Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Divinee ajoitus täydellinen (y)

Haaveilija mulla kipeytyy aina oviksen jälkeen nännit enemmän tai vähemmän ja nyt ku oli tero kierto ni kipeyty iha järkysti.
Kaikki niin erilaisia :rolleyes:

Wolt tääl odotellaan sun kuplan tulosta :geek:
 
Huh, crp oli normaali. Reilu 5h päivystyksessä makasin, nyt vuotokin on rauhottunut. En kyllä vieläkään ymmärrä sitä vuodon määrää, ihan jäätävää. N. 3vko sitten hcg oli 12070.7 ja nyt tänään mitattiin uusiksi, oli 2696.3 eli hyvin laskenut, onneksi! Toivottavasti nyt laskis reippaasti et sais yrittää uudelleen. Kivut myös rauhoittui, nyt otin yhden panacodin yötä vasten. Tää laittaa kyllä miettimään, et onko tässä mitään järkeä, mut onneks yks hoitaja vaan kehotti yrittämään uudelleen. Ei kai siinä mitään menetä. Toivottavasti kolmas kerta toden sanoo ja viiminen vauva suotais meille. Onnea plussanneille :love::love:
 
  • Tykkää
Reactions: Darni73
haaveilija24 se on janna miten kroppa voi muuttua. mulla ei aiemmin koskaan ollut mitaan "oloja" ennen kuukautisia mutta kun lopetin pillerit, rupesin esim kipeytyy nannit aina oviksen jalkeen. Aiemmin luulin etta oli ennen ovista mutta se oli aina sen jalkeen (myohemmin kun testailin tikuilla niin tajusin etta jalkeen). Toivottavasti se plussa sulle tulee :)
 
Lisbon ja catharin lämmin halaus teille:love: toivottavasti nopeasti pääsette uuteen yritykseen:)
Pumpulipallerolla olin näkevinäni viivaa, vahvistumista odotellessa(y)
olikos se pupelaattorillakin viivaa(y)
On niin ihana tiirailla noita testikuvia:geek:

Täällä ei muutosta tilanteeseen.. Oireita on, testit näyttää haalean haaleaa viivaa/viivanpaikkaa:( menkat nyt 6:tta päivää myöhässä, kp 31-24/25... Ystävä eilenä tokaisi hänellä menneen kk ennen kuin plussaa testi näytti, joten täällä toivotaan edelleen parasta. Kun nyt tulisi edes ne menkat tai plussa..:unsure: Tänään pitäisi tulla postin mukana liuskoja et pääsis testaamaan.. Nyt ei oo kun digi kaapissa.
 
vohveli3 onpa inhottavaa jos ei mitaan sulla kuulu, ei menkkoja eika testissa mitaan. Toivottavasti ne testit tulee sulle pian niin paaset testailee. Itsehan olin ihan varma ettei mitaan tule nakymaan ja tilasin jo netista lisaa ovistesteja ja raskaustesteja ja pitas tulla joko pe tai ens viikolla. Toivotaan ettei tarvitse niita kayttaa ja voisi lahjoittaa jollekin joka haluaa :)
Ihanaa etta taalta voi kysya mielipidetta asioista :) kiitos typyt, tsemppia kaikille ja viivojen vahvistumisia!
 
  • Tykkää
Reactions: vohveli3 ja Darni73
vprinsessa itse olen jotain nakevinani tuossa ylemmassa testissa.. toivottavasti siita vahvistuu! Mulla ei muuten eilen ees herkka tikkutesti nayttanyt niin selkeesti kun toi clear blue. Ja sit rupesin muutenki epailee etta ehka ne tikkutestit nayttaa mulle aina vaan viivanpaikkaa :D mutta tuo kylla nayttais haamulta, ainakin mun silmaan.
 
Mulla on sama juttu, että noi tikkutestit jotenkin tuntuu näyttävän aina jotakin viivaa.. o_O

Mutta nyt toi rfsun tikku oli selkeästi punainen, kun se kuivui kokonaan.
Pc:tä en malttanu vielä tuhlata, enkä apteekin puikkoa :p
Säästän ne huomisaamuun ja illalla on pakko vielä testata noilla tikuilla.. :)

Pitää varmaan hommata parempi kamera, että saa paremmat kuvat, kun noi puhelimen kuvanlaadut on aina jotenki vinksallaan..o_O
 
olen aika hatailija.. tietty piti menna digi ostaa (ostin 4). Ja sitten 2-3h pidattelyn jalkeen testasin ja oli nega. Nyt sita mietin etta ehka se puikkotesti naytti vaarin? vai oonko nyt ihan liian nopeeta kokeillu testata digilla.. no eikai tassa muu auta kun odotella jos ne kuukautiset alkaa.
 
Lisbon ja Catharin syvät pahoittelut. Toivotaan että seuraava tulisi syliin asti :(

On paljon viivoja että ei tahdo enää muistaa kelle kaikille niitä on tullut ja ketä olen jo onnitellut. (y) Mutta viivallisille oikein paljon tarrasukkia! :love:

Pumpulipallero viiva ON vahvistunut ja tuollaista hailukkaa viivaa tuo testi antoi mulle samoilla päivillä kun sulla. Vahvistui siitä kyllä. (y):love:

Muillekin oikein paljon tsemppiä plussan ja oviksen metsästykseen!

Ja uudelle kierrokselle joutuneille myös halit sekä kärsivällisyyttä! :love:
 
olen aika hatailija.. tietty piti menna digi ostaa (ostin 4). Ja sitten 2-3h pidattelyn jalkeen testasin ja oli nega. Nyt sita mietin etta ehka se puikkotesti naytti vaarin? vai oonko nyt ihan liian nopeeta kokeillu testata digilla.. no eikai tassa muu auta kun odotella jos ne kuukautiset alkaa.
Tee aamupissasta. on tuossa vaiheessa tujumpaa vielä. :love:
 

Yhteistyössä