Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Voi kauheaa Theran, mitä oot joutunut kokemaan :(. Paranemisia ja voimia sinulle <3

Kauniina päivänä tuut, haamuhan se siellä pilkottelee (y) Mitkä on sun dpot?

Sweenylle lle hurjasti onnea ihanista ultrakuulumisista :love:

Mandala, mä kans ajattelin mennä 7+ viikolla ultraan eli aikalailla samoihin aikoihin kun säkin. Jo tosiaan piiiiitkät on varmasti viikot sitä odotellessa. Jännitetään yhdessä :)
 
  • Tykkää
Reactions: Mandala
Eilen illalla tuli pc:n apteekin omaa vahvempi haamu. Aamulla piti tehdä vielä testi, mutta taisi muuttua kp 34/35 muuttuikin 1/35 sen plussan sijaan. Täti tuli siis kylään 2 päivää aikaisemmin kuin piti :unsure: Epäilen itse kemiallista, se selittäisi kierron aikaistumisen...


No, nyt ainakin tiedän että kroppa toimii, yritystä oli :) Tässä kierrossa syötän vitamiineja myös miehelle :D Ovulaatiotikkuja pitäisi varmaan tilailla...
 
Viimeksi muokattu:
Theran Minulla kerran oli hemppa 70 ja verensiirrolla nostettiin sitä päälle 100 hetkessä. Minulla on krooninen anemia, niin sen vuoksi tullut tuotakin kokeiltua :/
Sinulla on kyllä todella hieno asenne <3

Kiitokset onnitteluista :)
 
kaaliperhonen voi kökkö :( sulla oli niitä oireita vaikka kuinka paljon että voi ollakin ollut kemiallinen!

Khloe jännääääää kääk :D enpä ole sinne asti koskaan aiemmin päässyt että oishan se mahtavaa päästä nyt näkemään! harmi vaan jos mies ei pääse duunin takia mukaan niinku tällä hetkellä näyttää. Voi kunpa voisi kelata aikaa sen parisen viikkoa eteenpäin :unsure:
 
  • Tykkää
Reactions: Khloe
Theran Minulla kerran oli hemppa 70 ja verensiirrolla nostettiin sitä päälle 100 hetkessä. Minulla on krooninen anemia, niin sen vuoksi tullut tuotakin kokeiltua :/
Sinulla on kyllä todella hieno asenne <3

Kiitokset onnitteluista :)
Olin vuotanut vatsaonteloon 1.4l verta. Sain siis verensiirron jo leikkaussalissa. Olis muutoin vielä huonompi. Mä en tiedä mitä ne meinaa että siirtääkö ne lisää.
 
Olen uusi täällä joten en oikein vielä ole ihan kärryillä, mutta moi kaikille.:) Lopetin e-pillerit hiljattain ja tarkoitus siis raskautua. r-testi tehty kp29 oli negatiivinen.=/ mitä tuumaatte voiko vielä muuttua positiiviseksi? Vai vaikuttaako e-pillerit vielä taustalla. typerää ehkä nyt jo toivoa raskautta kun vasta ensimmäinen pilleritön kierto.
 
Jaa hyvä kysymys ei mit havaintoa.
:oops:
Joko kp 35/28 tai sitten 8/X... mulla tuli 4-5pv ennen normimenkkoja jotain outoa vuotoa...luulin et ois menkat mut oli niin snadit (tiputtelua?) Ja oireet ois...
Toi on vaan tunnin pidätyksellä...
Arvaa mitä. Mun pc antoi äsken (2h pidätyksellä) ihan samanlaisen haamusen :eek: - ja mulla alkoi tiputtelu-tuhruttelu (pyyhkimällä, housuihin asti ei "yllä") ekaa kertaa elämässä tänään ja kaksi päivää aikaisemmin (täti ei koskaan ole tullut kylään etuajassa!) kuin mitä odotin. Oireet ei ole (vielä) kadonnut; Edelleen väsyttää, tissejä aristaa (kainaloista) ja nännejä kirvelee. o_O Googlettelin kanssa tuosta kiinnittymisvuodosta ja ainakin teoriassa olisi mahdollista, että sellainen olisi vielä dpo 11-12, jopa 13...
 
  • Tykkää
Reactions: Khloe ja Wolt
Theran hui oot kyllä saanu kokea kovia nyt.. Ihanalla asenteella meet kuitenki :)

Kaunis päivä ihanko siinä jotaki näkyis, on vaan niin epäselevä kuva ettei saa silimä kiinni. Toivotaan jotta vahavistuu (y)

Ja Wolt, sulla kans näyttäs jotaki olevan. Just silleen ettei selevästi näy, mutta ihanko? Toivotaan :love:

Kismett tervetuloa! Mie en ossaa sanoa mittään nuista pilleriasioista ko en oo ikuna niitä syöny.. Mutta sen mie ossaan sanoa että niin kauan ko ei oo menkkoja, on toivoa ;)

Mulla oli ovistesti nega, hyvin kuitenki väriä. Vaan ihime punertavvaa vuotoa tuli aamulla aika runsaastikki. Aattelin että joskohan ne menkat starttailis, mutta sitte se tyssäs ja taas on ihan kuivaa. On tämä hommaa!
 
Kauniina: kyllä tuossa alemmassa näkyy huonollakin näytöllä jotain varjoa! (y)

Kismett onko sulla tullut tyhjentymisvuoto pillereiden jättämisen jälkeen? Onko sulla siis mitään hajua kuinka pitkä sun luomukierto voi olla? On vaikea arvioida onko kp29 sitten myöhäisessä vaiheessa kiertoa vai ei :)

Kaaliperhonen jännäks menee (y)
 
Kääk anteeksi etukäteen jos en muista kaikkee kun en päivällä päässy lukemaan.

Sweeny onnee sykeestä!

Theran..ei hemmetti :eek::cry:. Ihan hirveä juttu..onneks nyt menit sinne lääkäriin. Hirmuisen paljon voimia ja paranemista. Aika uskomattoman kamala tuuri täytyy sanoa :(

Kaaliperhonen. Jännäks menee..Mullakin on tullu ainakin kahdessa luomussa vuotoa menkkojen alkupv mutta koska se ei yltyny ja lämmöt pysyi tapissa tajusin tehdä testin joka oliki plussaa. Kaikki on mahdollista.

Wolt..mun puh ei näy mutta kuten olen sanonu mun puh ei oo tehty haamujen katseluun :D
Kauniina päivä tuut, samat sanat sinne.. mutta jos livenä näkkyy niin peukut!
 

Yhteistyössä