kohdalla raskautunut, kun en ole päiviä laskenut ja kiertokaan ei ole ihan selvillä ollut.
 
Ei jumalauta, meillä sitte tosiaan on nyt sammasta.. Pääsin kurkkaamaan taaperoisen suuhun ja siellähän oli oikein hienot oppikirjamaiset sammaskatteet. Koitan nyt sitte puolukalla hoitaa ja purra hammasta ko imetän. Yhtä kipeä imettää ko rintatulehuksen aikaan. Kyllä korpeaa..

Theran sulla onki kova paikka miettiä että uskallakko vielä, tsemppiä kovasti ja toivottavasti ylipäänsä saat jonku ratkasun aikaseksi :)
 

Yhteistyössä