Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Tammityttö mä olen mittaillut tässä kierrossa aamulämpöjä ja ainakaan vielä ei ole tapahtunut laskua, päinvastoin tänään oli korkeampi kuin kertaakaan aikaisemmin koko kierron "historiassa"...

Otin kuvakaappauksen FF:n käyrästä :)


http://aijaa.com/CB55Oa

Mä en varmaankaan tee huomenna mitään testiä, vaikka pc onkin kaapissa, taidan vähän katsella miten tämän vuodon kanssa nyt käy - ainakaan se ei ole lisääntynyt...
 
Kaaliperhonen. No kappas sehän o komee käyrä :) sen perusteella vaikuttas hyvälle ja lupaavalle :)!
Tosin jostain syystä itsellä on muutamia kiertoja, viimeks edellinen kierto, että lämmöt tippu vasta muutaman pv päästä kun menkat on alkanu. Normaalisti ne tippuu ennen vuotoa. En tiiä miks joskus niin.. Jännää :)!
 
  • Tykkää
Reactions: kaaliperhonen
Kauniina: kyllä tuossa alemmassa näkyy huonollakin näytöllä jotain varjoa! (y)

Kismett onko sulla tullut tyhjentymisvuoto pillereiden jättämisen jälkeen? Onko sulla siis mitään hajua kuinka pitkä sun luomukierto voi olla? On vaikea arvioida onko kp29 sitten myöhäisessä vaiheessa kiertoa vai ei :)

Kaaliperhonen jännäks menee (y)
Kyllä tyhjennysvuoto on tullut. Ainakin ennen pillereitä on kierto ollut 28-30pvää.
 
Wolt, Kaaliperhonen, Pupelaattori ja oliko vielä muita ketä vuoto mietityttää niin sanon vielä omista kokemuksista että esikoisesta tuli verta (luulin että Noniin menkat alkoi) yhden päivän dpo 10 ja loppui tosiaan samanai iltana ni siitä tajusin testata ja haamun antoi. Nyt tässä plussassa vuoteli dpot 6-11 ja kiinnittymisvuodoksi nuo molemmat nyt tulkitsin.
Joten vaikka vähän vuotaa mut jos testit haamuilee niin minusta kuulostaa ihan lupaavalta :)

Kismet, hyvinkin on toivoa. Jospa pillereiden jälkeen menee hetki hormonitoiminnan käynnistymisessä ja ovulaatio on vaan ollut vähän myöhässä :)
 
Theranille voimahaleja! Kyllä nyt yhtä ihmistä kohtuuttomasti koetellaan!:cry::(

Paljo näytti taas viivasia täällä olevan, onnea ja vahvistumisia niille ja tsempit vuotaville!

Osaiskohan joku vähä valistaa mua...maanantaina päivälirusta haamu, ti aamuna ja ilta haamu tänä aamuna haamu ja ei se oikein vahvistuvan näytä se viiva.. väriä siinä näyttäs olevan mutta se ei va a n vahvistu.. tänään sitte testasin parin tunnin lirusta sellasella apteekin herkällä (10mIu) ja haamujen haamu!:eek: mietin että teenkö digin mutta...pelottaa vaan se ei raskaana teksti :( jos tuolla on joku on niin eikö sen viivan pitäs jo alkaa vahvistumaan...? No, huomenna aamulla pc tai sellanen apteekin oma..(n)
 
Peukkuja "haamuilijoille", toivottavasti sieltä tulee parin päivän sisään jo ihan selvä viiva :)

Täällä odotetaan ajan kulumista, että pääsisi testaamaan... Tänään dpo 6, lauantaina mietin jos uskaltaisin tehdä jo yhden testin, kun niitä kerran kaapissa riittää. Mutta siis lauantaihinhan on ikuisuus, joten pakko saada jo purkaa jonnekin näitä ajatuksia!

Lisäksi mulla on myös ollut ihme kaksosolo lähiaikoina... En tajua. Oon aina miettinyt, etten missään nimessä halua lapsia pienellä ikäerolla - mutta just nyt mun pää tuntuu totuttelevan ajatukseen siitä, että mitä jos saisinkin kaksoset - ja sitten huomaan olevani lähes vakuuttunut siitä että saan kaksoset... Miksi? Mistä nämä ajatukset oikein tulevat? :D

Ehkäpä siitä, kun jo dpo 4 tuntui ensimmäisen kerran ihan kuin "raskauspahoinvointia". Olen siis ollut kahdesti raskaana lyhyen ajan sisään, ja molemmilla kerroilla ollut varma raskaudesta jo monta päivää ennen plussaa...
 
Theran, se tunne, kun näkee rakkaimpansa toisten armoilla tuskissaan, pistää mietityttämään että ehkä nyt on aika toisenlaisten haaveiden..kipeää se tekee mutta jospa te saisitte vielä kokea tämän piinailun, ollakko vaiko eikö olla-tunteen , ultrat ja kaikki ihanuudet ja kamaluudet mitä uuen ihmeen luomiseen kuuluu.. täytyy kyllä ihailla sua että tollasen huipun asenteen omaat kaiken kokemasi jälkeen!:love: sie oot täysin tuntematon henkilö mutta jotenki pääsit kyllä mun ihon alle... ja mä niin toivon teille kaikkea parasta!:barefoot:
 
Wolt mäkin olen vetänyt tota q10. Sitähän ne määrää jenkeissä laps.hoidossa oleville. Tuskin tästä kaikesta haittaakaan on...tosin välillä tuntuu, että ne sikiää ovista ja ikkunoista keiden elintavat on mitä on eikä todellakaan terveellisimmästä päästä :cautious: Se mua on joskus itseeni kyrsiny että olen hoikka, liikunnallinen, en juo en polta, syön normaalisti ja elän normaalisti ja silti pitää ihmisen olla tällanen "vammanen" :unsure:(n)
 
  • Tykkää
Reactions: Theran
Kaaliperhosen tikussa kyllä jotain väriä on viivan päässä. Vahvistumisia (y)

Vahvistumista puhaltelen muillekin :whistle:

Itsehän nössöilin digin tekemisestä kun nyt se verikokeen tuoma seesteisyys vaikutus on nyt sitten jo hälventynyt ja pienoinen pelko persiissä taas, jotenkin oon varma ettei se 3+ tule :rolleyes::confused: ehkä huomen aamulla sitten niin tiedän millä fiiliksillä sitten vlopun yli.
 
Wolt mäkin olen vetänyt tota q10. Sitähän ne määrää jenkeissä laps.hoidossa oleville. Tuskin tästä kaikesta haittaakaan on...tosin välillä tuntuu, että ne sikiää ovista ja ikkunoista keiden elintavat on mitä on eikä todellakaan terveellisimmästä päästä :cautious: Se mua on joskus itseeni kyrsiny että olen hoikka, liikunnallinen, en juo en polta, syön normaalisti ja elän normaalisti ja silti pitää ihmisen olla tällanen "vammanen" :unsure:(n)
Mä oon joskus miettinyt samaa vaikka en nyt liikunnallinen ja hoikka oo mut muuten suht terveellisesti elän. Auttaisko että olis alkoholisti. Narkkari?
 

Yhteistyössä