Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Hei viisaat kanssapiinaajat!
Kirjoitin tänne kun dpo 3 tuli verestää limaa (anteeksi ällötys) ja siitä iltaan pyyhkiessä jäi oranssia paperiin, sama seuraavana päivänä eli dpo 4, sitten loppu kun seinään. Äsken käydessäni iltapissillä pönttöön tippui veripisara ja paperiin jäi ihan näkyvästi kirkasta verta. Näin ei koskaan ennen ole ollut ja kierto on aika säännöllinen 30-31 päivää. Tänään kp 25 ja dpo 8 siis vasta. o_O Eikai ne vielä ala:cry:
 
Woltille tsempit!

Itse toivottelen huomenia tämmösestä eriteluolasta. Ihan oikeesti, miten kukaan voi pongata ovislimoja, kun sillon tyypillisesti yritetään vauvaa, eli todennäkösesti ei käytetä kumia, eli suurella todennäkösyydellä toosa on parin päivän välein täynnä miehen JUST SITÄ? Tää on nyt pohdituttanut kaks kiertoa mua :D Ennen siis olin kodunnapukan ja limojen perusteella tosi perillä kierrostani, mutta nykyään ilman ehkäsyä mulla on limojen perusteella ovis aina aamusin, about kahden päivän välein.

No enikeis. Ovis siis hyödynnetty :D Aattelin vielä yhteen ovistikkuun pissiä, ihan mielenkiinnosta, että onko se viiva lähtenyt haalistumaan. Mies nauro eilen kotiintullessa, kun hihkuin onnesta sen ovisplussan vuoksi. Aikoo kuulemma kertoa töissä kaikille, että onnellisen vaimon salaisuus on valko-vihreä, n. 8€:n paketti Prismasta. Siinähän sitten miettivät että mikä :D
 
Jasså. Ovisplussa vielä aamullakin. Kauanko ovisplussa näkyy? Vähän lähteestä riippuen mainitaan n. 12-24h ovisplussasta, eli voisko blondin logiikalla päätellä, että eilen saadusta menis ovikseen lähemmäs se vuorokausi ja nyt aamusta saatu vähemmän?
Koska nyt, olenhan sentään vauvakuumeinen hullu, pohdin, että mahtaako tuo eilinen seksi riittää. Tänään illalla ollaan meinaan eri osotteissa (eikä toivottavasti siten harrasteta seksiä :D )

muoks. nytkun pyörittelen tuota, niin tuo aamunen ovisplussa on paljon vahvempi, kun toi eileniltanen. http://aijaa.com/1SYdau
Ylempänä aamunen ja alempana eilinen.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: kismett-
Wolt, mie en kyllä näe... Mutta varhaiset on päivätkin :)

Mie kuumeilen... En osaa sanoa yhtään oliko nuo viikonloppuiset kivut oviskipuja vai ei. Nyt ei oo tuntunut enää... Se rusehtava v-vuoto myös ihmetyttää... Hmmh. No, joka kuukautinen r-testitilaus laitettu eilen...

Toiveet toki korkealla, jos nämä oireilut olisi oikeita, eli ovikseen liittyviä, niin ajoitus ainakin olisi osunut tässä nappiin. Huh, kun jännittää :)
 
Onkohan tää nyt ovis plussa? Tuo viimeinen testi on nyt äsken tehty.

http://aijaa.com/MoKren

Hitto jos on ovis just nyt ku mies on työmatkalla tulee kyllä tänään illalla mutta sitten voi ehkä olla jo liian myöhäistä. Viime talletus tehty perjantaina joten ei taida oikein riittää tänne asti. :/
Tuskin on illalla myöhäistä, jos nyt sait plussan. LH-huipustahan menee se 12-36h itse ovulaatioon normaalisti ihmisellä. Vai onko sulla todettu, että ovulaatio tapahtuisi jotenkin supernopeasti tuon huipun jälkeen? Mulla ainakin menee vähintään se vuorokausi itse ovikseen siitä, kun saan vahvan plussan testiin :)
 
  • Tykkää
Reactions: Välli ja kismett-
Hauskoja päivityksiä tullut:ROFLMAO:
Woltin tilannetta täällä jännäillään:geek:

Täällä menossa kp5. Viime yönä heräsin kovaan vatsan poltteeseen, ihan pisti hikoiluttamaan. Esikoista odottaessa tuli samanlaista, mutta kovempaa poltetta ja juuri yö aikaan. Ja sit omituista, mutta tisseissä tuntuu edelleen sellaista outoa tunnetta, vähän kuin maito nousisi. Ja ne on turvoksissao_O pursuaa liiveistä ulos, ikinä huomannu tuollaista menkkojen aikana. Menkkojenkin luulin jo toissapäivänä loppuvan, mutta jatkuikin, mutta pärjää mainiosti pikkuhousunsuojalla. Vain pari pv tuli runsaampaa vuotoa.
Eilen illalla miehelle totesin, kun laskin laskurilla ovispäiviä, et 9.-17.11 on sitten ahkeroitava:whistle: jos tärppiä ei tällä keinolla nyt tule, otan seuraavalle kierrolle ovistikut mukaan.
 
Tuskin on illalla myöhäistä, jos nyt sait plussan. LH-huipustahan menee se 12-36h itse ovulaatioon normaalisti ihmisellä. Vai onko sulla todettu, että ovulaatio tapahtuisi jotenkin supernopeasti tuon huipun jälkeen? Mulla ainakin menee vähintään se vuorokausi itse ovikseen siitä, kun saan vahvan plussan testiin :)
Ei mitään havaintoa siitä että koska se sitten varsinaisesti tapahtuu. Mulla kun ei ole oikein mitään ovis oireitakaan nykyään. Viime kierrossa sain digillä ovis plussan kp17 ja hommiin päästiin vasta kp18. Ei tuottanut mitään tulosta tosin sehän voi tietysti johtua jostain muusta ettei tärpännyt sillon. :)
 
Tässä kun mietin tuota aamuista kun verta tuli paperiin voisiko se liittyä eiliseen touhuiluun? Touhuiltiin ennen kun mentiin nukkumaan ja en noussut sängystä ylös ennenkun aamulla.. Onko jollakin kokemusta yhdynnän jälkeisestä vähäisesti vuodosta? Nyt ei meinaan ole tullut kun tippa paperiin sen jälkeen?
Onko sulla tunnettavasti paikat hellänä? Mä en osaa oikein sanoa. Sillon dpo 2 touhuiltiin ja dpo 3 tuli tuhrua. Nyt kun eilen tuli kirkasta ni ei oltu touhuiltu edes. Mikä dpo sulla on? Ja tuleeko vielä? (n)
 
Koko aamu mennyt taas Googlettelemalla Terolutien vaikutusta seuraavaan kiertoon, mutta ei ole mikään vastaus vielä tyydyttänyt. Terolutien aikaan saamat menkat loppuivat tuossa viikonlopuna ja sen jälkeen on tehnyt mieli seksiä koko ajan. Huvikseen tein nyt iltapäivällä ovulaatiotestin ja sehän näytti plussaa! Kp 8 (tai jos alkutiputtelut lasketaan niin kp 9). Normaalisti kierto on ollut PITKÄ ja epäsäännöllinen.
Yli vuosi mennyt ilman ehkäisyä näiden pitkien kiertojen kanssa piinaillessa, niin olo on nyt vähintäänkin helpottunut, jos kierto nyt lyhenisi. :love:


http://aijaa.com/7pKfiV
 
Mielenkiintoista CB:n digi ovistesti antoi mulle negan.o_O vaikka tuossa apteekin testissä on mielestäni jo niin vahva viiva että tulkitsin sen ovisplussaksi. No oli miten oli eiköhän se ovisplussa oo ihan nurkan takana vaikka CB negan antoi.. :)
 
Jasså. Ovisplussa vielä aamullakin. Kauanko ovisplussa näkyy? Vähän lähteestä riippuen mainitaan n. 12-24h ovisplussasta, eli voisko blondin logiikalla päätellä, että eilen saadusta menis ovikseen lähemmäs se vuorokausi ja nyt aamusta saatu vähemmän?
Koska nyt, olenhan sentään vauvakuumeinen hullu, pohdin, että mahtaako tuo eilinen seksi riittää. Tänään illalla ollaan meinaan eri osotteissa (eikä toivottavasti siten harrasteta seksiä :D )

muoks. nytkun pyörittelen tuota, niin tuo aamunen ovisplussa on paljon vahvempi, kun toi eileniltanen. http://aijaa.com/1SYdau
Ylempänä aamunen ja alempana eilinen.
Tuli tästä mieleen että mulla ovistesti näyttää plussaa useamman päivän.
 
Enpäs oo hetkeen kirjotellut/lueskellut täällä. Hirveesti saanut ihmiset plussia täällä, ihanaa :LOL: onnea kaikille!
Itse en ole valitettavasti kerennyt näitä vauvantekojuttuja pahemmin miettimään, kun on kauheasti stressiä ja murheita tässä elämässä tällä hetkellä :unsure: nyt menossa kp10, lauantaina varmaan viimeistään tehdään talletuksia. Usko raskautumiseen tässä mielentilassa (ja särkylääkehuuruissa useiden hammaslääkärikäyntien jälkeen.. Ja lisää luvassa) aika heikko, mutta toivotaan että sieltä pärähtäisi joku ilon aihe tähän elämään :) mutta sitä saa nyt vielä pitkään jännäillä.
 
Tein viimeks sunnuntaina raskaustestin, oli vielä selvä plussa. Tein äsken sit uuden, ihan pieni haamulainen enää näkyy. Huh. Jotenkin surullista, mut oon onnellinen et kuitenkin hormooni näyttää laskevan nopeeta tahtia. Ovisplussaa odotellessa! Jos kierto tasottuu heti normaaliksi, ni seuraava ovis olis kierron mukaan ens vkl. Pitäkää mulle peukut pystyssä et ovis pärähtää ens viikolle. (y) Kumpa tärppäis pian ni ei tarvis enää yrittää ja piinailla :(
 
kismett-, joo, mä vähän lueskelinkin, et siihen ekaan ovisplussaan "pitää uskoa" ja lopettaa testaus siihen, koska lh:n poistuminen kehosta on niin yksilöllistä. Ja koska anarkia, niin tein vielä äsken ovistestin, ja plussa sekin. Nyt siis vuorokauden näyttänyt plussaa. Oviskivut kuitenkin on aivan saatanallisen selkeet, eli eiköhän se mennyt just niin, et eileniltanen ovisplussa -> siihen 24h = ovis nyt.

Ovislimatkin on aika vakuuttavat. Ja ne ei kyllä oo enää miehen jäännöksiä! Kaikkee sitä ihminen puhuukin..
 

Yhteistyössä