Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Mitä todennäköisimmin kyseessä kemiallinen tmv., koska viime yönä tuli sen luokan hyytymiä vuodon mukana, että ei ollut ihan normaalia menkkavuotoa pelkästään...

Katson siis uuden kierron alkaneeksi - toivottavasti tämmöinen ei nyt pahasti sotke kiertoa? :confused: Teen vielä kaapista yhden pc:n pois viikonloppuna ja toivon, että viiva on poistunut kokonaan (tai vaihtoehtoisesti vahvistunut reilusti) Tänään olisi kai sitten yk2, kp 1/35?

No ainakin kiinnittymisyritystä on ollut ja se on positiivista :) Valmistauduin tähän jo viime yönä, kun en saanut unta ja laskeskelin, että seuraavat tärppäivät osuvat Puolan reissulle :D - sopii minulle! Vehnänalkioöljy lähtee uuteen kiertoon mukaan ja ovulaatiotikut ehdin tilata ensi viikolla. Aamulämpö 36,7 eli muutosta eiliseen -0,2 astetta.
 
Heippa!
Oon taustalla lukenut ja jännittänyt teidän keskusteluja nyt pian kaksi viikkoa :) Meillä haaveissa saada kolmas, jos vain luoja suo... Eka lapsi on ICSI-hoidoilla tullut, toinen luomuihme. Nyt olen ollut vuoden ilman pillereitä ja kesällä päätettiin että nyt aletaan yrittämään tosissaan jos saatais luomuna.

Mulla oli viime kierto toosi lyhyt 22/27-28. Nyt sitte on sellainen tilanne että menkät ois pitäny alkaa tiistaina, viimeistään eilen. Mulla on silti tullu sellasta "tuhrua" maanantai illasta saakka... ei alkaa, ei sitten kirveelläkään. Tein sit tänä aamuna cb digin ja se ilmoitti että "ei raskaana" ja mähän sen avasin ku täällä olen lueskellut, että olette niitä availleet... Sanokaa viisaampana onko tama perinteinen "ei raskaana" vai onko hcg nousussa?

Silmällä noi "haamut" näkyy paremmin ku täs kuvas.

http://aijaa.com/nypQs3
 
Heippa! Yksi hätähousu lisää ilmoittautuu mukaan keskusteluun. Lopetin vuosi sitten pillerit ja sen jälkeen ollut epäsäännöllinen, pitkä kierto + keväällä todettiin lievä pco. Pienen painonpudotuksen myötä kierto nyt syksyllä tasaantunut (edelleen tosin pitkä) ja olen myös ovuloinut todistettavasti (elokuussa ultrassa näkyi). Nyt tässä kierrossa ekaa kertaa oikein yrittämällä yritettiin, aiemmin on ollut "saa tulla jos on tullakseen" -asenne.

Nyt on siis menossa oman arvioni ja ovistestin mukaan dpo 11 ja aamulla uskaltauduin tekemään apteekin testin. Mitäs ootte mieltä? Oon ihan aloittelija tässä hommassa ja ekaa kertaa sain jotain näkymään tuossa kontrolliviivan vieressä. Hyvä merkki? o_O

http://aijaa.com/EXCkL7
 
Kiitos analyysista Mandala ja Theran! Jännittää niin pirusti :D

Näyttäisköhän CB:n digitesti jo positiivista näillä päivillä?! Jos hakisi sellaisen töiden jälkeen...

Yritän toki nyt vähän jarrutella innostusta, kun voihan se olla vain kiinnittymisyritys tai mennä keskenkin. Mutta ekaa kertaa kun sai tuollaisen haalean viivan tapaisen, niin meinaa sitä väkisinkin innostua.

Theran, kovasti tsemppiä sulle. Olen tässä pari päivää seurannut keskusteluja taustalta. Oot kyllä uskomattoman vahva ihminen <3
 
Wolt en mäkään näe.. :( pöh.. Olis jo teidänkin aika saada se plussa. Mä lopetin ne geleet ja söin vitamiinitkin kun muistin ja sit vasta tämä epäonnen plussa tuli.
Tsemppiä sinnekkin *hali* toivotaan et sinnekkin vielä tulee se pieni nyytti.

Mie vasta alotin noi geleet ja muut..huomannu et ne on auttanu painon pudotukseen ja verenpaineen tasaantumiseen niin ei uskalla jättää pois :) Mieluummin sitä luonnonmukaisempaa "verenpaine" lääkettä syöpi kun kemiallisia mömmöjä.

Just kattelen et mitkä ois hyviä iherbin juttuja.

Oiskohan muutan greippikapselit yhtä tehokkaita kun mehu? meinaan kun duunissa hankala pitää työpöydän äärellä purnukkaa.
 
  • Tykkää
Reactions: Theran
No ei kai se auta kuin hamstrata testejä sitten. Yksi apteekin oottaa vielä kaapissa, mutta tähän väliin haluaisin tosiaan kokeilla sitä digiä.

Oireista sen verran, että muutama päivä oviksen jälkeen tuli sellaista ruskeaa valkovuotoa hieman pyyhkiessä useamman päivän ajan. Mutta tämä oli siis jo ennen mahdollista kiinnittymistä. Mitäköhän lienee sitten ollut? Eilen oli kova päänsärky ja kovasti on paleltanut iltaisin. Välillä jotain nippaisuja alavatsassa. Muuta en ole huomannut, mutta ei kai tässä vaiheessa mitään vielä välttämättä olekaan. Enkä tiedä liittyvätkö nuokaan oireet mihinkään oikeasti.

Noh, pitäkää peukkuja! Olisi kyllä maailman paras uutinen, jos tämä nyt onnistuisi <3

Mandala, jos en nyt ihan väärin muista lukemaani, niin suakin saa vissiin onnitella plussasta? :) Missä viikoissa sä meet?
 
  • Tykkää
Reactions: Theran
mietin kannattaako/onko järkeä uusia raskaustestiä..viimeksi tein predictorin early testillä negan kp29. Nyt olis kp31 ei vieläkään kuukautisia...toki ne pillerit saattaa olla syynä... mutta kun sitä niin toivoo että oliski raskaus :)
 
Pepiita joo tosiaan mä sain verikokeen tulokset tiistaina ja oli aika korkealla hCG arvo päiviin nähden (dpo16), joten toiveet nousi kyllä aika hurjasti tälle kierrolle :) ja ottaen huomioon että mulla oli hCG yli 1100 niin ei mullakaan mitään hirveän erikoisia oireita ole pieniä kivistyksiä ja nippailuja lukuunottamatta. Ja se nopeammin tuleva nälkä ja sitä kautta huonohko olo.

Näin viime yönä villejä unia taas ja mm. että tein sofi one step testin (eilen en ekaa kertaa testannut ollenkaan) niin oli pakko tehdä nyt sitten töissä ja kyllä siihen tumma viiva vielä tulee huh.
 
Mandala, ooh!! Kuulostaa kyllä todella lupaavalta. Mäkin käyn kyllä sitten ehdottomasti verikokeissa ensi viikolla, jos näyttää siltä että plussa vahvistuu. Hirveen vaikeeta olla töissä, kun himottais lähtee kotiin tikuttelee digillä :D

pionii,jeeeeee! Toivotaan parasta. Kyllä mäkin tuon haaleaksi plussaksi tosiaan tulkitsen, kun on ihan selkeästi jo väriäkin vähän mukana. Mutta en usko ennen kuin on vankkoja todisteita (eli varmaan sitten kun on lapsi sylissä :D )

Mulla on ollut siis ovistikkujen lisäksi apuna greippimehu ja monivitamiinit, eli ei sen kummepaa. Ovistikut on myös temppuilleet eli näyttäneet välillä väärää plussaa pco:n takia. Mutta nyt syksyllä oon oppinut tunnistamaan oikean ovisajankohdan myös limoista. Ja kerrotakoon vielä että olin siis keväällä lievästi ylipainoinen ja pudotin vhh-ruokavaliolla 7 kiloa. Edelleen välttelen ylimääräisiä hiilareita ja se todella näyttäis tehoavan meikäläisen kiertoon ja hedelmällisyyteen positiivisesti.
 
  • Tykkää
Reactions: Khloe ja Mandala
Pepiita suosittelen kovin, että odottelet huomisaamuun digin kanssa. Sen ohjeissakin sanoo, että tarkimman tuloksen erityisesti silloin ennenku menkat on alkanut saa aamupissasta. Ja mahdollisesti sitä kautta säästyy myös ylimääräisiltä sydämen tykytyksiltä ;) Mutta ymmärrän toki tuon jännityksen ja tikutteluhimon mikä saa kaiken muun katoamaan maailmasta :D

Kismett tokihan sitä voi testailla negan jälkeenkin kun kierto ja ovulaatiot ei ole selvät pillerien lopetuksen jälkeen. On vaan hyvä jos henkisesti varautuu siihen, että kierto voi tehdä tepposet heti pillerien lopetuksen jälkeen. Mutta toivotaan että olisi paremmasta kyse :)
 
  • Tykkää
Reactions: Pepiita
Mandala, no tiedän! Mutta, kun...huomisaamuun on miljoona tuntia, yhyyy. Että ehkä ihan vahingossa teen yhden iltapäivällä ja varuiks sitten toisen huomisaamuna. HUPS :D Ja sydämentykytyksiä nyt on joka tapauksessa tässä, teen testin tai en, heheee.
 

Yhteistyössä