Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Iso halaus kaikille <3
Toivottavasti teillä muillla on onni matkassa ja plussat pysyviä. Saatte sen tuhisevan nyytin syliin asti.

Täällä osastolla vaan on kurja olla kun synnyttäneiden osasto on viereinen käytävä ja vastasyntyneiden itku kuuluu huoneeseen asti. :(
 
Theran, oon niin pahoillani teidän puolesta :(

Hitto kun tää sivu tökkii. Ei muka taas uusia viestejä oo tullu koko päivänä..

Jännittää kyllä ihan pirusti huominen ultra. Tosi kovia menkkamaisia kipuja ollu pari päivää.. Sori kun täällä vielä pyörin, mutta kun ei vaan osaa oikein uskoa että raskaana olis. Ehkä huomenna pysyy alkaa vihdoin odottamaan.
 
Mimmille tsemppiä huomiseen ultraan!!

Tirppunen, siis r-testiin saitkin viivaa?:)

Wolt, mulla tulee melki neonkeltasta jos juon Beroccaa.

Joku kyseli Apteekin ultrasta, mä suosittelen! Mulla näytti jo selkeesti väriä päiväpissasta tehtynä kun samana aamuna pc:tä oli saanut vielä käännellä ja tihrustaa, dpo 10 :)
 
New
Täällä oli viime torstaina dpo 10 ja negaa näytti testi, dpo 11 perjantaina pikkareihin ruskeaa emätineritettä- Kuukautiset alkavat ajattelin. eivät alkaneet. sunnuntaina testi plussa! <3 Nyt ei vieläkään vuoda. nyt dpo 14 menossa. ei oireita! päänsärkyä ei muuta. mut happy me :) puoli vuotta yritettiin nyt tätä toista. Toivottavasti pysyy kyydissä.
 
Voimia Theran :(

Mulla tänään ultra, soittelin neuvolaan perjantaina ja täti meinas, ettei voi näkyä niin aikasin testissä. Oli joku sijainen..No mennään nyt katsomaan mikä tilanne, todennäköisesti ei vielä ole paljon katseltavaa.
 
Huoh yöheräämiset pissalle rules :whistle::sneaky:
Tein tuossa ovistestin niin on kyllä kirkuvan tumma testiviiva verrattuna kontrolliviivaan. Aika tumma tuo one step testi myös mutta ei kyllä yhtä vahva kuin kontrolli, pitää tehdä töissä yks PC sitte vielä tarkistuksessa.

Mutta eipä tästäkään aamusta jännitystä puutu, silmät ristissä sitte pöntöllä tajusin että ruskeaa pikkuhousunsuojassa, sekä haaleasti pyyhittäessä (n) ei sinällään vielä niin pahasti säikäyttänyt kun menkat ois nyt pari päivää myöhässä jos ois tulossa ja koska se ei ole punaista vaan ihan ruskeaa. Mutta taidanpa mennä sinne verikokeeseen jo tänään..

Avasin eilisen 2-3 digin että näen minkälaiset viivat:
http://i.imgur.com/OwA23Uj.jpg

Toivottavasti Theran siellä osastolla menee kaikki hyvin tällä hetkellä :unsure:
 
Viimeksi muokattu:
Mandala. Noihan on jo lähes 3+ viivat. Mä tein sillo sen 2-3 testin keväällä kun oli 4+2 menossa ja ne sisukset oli paljo haaleammat. Mutta niin eihän ne viivat eikä mitkää mitään takaa mutta haluaisin vaan sanoa tällä sen että mun mielestä kaikki noin niiltä osin näyttäis hyvälle <3
 

Yhteistyössä