Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Tirppunen voi harmi, ärsyttävää nuo tuollaiset toivetta nostattavat viivaset jos sitten tullaan ryminällä alas :(

Onnea Khloe:lle! <3

Nappaan omista pp9/dpo14 aamun testeistäni kuvan kun ovat vertailukelpoisia eli kuivuneita. Ovistesti on kaiketi nyt plussa sitten ja PC kun tunnetusti tummenee aika kovastikin testiajan (3min) jälkeen (ennenku kuivuu kokonaan ja haalistuu kaikki värit) niin se on melkein tai kokonaan tasavahvat. Mutta epäilyksen siemen silti kylvetty mieleen, koska one step ei mun mielestä ole tummunut kuin ehkä viivan ihan ylä -ja alapäästä pienenä pisteenä. En kyllä yhtään tiedä nuo pitäisi tummeta.
 
  • Tykkää
Reactions: Khloe
Mandala en nyt osaa sanoo mitään viksua mutta luulisin että noi on ihan hyvät viivat noille pv. Mutta ymmärrän paremmin ku hyvin ettei siitä pessimismistä pääse kovin helposti kun kerran on mennyt huonon kautta . Verikoe on varmasti ihan paikallaan jos se rauhouttaa fiiliksiä
 
Viimeks kun ne testit alkoi olee vähän hämäriä vahvuuksiltaan kävin pp12 ja arvo oli 94 laahaten päivän jäljessä suosituksista, sitten pp14 oli enää 40.
Kännykässä kuva missä oli pp11 ja pp12 PC:t viime kerrasta, jotka oli kyllä haaleampia kun tämä pp9, vastasi äkkiseltään katsottuna tämän rundin pp7 testiä. Joten jos tämä eri rundien tikkujen vertailu on mitenkään paikkaansa pitävää touhua niin näyttäis ainakin siltä että hCG olisi noussut paremmin nyt. Mutta ei voi taas kun oottaa huomiseen ja uuteen testiin.
Tänään ois menkkojen alkamispäivä ja huomenna pp10/dpo15 jolloin meinasin digin ehkä tehdä ja jos ei haalene siihen mennessä testit niin samana pp12 sitten verikokeeseen.
 
No jos mun pitäs veikata jotain niin kyl tolla vahvuudella hcg on enemmän ku ton 90+.. Toki aina nämä ei kerro totuutta eikä tikut ole mittareita mutta kyllä ne ainakin itellä on aika hyvin menny linjassa. PCn sain about tasavahvaa viivaa kun hcg oli verikokeessa joku 800-1000. Eli ei se mustaksi ihan heti pomppaa. Peukkuja täällä pidetään! !
 
  • Tykkää
Reactions: Mandala
Vissin alakaa meikäläinen paraneen ko jaksoin jo tikkuunki pissiä :D Ovistesti ihan blankko, eipähän tarvi ees miettiä että koklaisko raskaustestiä. Mutta joo, kuumetta ennään 37.6 ja ääni ja kuulo menny, mies tykkää ;)

Tirppunen hali :(

Theran ooksie vielä uittanu tikkuja? Aattelin että onko ne alakanu haalistuun tai jotaki. Vai voisko vielä olla mahis että ei vaan oo näkyny ultrissa..?

Tammityttö mie piän peukkuja että tämä on teijän kierto!
 
Kiitos Tammityttö taas kommenteista! Kyllä tämä sellaista pähkäilyä taas on, että oksat pois, kiva kun saa kommenttia <3
Eihän noita tikkuja pitäisi kiveen kirjotettuna totuutena ottaa, mutta kyllä se vaan viimeksi kertoi totuuden kun ne rfsu:t meni hämärästi vaikka kökköjä testejä ovatkin. Viime kerran ovistikkukin oli muistaakseni plussa vasta pp11 jolloin oli muutkin testi tummimmat, joten sinällään nyt näyttäisi ainakin vähän paremmalta mutta mutta aika näyttää.. Kun osaisi olla tuijottelematta noita testejä koko ajan kun tuntuu että olen eri mieltä mitä näen joka toinen kerta :devil::rolleyes:

Pupelaattori onnea parantumisen johdosta ja tervetuloa elävien kirjoihin (y)
 
Mandala tänks :) On varmasti vaikea ottaa rennosti mutta hienolta nuo sinun tikut näyttää. Niinhän se taitaa kuitenki olla että vasta niskapoimu-ultran jäläkeen sitä tuntuu että on vähän varmemmilla vesillä. On se kyllä kauheaa tuo raskaanaki oleminen ko saa koko ajan pelätä pahinta. Vaikka se taitaa aina lasten kans olla se peleko persiissä että jotaki tapahtuu vaikka olis kuinka terveenä syntyny ja muuta. Äitin osa ei ainakkaan heleppo ole.
 
  • Tykkää
Reactions: Theran ja Mandala
Puppis, kiva jos oot jo parempana :)!!

Mandala juu näimpä. Kyllä ne itselläki on linjasaa menny ja näinpä se näkyy monella olevan että ne haaleat tikut ei pääsääntöisesti hyvää merkkaa vaikka kuinka hcg eritys on yksilöllistä. Mut näissä hoidoissa etenki ku ne päivät on tiedossa niin melkein voi laskee sen hcg määrän. Mulla oli sillo niillä hitailla neljäpv alkioilla pp12 verikoe sen n.100 ja esikoisesta oli about sama vaikka ne oli 3pv alkioita. Sit se oli pp14 joku 380. Eli lähti nopeasti nousuun vaikkakaan ei ollu niin korkeita arvoja kuin monella muulla. Sillo ketjussa pp12 arvot oli lähes kaikilla muilla pitkälti yli 200 jopa 400.
 
  • Tykkää
Reactions: Mandala
Mandala käy ihmeessä siellä verikokeessa. Mutta mun silmään ihan hyvin on tullut väriä. Ymmärrän silti tuon huolen. :)

Pupelaattori tervetuloa elävien kirjoihin!

Pahoittelut uusista kierroista.. :(

Niin siis olen testannut silloin tällöin ja viimeksi perjantaina ja hyvin vahvan plussan antaa jo ennen kuin kontrolliviiva tulee esiin. Nyt sitten iski joku ebola.. Nenä tukossa ja räkä valuu. Varmaan immuunipuolustus ihan surkea kun kuollutta kudosta kantaa mukana.. Ja ah niin ihanan positiivinen mieli.. :D

Joko se kaaliperhonen testasi?
 
Joku haamujen haamu, ehkä? Tai sitten näen jo viivoja joka paikassa... Toisaalta on aikaistakin, vasta dpo 11 ja kierto päättyy (jos päättyy, hope not!) 18.9... En tiedä, yritän myöhemmin saada sen napattua kameralle, nyt pitää ruokkia lapset ja lähteä viemään heitä isälleen :) Vielä olis toinen PC huomisaamulle
 
Vuoto on tummaa vaikka yleensä hyvin kirkkaan punaista. (n)

ei mulla ole ainakaan muissa raskauksissa näin käynyt. hmm. pitää vaan jaksaa seurata tilannetta, voihan se olla että huomenna vasta holahtaa hanat auki kunnolla.. (ja juu en malttanu odottaa maanantaihin asti uutta testaamista :ROFLMAO:) kiinnostaa kyllä paljon mihin suuntaan viivan väri lähtee menemään..
 
Nyt ehdin vähän lueskella taas taaksepäin. Ainakin theranilla ollut niin ikävä uutinen siellä, oon kovin pahoillani. Ja tietysti kaikkien uuteen kiertoon joutuneiden puolesta.
Itse odotan huomista aamua kuin kuuta nousevaa että pääsen testaamaan pc:llä että onko viiva vahvistunut. Huomenna kp33 ja dpo20.
 
Tammityttö kiitos :) Toivotaan että pian päästään ihastelemaan sun tikkujen tummenevia viivoja <3

Mandala, mun mielestä selvästi on tummunut!

Kaaliperhonen, huomenna uutta teistä kehiin

Tirppunen, selkee viiva tuossa näkyy. Voisiko olla kiinnittymisvuotoa? Mulla sitä tuli esikoisesta yhtenä päivänä dpo 10 ja nyt tästä peräti 5vrk dpot 6-11. Vielä en tosin tiedä oliko tää ihan harmitonta vai enteileekö jotain huonoa :/
Tee sitkeästi testejä jos vuoto vaikuttaa erilaiselta eikä normimenkoilta, jospa viiva lähtis tuosta tummumaan <3
 
Voi hittolainen kuulkaas. Tänään siis pp10/dpo15. Heräsin miehen herätyskelloon (en ikinä normaalisti) joten viideltä sitten itsekin ylös testailemaan. Ja tänään oli vuorossa se digi. Aktiivisuusranneke kertoi sykkeen olleen 126 siinä mittaillessa. Sinä aikana kun tikku oli vielä pissakupissa niin tuli teksti pregnant. Ja vähän sen jälkeen se näytti tältä:

http://i.imgur.com/ThrBWEm.jpg

Viimeksi tasan samana päivänä tulos oli 1-2. Voi että kun muuten toiveet nousi.... :confused::whistle:

Edit: niin muuten tietääkö kukaan mistä kaupoista saa noita viikkonäytöllisiä? En muista ite törmänneeni ja apteekit mun matkan varrella ei sitä myy. Yksi paketillinen noita olisi varmasti vielä ihan paikallaan.

Niin ja kyllä sekin kävi jo mielessä, että voikohan kemiallisissa niin korkealle nousta hcg että ehtii näyttää 2-3... :unsure:
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Maicy ja another
Joo siis mulla viimeks kemiallisessa jonkin verran tummeni testit mutta aika nopeasti alkoi vaalenemaan, pp12 oli ja hiukan vaaleempi. Ja tietty eihän se tarkoita sitä että jos kemiallista ei tule että asiat ei voisi pieleen mennä.
 

Yhteistyössä