Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Hyvää alkanutta viikkoa arvon kanssa tikkuilijat ja isot jaksuhalit kaikille niitä kaipaaville, erityisesti sweeny ja theran! Ja tirppusellaki tais alkaa vuoto..:( ja kaaliperhonen! Nyt kyllä tikkuja kehiin!;) ja tammityttö, kohtahan sinäki pääset taas toivottavasti piinailemaan(y)
Ja sitten minuun itseeni.... kotona oli vaan huonoja testejä (r-keijun herkkiä, jotka ei näytä mitään) niin kävin ostaa työmatkalla vaan kolme:ROFLMAO::LOL: pakettia pc:itä.. parin tunnin piätys ja haamu!!!!!:love: iiikkss!!! Dpo 11 ja kp 26/30.. jospa tää nyt pysys matkassa!!!
 
Viimeksi muokattu:
Heippa!
Liityn joukkoonne :)
Mulla viime menkat ollut 8.8 ja nyt jo viikon myöhässä , raskaustestejä oon tehnyt monta, pregcheck liuska ja puikko haamuilee, apteekin omaan viivanpaikka....
en taidaluottaa enää mihinkään testeihin kun nykyään mmoneen luottotestiin tulee viivanpaikka.... cp:hen tuli testiajan sisällä ja apteekin omiin jälkeen.
Tein myös jonkun uuden apteekin ultra testin ja tuleeko siihen viivanpaikkaa?? Outoa on, liekkö ressi
sit tehny tepposet..
turhauttaa! 20150911_111633-1.jpg
 
  • Tykkää
Reactions: Theran
Kyllä mä näin kuvan. Oikeasti tää uus palsta on ihan kummallinen. Välillä esim puhelimella näen mutta tietokoneella en.. :rolleyes:

Itse kuvassa mä en valitettavasti näe mitään ainakaan tällä kännykällä kun on sen verran hämärä kuva :unsure:
 
Moikka!
Ajattelin tulla kysymään teiltä testailijoilta eräästä ilmiöstä jonka kohtasin aamulla. Elikkä pienenä himotestaajana tein testin tänä aamuna, vaikka tiedän, että harmikseni en ole raskaana. Tein rfsun testin ja sain kontrolliviivan lisäksi pienen viivan tapaisen, mutta aivan liian lähelle kontrolliviivaa. Kuvaa en saa lisättyä, mutta ymmärtäisiköhän joku kuvailusta kuitenkin mitä haen takaa. Mistä ihmeen jäljestä on kyse? Apuva :D
 
Mils mä muistan nähneeni tällä palstalla jonkun kuvan rfsu testistä missä viivat oli ihan lähekkäin toisiaan mitä ne normaalisti ei ole. En kyllä muista ollenkaan kertoiko tämä henkilö sitten miten lopulta kävi, tuliko menkat vai ei.
 
  • Tykkää
Reactions: Mils
Kiitos Mandala vastauksestasi! Aika jännältä tämä kyllä tuntuu. Ehkä joku virheellinen erä tai jotain? Kuitenkin kun nyt olen vasta kp 11 kohdalla niin raskauskin on hyvin epätodennäköinen. Kiinnostaisi vain tietää mikä lie floppi tuo testi oli :)
 
Mils mä muistan nähneeni tällä palstalla jonkun kuvan rfsu testistä missä viivat oli ihan lähekkäin toisiaan mitä ne normaalisti ei ole. En kyllä muista ollenkaan kertoiko tämä henkilö sitten miten lopulta kävi, tuliko menkat vai ei.
Hep! Mulla oli tällainen testi ja se oli kyllä niin nega kuin olla voi, sillä menkat alkoi ihan kellontarkasti. Etsin sen kuvan ja lisään sen tähän, hetki :)


Ja lyhyt omanapa: Illalla kuvasaastetta, en ehdi siirrellä puhelimesta nyt mitään koneelle. Haen vielä apteekista yhden testin, uhraan sen illalla ja pc:n aamulla.
 
himotestaaja ei vain kykene kävelemään kaupassa r testien ohi, ilman että kahmii niitä kauhuissaan ostoskoriin...jos ne vaikka loppuu tai jotakin?!?!

no ei vaiskaan..mutta pakko oli ostaa niitä kökköjä rfsu testejä 1 loota ja kyllä, heti alko piirtymään viiva, vaikka siis vuodan.. :(

pitäs nyt tosiaan ajatella että hyvä että jotaki on tapahtunut oikeaan suuntaan..
 
Mäkin olen kerran saanu hoidoissa sillä CB plusmiinus tikulla sellasen roskisviivan ja hcg oli alle 2 eli ei ollut mitään yritystäkään.

Mils mäkin muistan sellasen "viallisen " rfsun täältä..

Kaaliperhonen kivaa :) kuvia.

Oma olo on kaksjakoinen. Yks pitkäaikainen lapsettomuustuttu kertoi tulleensa raskaaks. Olen toki iloinen mutta mua harmittaa yks toinen kuvio tossa. Äh..nää hormonit tekee kaikenlaista. Välillä on iloinen ja energinen ja välillä tekee mieli kiskoa ranteet auki.

Ainii Wolt .juu ymmärtäisin ettei oo hormoneja mut ajattelin jos sulla olis jostain syystö estrotasot korkeammalla ja siks pissa värillistä? Tai ne ab napit vaikuttaa. Moni juttu tuntuu muuttavan pissaa..
 
Ei taas mene niin kun elokuvissa tämä.. Terveyskeskuslääkäri lähetti sairaalaan. Passitti gyne osastolle odottelee hcg arvoja.. Mikäli ne ei oo ihan pilvissä niin saatan jopa päästä kotiin.. :( vois oikeasti joskus tulla itse ulos eikä tehdä tätä vaikeamman kautta..
 

Yhteistyössä