Kiitos unna1 kuvasta Sitä ajattelinkin, että aika tumma tuo mun 2-3 on, hyvin voisi olla että jos olisin odottanut testin kanssa huomiseen niin olisi jo 3+, eli tuskinpa tässä kantsii panikoida?
Älä panikoi Kaikilla kuitenkin nousee omaan tahtiin hcg ja näkyy virtsassa erilailla. Tarrasukkia pienelle!Kiitos unna1 kuvasta Sitä ajattelinkin, että aika tumma tuo mun 2-3 on, hyvin voisi olla että jos olisin odottanut testin kanssa huomiseen niin olisi jo 3+, eli tuskinpa tässä kantsii panikoida?
Kiitos unna1 kuvasta Sitä ajattelinkin, että aika tumma tuo mun 2-3 on, hyvin voisi olla että jos olisin odottanut testin kanssa huomiseen niin olisi jo 3+, eli tuskinpa tässä kantsii panikoida?
mikä dpo? mulla tuli kiinnittymisvuotona limaverivuotoa.Onnea pumpulipallero
Nyt tapahtuu jotain, ehkäpä kiertopäivien uusintalaskemisen suuntaan Aamulla tuli pyyhkiessä sellainen lima/valkovuotoruskeahkoklöntti (anteeksi tarkka kuvaus) paperiin. Ja nyt ei tuu mitään. Menkat yleensä alkaneet kunnon alavatsa jomotuksella sekä pillerien aikaan & edellisissä kierroissa. Nyt tuntuu oudolta nivusissa ja unne vetää jotenkin tuonne takareiden yläosaan/pakaran alle. Onks teil ollu tällaista?
Dpo:sta en ole varma, tikutellut en ole kp 32-24/25 menossa.mikä dpo? mulla tuli kiinnittymisvuotona limaverivuotoa.
Myöhäisempi ovis ja kiinnittymisvuoto?Dpo:sta en ole varma, tikutellut en ole kp 32-24/25 menossa.
Mä todella toivoisin juuri tuota! Ei auta kun odottaa ja katsoa mitä päivä(t) tuo tullessaanMyöhäisempi ovis ja kiinnittymisvuoto?
Mulla alko syyskuussa kans dpo 3 sama homma ja sitä vähäistä ruskeaa v.vuotoa tuli varmaan ainakin neljä päivää putkeen. En yhtään tiiä mitä se oli, mutta dpo 11 tein silloin plussatestin, joten oletettavasti se oli hyvä merkki ainakin mulleHmm tänään on dpo 3 ja tuli pyyhittäessä ruskean sekasta v.vuotoa? Mitä tää nyt meinaa? Menkat? Välil tulee ihan menkkamaisia alavatsakipuja.. Osaako joku sanoo?
Just tuollaista, täällä kans tuli testikuppiinkin. Vähän tulee vuotoakin, just sillai tiputtelemalla, mutta se sellaista laimean näköistä rusehtavan punaista. Pikkuhousunsuojalla pärjää hyvin. Tää tuntuu jotenkin oudommalta kahteen edelliseen kiertoon verrattuna.. Kun nippailee edelleen munasarjojen kohdalta+muut tuntemukset. Hämmentävää.. Mä oon vähän sellai kaikkimullehetinyt-tyyppiä enkä tällaisesta "välimuodosta" tykkää nyt yhtäänWolt täällä peukut pystyssä!
Vohveli mä kun plussasin viime hoidossa niin virallisena testipäivänä alkoi tiputtelu, tuhru. Se oli alussa just sellasta ruskeaa hiutaletta, ihan ku ohuen ohutta paperisilppua pöntössä, tuli testikuppiinkin. Varmaan vanhan limiksen rippeitä. Mulla toki tuhru jatkui siinä about rv9 asti mutta niitä hiutaleita ei tullu ku alussa.
Must se oli niin hauskaa kun ne siellä luontaistuotteiden kanssaBussia odotellessa että pääsee kotiin testaamaan.
Ai joo testit on nykyään sitten kortsujen luona s-marketeissa. Ei enää luontaistuote puolella