Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Tirppunen, siis r-testiin saitkin viivaa:):)


joo eilen vielä tuli selvä mutta haalea viiva.
Tänään nega/viivanpaikka.
(mietin jos olis pysynyt tasavahvana tai voimistunut niin olisin käynyt mittauttaa hcg, mutta eipä tarvi.)

ketutus on laantunut ja tsemppi fiilis päällä uuteen kiertoon! :)
 
Tsemppiä päivän ultriin. :)

Mandala mulla oli 3+ lähes sama kuin sun toi 2-3. :) toivotaan että kaikki hyvin menee. Sekään ei ole mikään tae että ei olisi mitään vuotoja et kaikki menisi hyvin.Tai vuodot olisi merkki etttä jotain on vialla.
Verikokeesta.. Luulen että saat hyviä lukemia jo. <3

Tirppunen onnea uuteen kierrokseen! Toivottavasti olisi se kierto. :)

Mä en oo ihan varma vielä liitytäänkö yrittäjiin.. Edellinenkin lapsukainen vielä sisällä. Mietitään kunhan tästä tokenen.

Onnea aamu testaamisiin!
 
Tirppunen, voi harmi :( Mä jo ajattelin et olisko ollut kiinnittymistä tai valemenkat jos viiva olis pikku hiljaa alkanut vahvistumaan.
Mut jospa seuraavasta sitten (y)

Mandala, onpa jo vahvat viivat digissä, varmaan ihan hilkulla jo 3+ :)

Mä sain tänään aavistuksen eilistä vahvemman viivan pc:n liuskaan joten nyt koitan relata ja olla pari päivää testaamatta (tai niinhän mä luulen...)
Milloin uskaltaisi tehdä uutta digiä jos haluis saada sen 2-3? Nyt siis dpo 15, nega tuli digillä vielä dpo 11 ja sit dpo 13 sain sen raskaana 1-2.

Mäkin mielellään hengailisin vielä täällä teidän kaa, jos vaan sopii? :oops: On vähän epävarmat fiilikset vielä ja täällä on niin upea ja tsemppaava porukka että tuntuu mukavalta täällä kirjoittaa.
Ja muutenkin mä niiiiin tykkään tiirailla muiden viivoja :love:
 
Hyvä Khloe että viiva on vahvistunut!! Toivottavasti kaikki menee nyt hyvin :)

Tuota omaa digin tummuutta mietin myös, mutta tuo oli eilisen testi joten ehkä tummunut kuivuessaan tms koska eikös se raja 3+ tulokselle oli kuitenkin aika korkea ja mä tein tuon testin dpo15. Noh kohta verikokeeseen ja iltapäivästä saan tulokset varmasti taas.

Täältä on kyllä tosiaan vaikea pysyä poissa ihan samojen syiden takia mitä Khloe sanoi :)
 
  • Tykkää
Reactions: Khloe
Minua ei ole koskaan häirinnyt jos täällä on odottajia ollut kommentoimassa. Ei silloinkaan kun itsellä ei meinannut plussaa tulla kun en koe että se toisen odotus olisi minulta pois. Ja jos tekee pahaa niin se on mun ongelma ja pysyn sitten pois palstalta. Menette sitten eteenpäin kun olette valmiita. <3
Johan se nähtiin että maitojunalla itsekin odottajista tulin pois kun niihin uskalsin jotain kirjoittaa. Ei olis pitänyt.. Varmaan kirosin tämänkin raskauden.

Minusta on myös kiva jännittää muiden viivoja.
 
Digin viivat enemmänkin haalistuu kuivuessaan, huomasin kun otin kuvan siitä juuri avatusta 1-2 testistä ja myöhemmin vertasin samoja viivoja kuvaan niin kuvassa oli paljon tummempana.

Tällaisen löysin netistä, missä on digin eri tulosten viivojen vahvuudet. Ehkä vähän ihmettelen tuota negan viivoja kun itsellä negassakin on ollut enemmän väriä kuin tän ohjekuvan mukaan olisi.
http://aijaa.com/A4qjt1
 
Theran voi että, mulla ei sanat riitä kertoon kuinka pahoillani oon :( Hui kauhea. Sulla on kyllä mahtava tsemppi päällä.

Tammityttö ihan mieletön runo, mie täällä itkeä pillitän ko kuvittelen minkälaista olis menettää syntymätön lapsi, tuossa muutamassa rivissä tuli aivan käsittämättömän upeasti se fiilis esille!

Mandala mulla tuli pikkukakkosesta lusikallinen ihan kirkasta verta 5+jotaki ja olin kyllä aivan maani myyny. Mutta onneksi oli harmitonta. Pitkään meni sen jäläkeen että ei pelottanu vessassa käynti ko aina piti kurkkia pöksyihin..

Minustaki on aivan ok että oottajat jäkittää täällä, kukin siirtyy ko siltä tuntuu ja minun puolesta voi kertoa kuulumisia vaikka vielä synnäriltä ;)

Mulla tuli ovistestiin taas kivasti väriä kahen blankkopäivän jäläkeen. Mutta että kävi kuseminen kipeää! Onko se väistämättä merkki pissiitistä? Voiko sen hoitaa kotona jos syö vaikka hedelmiä kovasti vai onko pakko hommata antibiootit? Ei oo meinaan ollu ko kerran elläissäni pissatulehus ja se oli sillonki ehtiny jo ylemmäs ja oli niin kipeä ettei jääny huomaamatta.
 
  • Tykkää
Reactions: Mandala
Mandala. Ymmärrän huolesi mutta näissä hoitoalkuisissa vuodot on melkein sääntö ku poikkeus. Eiköhän kaikki oo ok :)

Pupelaattori. Vetäise c-vitskutabuja kourallinen ja jotain oikeaa puolukka tai karpalomehua/marjoja. Joskus myös emättimeen laitettavat maitohappobakt.auttaa. Virtsistuntemus voi tulla ihan jos on vaikka seksissä ärtyny pissaputken suu yms.

Khloe juu noi viivat on vähä sellaisia et niitä ei kauheasti kannata pohtia. Negoissa tulee joskus aika selvästi kolme viivaa, itselläkin jotka ei edes paljon eroa siitä 1-2 testistä. Mutta ku noi viivat toimii miten toimii ja testiä ei ehkä oo tarkoitettu avattavaks ja analysoitavaks :rolleyes::whistle:.. Toki niin tekee täällä varmaan kaikki mut sit menee ehkä liian stressihommiks.

Ja joo muakaan ei missään nimessä haittaa odottavat täällä. Kun kuitenkin pääsääntöisesti kaikki kirjottaa hyvässä hengessä ja pikemminkin "pelko" takapuolessa eikä elvistele tai hehkuta mitenkään ylimielisesti. Ymmärrän et sellanen vois tuntua monesta yrittäjästä pahalle ja tulla sellanen olo että kirjoittakaa muualla. Mutta kenenkää jutut täällä ei oo aikanaan mua häirinnyt tai loukannut millän tavalla, päinvastoin.
 
  • Tykkää
Reactions: Khloe ja Mandala
Pupelaattori sitruunamehu siitä tiivisteestä tai karpalomehu.tai sekoitat molempia. Helpottaa oireita huomattavasti.

En nyt tiedä tsempistä.. Kyllä kyyneeleet vaan eilen valu kun viimeisestä ultrasta tulin ja itkuun purskahdin kun hoitaja kysyi miten voin.. Isommat lapset vaan ihan älyttömän huolissaan. Laittoi 14v tyttö eilen illalla viestin että älä kuole.. Vaikka olin kertonut miksi jouduin sairaalaan.

Milloinkas se tammitytön vauvan istutus on?
 
Digin viivat ainakin minulla tummenivat tooosi paljon siitä mitä ne oli heti testin tuloksen jälkeen, kun avasin ja annoin olla.

Theran Itku pääsi kun luki kuulumisesi :( Toisaalta tietysti hyvä, että nyt siellä on tilanne tiedossa, mutta ei sen olisi tarvinnut noin päin mennä. Voimia sinulle <3

ON Hcg oli eilen jo 12857 eli taasenkin hyvin noussut. Mutta tän päiväinen ultra sitten peruuntui, koska lääkäri oli sairastunut.
Seuraava vapaa aika vasta ensiviikon perjantaille.
En suostunut tuomiooni ajan suhteen, vaan soitin äitipolille ja kerrottuani tilanteen ja minkälainen lääkäri nla puolella minua on ultraillut ja minne asti aika menisi, niin antoi huomiselle aamulle ajan ja nyt pääsee äitipolin lääkärin syyniin.
Nyt pelottaa sitten aivan sairaana koska tiedän, että ko. lääkäri on tosi pätevä ja se kyllä löytää jos on mitään mitä löytää edes tuolla massussa.
 
Pupelaattori, soita terveysasemalle ja pyydä lähete pissanäytteeseen. Ei se välttämättä tulehdus ole, mutta kannattaa se tarkistaa.

Theranille hali.

Minusta on mukava lukea jo pitemmälle ehtineiden eli odottajien kuulumisia ja tuntemuksia.

Ajattelin itse, että nyt vaa kokeilen, että pystyykö nelikymppinen endometrioosinen vielä lisääntymään ja jos ei niin sitten ei. Nyt huomaan, että alkaa kyyneleet valua, jos näen vauvoja tv:ssä. Eihän tässä ole kuin vasta kolmas kuukausi yrittämistä menossa, joten katsotaan. Mutta en minä näköjään pystykään suhtautumaan asiaan niin hälläväliämeiningillä kuin luulin.
 
No niin, hätähousut ja himotestaajat, kokeneet viivanbongaajat ja muut :D Viivalasit päähän :geek: ja näitä kuvia kohti. Näettekö saman kuin minä, keltanokka? :confused:

Alkuperäinen kuva: http://aijaa.com/4RMF3O

Hieman kontrastia lisätty: http://aijaa.com/rEzDGo

Eilen otettu, iltapissasta 2,5h panttauksen jälkeen. Eilen oli siis kp 32/35, dpo oli 12... Tätiä en odota saapuvaksi siis ennen kuin perjantaina. Ja tuo on apteekin testi, pc:n haamua en saanut kiinni puhelimen kameralla.:unsure: Antaako apteekin oma viivanpaikkoja?
 
Pikaista paranemista taas Pupelaattori, toivottavasti menee ohi, virtsis on niiiin ärsyttävä :mad:

Theran voi toista :unsure:

Kaaliperhonen tuossa kontrastikuvassa näen kyllä jonkin varjon. Näkyykö se paljain silmin?
Kyllähän se varmasti näin aikaisilla päivillä olisi hyvä saada aamupissasta otettua kun iltapissa voi olla jo sitten niin laimeeta.
 
  • Tykkää
Reactions: kaaliperhonen
Kiitos neuvoista :) Juopasen ens alakuun sitruunamehutiivistettä ja syön nuo mandariinit pois.

Kaaliperhonen mie oon ainaki saanu apteekin omalla ihan tässä lähiaikoina semmosta viivaa että tarttu kameraanki enkä ole raskaana. Toivon että tuo sinun on sitä itteään ;)

Tammityttö voisko se ärtyny virtsaputken suu tulla viiveellä seksin jäläkeen? Hommailtiin toissailtana viimeksi, eilen ei ollu mittään pissioireita. Nyt kyllä joka pissa sattuu.
 
  • Tykkää
Reactions: kaaliperhonen
Voi Theran, ma olen niin pahoillani :cry: puolestasi. Voimia koitokseen ja toivottavasti kaikki menee ok osastolla.

Onnea kaikille plussanneille (y).

Omaa napaa, sigh, nyt taytyy kysya neuvoa (n).. Miten teilla, joilla on ollut kemiallinen, on seuraavat menkat tulleet? Ma tietty olisin olettanut, etta vuodon alusta olisin aloittanut "normi kierron". Vuoto siis viime kuussa alkoi 4 pvaa ennen normi menkkoja, ja silla laskennalla olis tanaan pitanyt alkaa. Mut, ovista ei nayttanyt tulevan lainkaan, ja nyt ei ole menkoista merkkiakaan :eek:

Nyt taalla kovasti ihmettelen, tarttisko alkaa testaamaan, vai odottaa muutama paiva kierron "normalisoitumista"?
 
Ai niin, Pupelaattori, Mulle aikoinaan nuorena tyttona sotilaskodin johtajatar neuvoi, etta puolikkaan sitruunan mehu noin puoleen litraan vetta 2 krt paivassa kunnes oireet ohi. Ja taytyy sanoa, se todella toimii. Ja tarkeaa on muistaa juoda erittain runsaasti (vaikka sita haluais valttaa kun pissimnen sattuu). Mita enemman juot, sita parempi. Vahainen juominen yleensa johtaa tulehduksen pahenemiseen ja pian alkaa pissaamaan verta.
 
  • Tykkää
Reactions: Mandala
En oo (vielä) himotestaaja, hätähousu kylläkin ja tykkään piinata muiden puolesta. :whistle:

kaaliperhosella sen verran aikaiset päivät ettei välttämättä iltapissasta näy vielä. Seuraava sitten aamulla! *laittaa viivalasit takaisin naulakkoon odottamaan*
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä