Onnea Sweeny, voi hitsi miten hienoa ja ihan varmasti tunteet aivan pinnassa <3
Kauniina Päivänä Tuut kyllä siinä jotain tosiaan näkyy, vahvistumisia
Kauniina Päivänä Tuut kyllä siinä jotain tosiaan näkyy, vahvistumisia
Olin vuotanut vatsaonteloon 1.4l verta. Sain siis verensiirron jo leikkaussalissa. Olis muutoin vielä huonompi. Mä en tiedä mitä ne meinaa että siirtääkö ne lisää.Theran Minulla kerran oli hemppa 70 ja verensiirrolla nostettiin sitä päälle 100 hetkessä. Minulla on krooninen anemia, niin sen vuoksi tullut tuotakin kokeiltua :/
Sinulla on kyllä todella hieno asenne <3
Kiitokset onnitteluista
Ihan kun jotain olis. mikä dpo?
Jaa hyvä kysymys ei mit havaintoa.Ihan kun jotain olis. mikä dpo?
Olisko ollut kiinnittymisvuotoa?Jaa hyvä kysymys ei mit havaintoa.
Joko kp 35/28 tai sitten 8/X... mulla tuli 4-5pv ennen normimenkkoja jotain outoa vuotoa...luulin et ois menkat mut oli niin snadit (tiputtelua?) Ja oireet ois...
Toi on vaan tunnin pidätyksellä...
Mahdollisesti muuten nyt kun sanoit..Olisko ollut kiinnittymisvuotoa?
Arvaa mitä. Mun pc antoi äsken (2h pidätyksellä) ihan samanlaisen haamusen - ja mulla alkoi tiputtelu-tuhruttelu (pyyhkimällä, housuihin asti ei "yllä") ekaa kertaa elämässä tänään ja kaksi päivää aikaisemmin (täti ei koskaan ole tullut kylään etuajassa!) kuin mitä odotin. Oireet ei ole (vielä) kadonnut; Edelleen väsyttää, tissejä aristaa (kainaloista) ja nännejä kirvelee. Googlettelin kanssa tuosta kiinnittymisvuodosta ja ainakin teoriassa olisi mahdollista, että sellainen olisi vielä dpo 11-12, jopa 13...Jaa hyvä kysymys ei mit havaintoa.
Joko kp 35/28 tai sitten 8/X... mulla tuli 4-5pv ennen normimenkkoja jotain outoa vuotoa...luulin et ois menkat mut oli niin snadit (tiputtelua?) Ja oireet ois...
Toi on vaan tunnin pidätyksellä...