Moikka taas... Mie täällä nyt pähkäilen, että mitä jos ovis onkin taas ihan Kierron alussa. Tätä pähkäilyä vaikeuttaa se, etten ostanut ovistestejä kun en niihin missään kierrossa selkeää viivaa ole saanut.
Kierto on siis nyt tasaisesti ollut tuon 25 päivää. Taas heti kk loppumisen jälkeen tuntui ovulaatiomaista kipua oikealla puolella (pe-la) ja eilen tuli hieman rusehtavaa ilmaista vuotoa?? Kuukautiset kuitenkin loppuivat jo alkuviikosta. Tammikuussa muistan viimeksi selkeästi samantapaisen tapahtuman, kk kesti vaan n. 4 päivää ja heti n. Viikko vuodon alkamisesta tuntui oviskivut. Itse olen tunnistavinani ne juurikin toispuoleisesta kivusta munasarjoissa (tylppämäinen kipu, Tärähdyskipu)
Olen Myös miettinyt, että voisikohan miun kohdalla nuo kivut tulla ennen varsinaista ovulaatiota, kun niissä kierroissa joissa olen tikuttanut ovista, saamatta aivan selkeää tummaa viivaa, on viiva kuitenkin ollut vahvempi noiden kipujen jälkeisenä päivänä. Laskurin mukaan myös tämä olettamus voisi pitää paikkansa jos ovulaatio kerta on n. 12-16 pv ennen seuraavia kuukautisia, se tarkoittaisi että olisin hedelmällisin 2.11-7.11 :-D Yhdyntä kumminkin nyt ajoittui tuon mukaan ihan suht. Oikeaan aikaan (eilen illalla touhuttiin). Eikös ne sano, että miehen olis hyvä "pantata" tavaraa muutama päivä, ettei ihan joka päivä harrasta seksiä? Joskus jostain olin lukevinani moista. Jospa tuolla olis nyt sitten joukossa ollut jotain supersimppoja. (onneksi mies ei lue näitä hömpötyksiä) :-D
No, tämä on tätä piinailua... Ei auta taas kun odotella.