Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Mä en ole mihinkään kauppaan asti päässyt (vielä), piti ensin ottaa tuollaiset 1,5h päikkärit :D Onneksi isommat kevätlapsukaiset pärjäävät jo keskenäänkin ja juniori nukkui mun kanssa.

Mun pitää vain ostaa se PC mieheltä ja lapsilta salassa, en tahdo kenenkään vielä tietävän, ennen kuin olen varma siitä, että on jotain kerrottavaa.
 
Minulla on nyt rv 6+2 et siinä mielessä ehkä pitäis näkyä jo jotain.
Mutta tosiaan ultraaja täys tumpelo.
Ja minulla on kohtu jotenkin taakse päin kallistunut niin ei kai ole helppo ultrata...näin kerran lääkäri sanoi.
Mutta tässä on miehen kanssa varauduttu siihen pahimpaankin vaikkakin tuntuu ettei ole mitään hätää...pikkuinen on vain piilossa.
Itsensä huijaamistahan se voi olla, mutta ei halua uskoa muuta vielä.
Saattaahan se taivas pudota niskaan ensi viikolla.
 
Tirppusella kuulostaa lupaavalta!

Mandala, mulla ei esikoisesta ollut oikein mitään oireita ihan alussa kuin alamahan jomottelut ja nippailut. Ehkä viikon 6(?) jälkeen tuli arat rinnat ja väsymys ja palelu, jos oikein muistan. Oireettomuus ei aina ole pahasta :)

Sweeny, mulla on sellanen mielikuva että kun esikoisesta menin ekaan ultraan niin oli jotain 6+2-3 ja niillä terveyskeskuslaitteilla kokenut lääkäri ei saanut kun sen pussin näkymään, joka sekin vastasi monta päivää pienempää ja EHKÄ jotain sikiökaikua, muttei ollut varma. No minä paniikissa varaamaan yksityiselle ultraa ja sainkin ajan kaksi päivää myöhemmin ja siellä jo sitten paremmilla laitteilla sykekin näkyi.
Toivotaan että sun kohdalle osui vaan huono laite ja kaupan päälle vielä kokematon ultraaja ja seuraavassa ultrassa näkyy pikkuinen tiukasti tarranneena, sydän kovasti läpättäen :) <3

Kaaliperhonen, koitahan saada salaostokset tehtyä ja sit heti kuvaa meille tiirailtavaksi :)
 
  • Tykkää
Reactions: Mandala
Sainpas napattua kuvan sittenkin.

http://imgur.com/a/XZYV3

Kyllä tuo PC kuivana on himpun verran tummempi. Sofissa vain viivan toinen reuna min mielestä tummempi kuin edellisen päiväpissan viiva.
Tottakai sitä nyt huolehtii että tummuuko tarpeeksi, joten olen yrittänyt verrata joka toisen päivän tikkuja keskenään että olisko mahdollista tuplaantumista havaittavissa. Onhan tää hermoja raastavaa silti, ei voi muuta sanoa. Miksei osaa olla ekasta testistä onnellinen (no ok kemiallinen takana mutten silloinkaan pystynyt) ja saman tien ajatella ett nyt sitten ollaa raskaana. Vähän kadehdin niitä ketkä tähän pystyy :unsure:
 
Viimeksi muokattu:
Sainpas napattua kuvan sittenkin.

http://imgur.com/a/XZYV3

Kyllä tuo PC kuivana on himpun verran tummempi. Sofissa vain viivan toinen reuna min mielestä tummempi kuin edellisen päiväpissan viiva.
Tottakai sitä nyt huolehtii että tuntuuko tarpeeksi, joten olen yrittänyt verrata joka toisen päivän tikkuja keskenään että olisko mahdollista tuplaantumista havaittavissa. Onhan tää hermoja raastavaa silti, ei voi muuta sanoa. Miksei osaa olla ekasta testistä onnellinen (no ok kemiallinen takana mutten silloinkaan pystynyt) ja saman tien ajatella ett nyt sitten ollaa raskaana. Vähän kadehdin niitä ketkä tähän pystyy :unsure:
Hyvin se minusta on tummunut. :) <3
 
Theran. Juurikin näin. En mäkään osaa täältä olla pois tai katkeroitua. Se ei tuo mulle vauvoja takaisin. Ihanampaa on katsoa ja jännittää muiden kanssa kaikkia vaiheita.

Mandala. Ei ne PC tikut tummu kovin vauhdilla. Hyvälle näyttää :)

Sweeny. Toivottavasti kaikki on hyvin. Mulla on kans kohtu voimakkaasti taaksepäin mutta mulla ultrat on onnistunut kyllä aina. Mutta vaikuttaahan siihen toki moni muukin asia. Peukkuja täällä pidän.

Kaaliperhonen. En malta oottaa :)


Ja kyllä. Oma napa tutisee ja pelottaa aivan hel****ti. Lähinnä se kun ei usko että vois kerrankin mennä hyvin tai saati yli odotusten.
 
Tammitytyö toivon todella kovasti teille onnistumista ja pysyvää sellaista. Olet niin upean kannustava ja hieno tuki täällä ihmisille, että kyllä on sinunkin vuoro nyt. Uskon kyllä että pelottaa.
Mikä teillä niissä hoidoissa on mennyt sitten pieleen jos saa kysyä? Päädyittekö samalla klinikalle kuin me?
 
  • Tykkää
Reactions: Theran
Mulla on PC takataskussa, mutta en kyllä uskalla sitä lähteä päiväpissasta tekemään... Dpo 11 siis aamulla ja silloin dippailen :) Meidän Avainapteekissa ei ollut ultratestiä, oli vain jotain apteekin omaa... Pc oli Cittarissa 2,49/2 kpl.

Digikin odottaa kaapissa...
 
  • Tykkää
Reactions: Theran
Kiitos sanoistasi Mandala. Me ollaan fertinovalla Tampereella. Toivottavasti kaikki toimisi yhtä hyvin kuin teillä :) Meillä on käynyt niin että alkiot on ollu suht huonolaatuisia. Näyttänyt ensin että niitä tulis ok määrä mutta suurin osa kuukahtaa. Mites teillä oli se ero aikaisempaan paikkaan?

Kaaliperhonen pidän täällä peukkuja ja tuun het aamutuimaan kurkkimaan tuloksia :D!

Peukkuja aamutestaajille!
 
  • Tykkää
Reactions: kaaliperhonen
Multa lähtee peukutus kaaliperhosen testailuille myös ;)

Meillä aika samoissa mentiin naikkarin ja tämän nykyisen klinikan välillä, vähän eroa. Pitkällä kaavalla puskettiin 20 munista, 19 solua, 13 kakspäiväistä alkiota. Lyhyellä kaavalla Dextralla sitten 15 oman kehon tuottamaa munista, 13 solua, 10 hedelmöittyi joista 5 blastoa. Kaiketi laatu on nyt sitten parempaa kun ei ole ihan niin keinotekoisesti tuotettu kun nyt on alkanu plussia ropisemaan. Koska oikeasti 7 siirtoa naikkarilla kakspäiväisillä (yks oli kolmipäiväinen) eikä mitään, yhtään mitään!
Fertinova on varmasti hyvä klinikka myös, en ole mitään huonoa kuullut!
 
Mitä mandala tarkoitat..ettei nii keinotekoisesti? Oliko lääkkeet vai protokolla erilainen? Niinhän ne sanoo että blastoksi kasvatus karsii kyllä mutta sit pääsääntöisesti ne jäljelle jääneet oikeasti myös on potentiaaleja. Hyvällehän toi näyttää edelleen :)!
muoks ainii sähä kirjoitit et toinen oli pitkä ja toinen lyhyt kaava ;)
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Mandala
Moi! Mahtuuko mukaan, vaikka toivon tietty että jäis piinailu tähän. Lyhyt taustani, poika 6/2013. Pikkukakkosen yritys alkoi 7/2014. Raskaaksi yk2 mutta päättyi rv13. Nyt yk9. Nyt ensi kertaa testissä näkyy viivaa ja haluaisin tietenki mielipiteitä onko tämä teistä ihan selvä peli jo. Eli testit tehty kp27 ja 30, kierto vaihdellut 26-29.
 
Tervetuloa sheldon. :)

Tammityttö toivotaan että nyt tulis nappi suoritus <3

Aamun testejä kanssa innolla odottaen!

).( tiukat vaatteet saa alavatsan kipeäksi mutta ei vuotoa.. Että tuskin tulee taaskaan itse ulos.. Mikähän tätä mun kroppaa vaivaa kun ei ymmärrä milloin pitäis raskaus päättyä ja alkaa.. Ensin kuukausia ja kuukausia että plussan plussaa testiin.. Sit ei plussasta irrota kun sen kerran sai.. Hei näin tuttavan vauvan tänään eikä kourassut vatsasta ikävästi. Tuli vain haikea mieli.
 
On vaan niin epätodellinen olo kun ollaan niin samassa vaiheessa kuin vuosi sitten. Ja silloin sitten kaikki ei mennytkään hyvin :( no ma aamuna oon luvannu itselleni että saan taas testata. Anteeksi alun omanapaisuus. Yritän päästä kärryille paremmin.
 
uni ei tule ja äsken tuli pakonomainen tarve purkaa toissapäiväinen digi
2-3

miltä tuo näyttää silloin kun tulee 3+?

eilen löysin rinnasta (tai vähän sen yläpuolelta melko suuren kipeän patin ja sekin vähän mietityttää. Luulisin kyllä että jotenkin jaskaudesta johtuvaa, jos sitä rintakudosta on vähän jäänyt jäljelle tuohon missä ne joskus ennen oli :D
 
Theran halaus <3

Mandalalla hienosti viiva vahvistunut! :)

Sheldonilla selkeä plussa :)

Mimmi, onpa tummat viivat. Olisikohan ihan hilkulla että olisi ollut jo 3+ :).
Eiköhän se raskauden myötä muuttunut hormonitoiminta ole varmasti syynä tuohon pattiin mutta kannattaa varmaan silti käydä ihan vaan varalta näyttämässä lääkärille, niin saa mielenrauhan.

Tänään uskaltauduin tekemään uudestaan digin kun pc:n liuskaan alkoi hetimiten viiva piirtymään ja piiiitkän raksutuksen jälkeen digi sanoi raskaana 1-2 <3

Mites muiden aamun testailut? :D

Kaaliperhonen?? :)
 

Yhteistyössä