Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Onnea plussasta khloe! Mikä sun dpo on?

Mulla apteekin omassa samanlainen viiva torstaina. vaikka muut testit näyttää negaa ni silti salaa toivon että apteekin oma olisi oikeassa. Kokeilin myös digillä eilen, mutta.. :/ vielä pari piinaavaa päivää jäljellä..

Plussatuulia! :)
 
Pikaista paranemista pupelle! Sait kyllä nauramaan tuolla kommentilla "no ainakin on lämmöt koholla" :ROFLMAO::LOL:

Tirppunen mitkä Dpo:t sulla oli? Joskos se ehtisi siitä vielä vahvistua plussaksi, toivotaan!

Itsehän heräsin ennen kuutta :rolleyes: ei vaan nukuta enää. Joten suihkin vessassa tikkujeni kanssa. PC ainakin vielä pikkasen märkänä näyttäis tummempaa kuin eilen, sofi ei välttämättä juurikaan ainakaan verrattuna eiliseen lounasdippaukseen. Sitten tein CB:n digi ovistestin mitä löyty pari kaapista niin hymynaamahan siihen tuli :ROFLMAO:
 
  • Tykkää
Reactions: Theran ja mimmi92
Mun DPO on 11 tai 9

Mutta arvatkaas mitä?! Apteekin oma anto taas haamuplussan! Tää on kyllä melkoista.. Laitan kuvan jos saan taltioitua viivan kameraan... Ei uskalleta vielä iloita miehen kans kun noita negoja mahtuu väliin aikalailla... Eilen kuitenkin jo aavistin kun ei siideri maistunut yhtään... ei voi olla mahollista!:D
 
  • Tykkää
Reactions: another ja Mandala
Puppis, parane pian <3!

Khloe juu viivasta näkyy! Mikäs sun kierron tilanne olikaa?

Tirppunen..jännää :)

Mandala kuvia vaan kehiin :D

Täällä menossa perinteinen Niagara jonka takia yötkin jää heikoiksi. Olispa nää taas vikat menkat vuosiin.. :rolleyes:
 
Huomenta :D

Tirppunen mä näen kyllä alkavaa viivasta sulla. Mulla tuli pc:n puikkoon just tuollainen keskiviikkona dpo 9. Seuraavana päivänä näkyi jo vähän väriäkin. Viivalle vahvistumista!!

Kaaliperhoselle piti jo aiemmin kommentoida että ihailen sun kylmähermoisuutta varsinkin noilla oireilla :)

Mandala, mulla on kans tullut tuollainen samanlainen (esikoisen odotusajalta tuttu) aamuyön virkkuus takaisin. Eli herään pirteänä kun peipponen enkä saa enää unta, päivällä sit väsyttää senkin edestä.

Theran, älä niitä gynen ikäpuheita mieti ollenkaan! Ollaan naiset ihan hyvässä lisääntymisiässä (toisesta ketjusta muistelen sun iän bonganneeni ja oon sua vuoden vanhempi). Joo, ehkä riskejä on vähän enemmän kun kaksikymppisenä mutta silti kuitenkin ihan hyvät mahdollisuudet raskautua ja saada terve lapsi maailmaan!

Tammitytölle toivotaan tosiaan viimesiä menkkoja piiiiitkään aikaan :)

Kellehän kaikille mun piti vielä kommentoida kun tää sivu ei näytä edellisiä viestejä (tai en vaan osaa tätä käyttää) joten ulkomuistista koitin kirjoittaa o_O

Tammityttö, mun kierrosta sen verran että viimeiset kunnon kuukautiset ollut heinäkuun alussa, elokuussa r-testit haamuili mut tais vaan reagoida lh-huippuun, jota ei kuitenkaan lopulta tapahtunut ja jouduin vanhoilla primoluteilla, mitä kaapista löysin n viiden päivän satsin verran, käynnistään menkat. Ne tuli joo mut aika niukat ja lyhyet jonka jälkeen melkein heti perään tää ovulaatio kp 7.

Tänään aamulla piti taas uittaa pc:n liuska ja tässä sen tulos n 5min kohdalla kuvattuna
http://aijaa.com/Y1ILMb
Digiä en uskalla vielä tänään tehdä kun se eilinen nega säikäytti, joten yritän huomiseen sinnitellä ja sitten vasta testata jos edelleen pcssä viiva näkyy
 
Onnea plussista!

Tirppunen kyllä mäkin näen siinä lähikuvassa viivaa. :)

Tammityttö joko jännittää?

En halua katkeroitua ja alkaa kaataa muiden niskaan pahaa oloa. Eihän se teidän eikä kenenkään vika ole että meillä on huono tuuri. Ei teidän hienot plussat ole minulta pois. Iloinen olen jos plussia tulee. Tarrasukkia raskautuneille <3
 
Onnea kaikille viivasista, haamuista ja plussista! Teitä taisi olla ihan joukko, joten kaikkia en muista :p

Theranille erityisrutistukset ja voimasäteitä jaksamiseen :love: Toivottavasti asiat selviää pian.

Sweeneylläkin taisi olla hieman epätietoinen tilanne, selvitköön sekin asap.

Itse tein siis eilen iltapäivällä sen cb:n digin ja kertoi, että raskaana 1-2. Tuhlasin toisen tänä aamuna ja vastaus oli raskaana 2-3.
 
Kaaliperhonen mulla näkyi dpo10 PC tikussa ihan selkeä viiva. Ovis oli 100% varmuudella silloin ku oli. :) Mutta eiks noi 10 testit todettu just ihan susiksi? Kukas se sai sillä negan mutta PC oli selvä viiva ja antaa niitä turhia haamuja? Mä tekisin sinuna vaik PCn ;) (y)
 
Kaaliperhonen mulla näkyi dpo10 PC tikussa ihan selkeä viiva. Ovis oli 100% varmuudella silloin ku oli. :) Mutta eiks noi 10 testit todettu just ihan susiksi? Kukas se sai sillä negan mutta PC oli selvä viiva ja antaa niitä turhia haamuja? Mä tekisin sinuna vaik PCn ;) (y)
Haha, onneksi me mennään cittariin tänään :D Siellä on PC:n testejä. :p:D

10mIU on kuulemma susi, juuri lueskelin :eek: Monella jenkkisivustolla ne oli haukuttu - että antoivat negan, mutta sitten joku muu (20mIU tai 25mIU) oli antanut haamun/plussan.

Jätän kympit vielä hyllyyn ja nappaan PC:n mukaan.
 
  • Tykkää
Reactions: Mandala
Lisäyksenä vielä että dpo 9, kun pc antoi viivanpaikkaa tai pientä aavistusta niin First Response, joka lupaa näyttää 6 pvää ennen menkkoja, oli niin nega kun nega voi olla.
Sitä vaan että tuntuu olevan tosi paljon eroja noissa herkissä.
Hae Kaaliperhonen toi Apteekin ultra :)
 
Mää liputan apteekin oman puolesta!! :) mulla antoi eilen aamupissasta kympintesti negan. (muistaakseni David) ja pc viivanpaikan. vaikka torstaina jo apoteekin luottotikku haamuili. Kyllä oli tänään silmät suurena ja sydän vauhkona taas kun haamuplussa pärähti.

Toivon että tää pieni pysyy nyt matkassa. Jomottaa/polttelee alamahaa ja kaikki muutkin oireet alkaa tulla :'D
 
  • Tykkää
Reactions: kaaliperhonen
Oi kun olisi itselläkin jotain klassisia oireita niin olisi vähän turvallisempi olo. Mitä nyt tämän aamuvirkkujen lisäksi vaan mahaa kivistää mitä en muista tapahtuneen näin usein viime kemiallisessa.

Kaaliperhonen mullekin PC antoi selvän haamun Dpo10 joten go for it :sneaky:(y)

Hienoja viivasia täällä taas :love: onko tässä tulossa kevätvauvojen mega rynnistys!!

Arvon itse menisinkö tällä kertaa ollenkaa verikokeisiin, riippuu kai miltä nuo kotitestit näyttää. Niitä ei ainakaan voi lopettaa tekemästä virallisen testipäivän jälkeen koska mitä hittoa pää sekoaisi jos en mitään voisi tehdä kun odotella. No kunhan nyt tietty edes pääsisi kunnialla viralliseen testipäivään asti eli ma tai ti. Silloin digi kehiin ja ai että olisi uskomatonta nähdä 2-3 siinä mutta toiveajattelua..
 

Yhteistyössä